Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj

Data: 2011-02-16 19:18:38
Autor: u2
Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj
... w sumie mówi prawdę :

http://fakty.interia.pl/swiat/news/gorbaczow-wstyd-mi-za-moj-kraj,1598356

"Były prezydent ZSRR Michaił Gorbaczow powiedział w wywiadzie dla
opozycyjnej "Nowej Gaziety", że życie polityczne w Rosji coraz bardziej
staje się "imitacją", a w 20 lat po zainicjowanej przez niego
pieriestrojce jest mu wstyd za jego kraj.

Obszerny wywiad ukazał się w dzisiejszym wydaniu gazety, której jednym z
udziałowców jest Gorbaczow.

Ojciec pieriestrojki (przebudowy) z lat 1985-1991 oświadczył, że
zachowanie obecnej klasy rządzącej jest oburzające. "Oni są bogaci i nie
mają umiaru", a ich ideałem jest miliarder, właściciel klubu
piłkarskiego Chelsea Roman Abramowicz - oświadczył.

"Gardzę takim ideałem - podkreślił w rozmowie z pismem Gorbaczow. - Za
nas mi wstyd, i za kraj".

Na pytanie, dlaczego nie założył własnej partii i kto mu w tym
przeszkodził, Gorbaczow odparł, że on i wielu jego przyjaciół miało taki
zamiar. Jednak na wieść o tym wpływowy wiceszef Administracji Prezydenta
Rosji Władisław Surkow zapowiedział, że "i tak nie zostanie ona
zarejestrowana".

Gorbaczow dodał, że w odpowiedzi założył ruch polityczny, "ale ruch to
nie partia; nie uczestniczy w wyborach". "Trzeba mieć niezależną od
władzy partię socjaldemokratyczną" - zaznaczył rozmówca gazety.

Dodał, że życie polityczne w kraju coraz bardziej staje się "imitacją".
"I prezydent (Dmitrij Miedwiediew), i premier Władimir Władimirowicz
(Putin) starają się, ale w kraju coraz silniej pachnie imitacją.
Potrzebne są realne posunięcia (...) a zamiast tego do absurdu
doprowadzili prawo wyborcze" - ocenił, wspominając m.in. o zlikwidowaniu
bezpośrednich wyborów gubernatorów.

Michaił Gorbaczow poruszył też temat zapowiadanej przez Miedwiediewa
modernizacji Rosji, na przeszkodzie której stoi brak ludzkiego kapitału
i emigracja z kraju przedstawicieli klasy średniej.

"Trzeba zrozumieć: dobre życie jest związane z demokracją, w której
istnieje kontrola nad władzą, a nie z autorytaryzmem, który kontroluje
ludzi i ich wolności - powiedział były prezydent. - Jeśli wskrzesimy
projekt demokracji, to nie tylko nie będą wyjeżdżać, ale zaczną wracać".

Wśród tematów rozmowy znalazł się też jubileusz Gorbaczowa, który 2
marca kończy 80 lat. Agencja AFP pisze, że uroczysta gala zostanie
zorganizowana 30 marca w londyńskiej Royal Albert Hall. Dochody z tego
charytatywnego przedsięwzięcia, w którym udział zapowiedziała m.in.
aktorka Sharon Stone i muzycy zespołu The Scorpions, zostaną przekazane
ośrodkowi zajmującemu się dziećmi chorymi na białaczkę, im. Raisy
Gorbaczowej."

Data: 2011-02-16 19:28:02
Autor: jadrys
Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj
W dniu 2011-02-16 19:18, u2 pisze:
.. w sumie mówi prawdę :

Ten bankrut i największy szkodnik współczesnego świata to niech lepiej milczy. Doprowadził do tego że USA stały się światowym tyranem i robią z tym światem co im się tylko podoba.

Data: 2011-02-16 10:44:02
Autor: Marek
On Feb 16, 7:28 pm, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
W dniu 2011-02-16 19:18, u2 pisze:

> .. w sumie m wi prawd :

Ten bankrut i najwi kszy szkodnik wsp czesnego wiata to niech lepiej
milczy. Doprowadzi do tego e USA sta y si wiatowym tyranem i robi z
tym wiatem co im si tylko podoba.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz ) z kt r nale y walczy ..
Instaluj c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Lepszy syf od aidsa...

Swoja droga u tego Gorbaczowa nie widac bylo woli walki, jedynie chec
destrukcji...aczkolwiek - w slusznej sprawie.

Data: 2011-02-16 19:46:36
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:44, Marek pisze:
Lepszy syf od aidsa...

Swoja droga u tego Gorbaczowa nie widac bylo woli walki, jedynie chec
destrukcji...aczkolwiek - w slusznej sprawie.

Nie destrukcji, tyle że nie wytrzymał gwiezdnych wojen Reagana oraz
katastrofy czarnobylskiej. Afganistan przy tym to pikuś.

Data: 2011-02-16 20:21:00
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 19:46, u2 pisze:
[...]

Mógłbyś objaśnić co to znaczy? Wiesz to twoje uwielbienie zleceniodawców zaczyna być groteskowe.

Data: 2011-02-16 20:37:04
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 20:21, jadrys pisze:

Nie destrukcji, tyle że nie wytrzymał gwiezdnych wojen Reagana

Mógłbyś objaśnić co to znaczy? Wiesz to twoje uwielbienie zleceniodawców
zaczyna być groteskowe.

Jakich zleceniodawców ? Ja nie lokuję swoich środków w burdele. :)

Data: 2011-02-16 21:51:43
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 20:37, u2 pisze:
[...]

No tych z Langeley stan Virginia. A w co lokujesz? Tworzysz cała siatkę zdrajców i prowokatorów dla jankesów?

Data: 2011-02-16 20:21:06
Autor: jadrys
Gorbaczow: Wstyd mi za m??j kraj
[...]

Przez 60 lat KC KPZR po raz pierwszy popełnił błąd w wyborze szefa no i od razu ten nieudacznik zniszczył ten wspaniały kraj.. Aż się łza w oku kręci gdy sie słyszy hymn tego kraju.

Data: 2011-02-16 19:45:31
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 19:28, jadrys pisze:
[...]

Głupiś, to specsłużby ruskie doprowadziły do bankructwa ZSSR.

Data: 2011-02-16 20:21:21
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 19:45, u2 pisze:
[...]

Niechby przy korycie był Stalin czy Chruszczow, To te służby mogłyby sobie.. pomarzyć o obalaniu ustroju.

Data: 2011-02-16 20:29:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh856$pv5$4news.onet.pl...
[...]

Szczególnie stalin. On tak doskonale panował nad ilością mieszkańców tego wspaniałego kraju. Każdą nadwyżkę genialnie kasował.

Data: 2011-02-16 20:38:24
Autor: u2
[...]

Gruzin, który do piachu posłał miliony ruskich. No i setki tysięcy
Polaków, wysyłając na nich krwiożerczych oprawców. Wiadomo nawet jakiej
narodowości.

Data: 2011-02-16 20:54:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 20:38, u2 pisze:
[...]

Jakie miliony? Ile ci płacą za takie dezinformacyjne bzdety?

Data: 2011-02-16 22:08:42
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
Jakie miliony? Ile ci płacą za takie dezinformacyjne bzdety?

Niewiniątko, za nic nie odpowiada. Podobnie jak ty nie odpowiadasz za
burdeliki.

Data: 2011-02-16 22:29:40
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 22:08, u2 pisze:
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
Jakie miliony? Ile ci płacą za takie dezinformacyjne bzdety?
Niewiniątko, za nic nie odpowiada. Podobnie jak ty nie odpowiadasz za
burdeliki.

W zadnym wypadku nie można Stalina nazwać niewiniątkiem, ale on raczej nigdy nie zabijał dla samego zabijania. To nie był eksterminator ludzi jak Hitler czy ten agent CIA Pol Pot.

Data: 2011-02-17 16:36:12
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijhfkt$pum$3news.onet.pl...
[...]

To dlaczego zabijał?

--
stevep

Data: 2011-02-16 20:54:49
Autor: jadrys
[...]

Co masz na myśli? Że mordował niewinnych?

Data: 2011-02-16 21:07:03
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijha25$1m5$1news.onet.pl...

[...]

Wk...iłeś mnie, komuchu. Koniec tej bzdurnej dyskusji. Rzeczywiście z fanatykami nie można dyskutować.

Data: 2011-02-16 22:29:44
Autor: jadrys
[...]

Z tego co widzę o fakty i prawda zawsze ciebie wk...ją.

Data: 2011-02-17 11:01:50
Autor: Bogdan Idzikowski

[...]

Jeśli piszesz, że Stalin mordował winnych, to manie masz racji i dlatego mnie wk..wiasz, bo zaprzeczasz oczywistościom. Zaprzecz jeszcze, że wymordował miliony niewinnych ludzi, że ci wymordowani byli winni, bo im się to słusznie należało, bo Stalin mordował nie dla mordowania.

Data: 2011-02-17 15:43:33
Autor: jadrys
[...]

A więc uważasz że Stalin jadąc palcem po mapie miasta wydaje rozkaz że wszyscy mieszkańcy danej ulicy od nr 1 do nr 10 mają zostać rozstrzelani? Ja o niczym takim nie słyszałem.

W te propagandowe 100 mln. zamordowanych też wierzysz?  Czy to fizycznie jest możliwe?

Tak - Stalin nie mordował dla samego mordowania, tak jak Hitler czy Pol Pot.

Data: 2011-02-17 16:38:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijjc6e$j6j$2news.onet.pl...

[...]

Nie pogrążaj się komuszku!

Data: 2011-02-17 16:36:54
Autor: cirrus
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d5c2e6c$0$2484$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To raczej ciemniak niż fanatyk.

--
stevep

Data: 2011-02-16 19:54:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh5e2$eqd$1news.onet.pl...
[...]

I tu wyszedł z ciebie mały, skarlały komuszek.

Data: 2011-02-16 19:57:10
Autor: u2
[...]

Niekoniecznie. Jadryś to tutejszy kapitalista, tyle że inwestuje w burdele.

Data: 2011-02-16 20:22:12
Autor: jadrys
[...]

A niby dlaczego? Czy to źle było gdy była równowaga sił? Że sowiet wyzwolił spod kolonialnego jarzma polowę świata?

Data: 2011-02-16 20:31:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijh855$pv5$1news.onet.pl...

[...]

Że co?
Czy Polskę też zaliczysz do kraju wyzwolonego przez ZSRR?

Data: 2011-02-16 20:39:54
Autor: u2
[...]

Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.

Data: 2011-02-16 20:06:49
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> Czy Polskę też zaliczysz do kraju wyzwolonego przez ZSRR?

Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.

....a milony opuscily Polske i nadal opuszczaja, pozostaja ci najbardziej
spolegliwi obecnej wladzy postkomuszej.

Data: 2011-02-16 22:10:57
Autor: u2
W dniu 2011-02-16 21:06,  obserwator pisze:
Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.

...a milony opuscily Polske i nadal opuszczaja, pozostaja ci najbardziej
spolegliwi obecnej wladzy postkomuszej.

Nie da się wysiedlić wielomilionowego państwa. Nawet Czeczenów
wszystkich Putin nie wybił, choć jest ich dużo mniej niż Polaków.

Data: 2011-02-16 20:54:38
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 20:39, u2 pisze:
[...]

Dzięki tym sq**synom - naszym "sojusznikom" z zachodu.

Data: 2011-02-16 20:14:18
Autor: obserwator
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
> Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.

Dzięki tym sq**synom - naszym "sojusznikom" z zachodu.

przeciez sam pisales, ze stala sie sprawiedliwosc, kiedy sowieci wymordowali polskich oficerow w Katyniu. Jakos do sowietow pretensji nie masz i zalecasz
nadal komunizm, hipokryto.

Komunizm to mord, klamstwo i bezprawie. Glupka udajesz, czy nim jestes?

Ponadto skad zachod wowczas mogl wiedziec, ze komunisci to zbrodniarze tacy
sami jak niemieccy nazisci?

Data: 2011-02-16 22:09:47
Autor: u2
Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.

Dzięki tym sq**synom - naszym "sojusznikom" z zachodu.

Umiesz liczyć, licz na siebie burdelbabciu.

Data: 2011-02-16 22:29:47
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 22:09, u2 pisze:
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
Dzięki Stalinowi Hitlerowi udało się zlikwidować 6  mln Polaków.
Dzięki tym sq**synom - naszym "sojusznikom" z zachodu.
Umiesz liczyć, licz na siebie burdelbabciu.

Szkoda tego że ci zdrajcy narodu polskiego z przedwojennej Polski tego nie robili, prowokatorze.

Data: 2011-02-16 20:54:43
Autor: jadrys
[...]

No jasne, żeby nie ZSRR to dzisiaj nie byłoby komu mówić po Polsku.

Data: 2011-02-16 21:40:27
Autor: obserwator
Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
No jasne, żeby nie ZSRR to dzisiaj nie byłoby komu mówić po Polsku.

 a przed wojna to jezyk polski byl nieznany? --

Data: 2011-02-16 22:11:57
Autor: u2
Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
No jasne, żeby nie ZSRR to dzisiaj nie byłoby komu mówić po Polsku.

Gdyby nie ZSSR to nie byłoby wojny polsko-bolszewickiej w 1920 oraz
drugiej wojny światowej.

Data: 2011-02-16 22:29:36
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-16 22:11, u2 pisze:
W dniu 2011-02-16 20:54, jadrys pisze:
No jasne, żeby nie ZSRR to dzisiaj nie byłoby komu mówić po Polsku.

Gdyby nie ZSSR to nie byłoby wojny polsko-bolszewickiej w 1920 oraz
drugiej wojny światowej.

Tak, ale wtedy ty byłbyś świniopasem u jaśniepana po godzinach pracy w chlewie czyściłbyś mu buty i wychwalał jego dobroć i wspaniałomyślność.

Data: 2011-02-17 16:33:25
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ijhfkt$pum$2news.onet.pl...
[...]

Akurat masz kwalifikacje na świniopasa, więc o co ci chodzi?

--
stevep

Data: 2011-02-17 16:30:19
Autor: cirrus
[...]

Raczej skolonizował pół świata,

--
stevep

Data: 2011-02-16 21:01:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
Gorbaczow: Wstyd mi za m???j kraj
środa, 16 lutego 2011 19:18. carbon entity 'u2' <u_2@o2.pl>

.. w sumie m�wi prawd� :

http://fakty.interia.pl/swiat/news/gorbaczow-wstyd-mi-za-moj-kraj,1598356

Andrzej Rosiewicz - Wieje wiosna od wschodu
http://www.youtube.com/watch?v=XM2FSf5IQa8

Gorbaczow: Wstyd mi za mój kraj