Gordon do Pistons

Data: 2009-06-18 15:33:49
Autor: Tomasz Radko
Gordon do Pistons
Ponoć, _ponoć_, agent Bena Gordona opowiada, że Pistons obiecali $11M za sezon. Szczerze pisząc nie chce mi się w to wierzyć.

Data: 2009-06-18 06:57:55
Autor: L'e-szczur
Gordon do Pistons
On 18 Cze, 15:33, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Ponoć, _ponoć_, agent Bena Gordona opowiada, że Pistons obiecali $11M za
sezon. Szczerze pisząc nie chce mi się w to wierzyć.

Ze obiecali 11M$ na sezon? Jesli na jeden to ja nie mam z tym
problemu ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-06-18 12:31:51
Autor: jon
Gordon do Pistons
Tak podobno ma tyle dostać.Ale no właśnie ale:

Niestety, dla Gordona i Pistons, jest jedno "ale". Kluby NBA nie mogą
kontaktować się ani prowadzić żadnych rozmów z wolnymi agentami aż do
1 lipca. Według regulaminu ligi jest to surowo zabronione i
niestosowanie się do tego zapisu przez menedżerów jest również karane.

Wygląda zatem na to, że agent Gordona postanowił celowo podgrzać
atmosferę, by Gar Forman - Generalny Menedżer Byków - wiedział, jakiej
wielkości kontrakt interesuje jego klienta.

Data: 2009-06-18 21:31:03
Autor: Tomasz Radko
Gordon do Pistons
jon pisze:
[...]

Dokładniej - _wykryte_ niestosowanie się. Jest to prawdopodobnie najczęściej łamany przepis NBA. No dobrze - być może częściej łamie się przepisy o krokach, piłce niesionej i ruchomych zasłonach.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-18 22:52:23
Autor: wiLQ
Gordon do Pistons
jon napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Hmm, ktos kiedys zostal ukarany za samo rozmawianie?

Wygląda zatem na to, że agent Gordona postanowił celowo podgrzać
atmosferę, by Gar Forman - Generalny Menedżer Byków - wiedział, jakiej
wielkości kontrakt interesuje jego klienta.

... jakby mial co do tego watpliwosci po dwoch rundach negocjacji ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-18 22:50:42
Autor: wiLQ
Gordon do Pistons
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Ponoć, _ponoć_, agent Bena Gordona opowiada, że Pistons obiecali $11M za sezon. Szczerze pisząc nie chce mi się w to wierzyć.

Nie jestes jedynym niedowiarkiem. Nawet pominmy drobiazg czy Gordon jest
tyle warty, ale po co wlasciwie Pistons mieliby to zrobic? Tzn nie tylko obiecywac taka kwote [bo co, mieliby sie bac, ze ktos go
zaklepie za 14M$/y?], ale generalnie sciagnac Bena do siebie. Zwazywszy
na to, ze w tej chwili najdrozszy i najdluzszy kontrakt ma Rip, czyli
zawodnik grajacy na pozycji Gordona, wydaje sie to, um, dziwne.

Ten kto wymyslil ta plotke (agent Gordona zdaje sie byc glownym
podejrzanym) powinien byc przynajmniej konsekwentny i dodac, ze to samo
zrodlo mowi, ze jest juz na stole klepniety trejd za Hamiltona ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-18 23:30:02
Autor: Tomasz Radko
Gordon do Pistons
wiLQ pisze:
[...]

Otóż to.

ale po co wlasciwie Pistons mieliby to zrobic?

O to akurat mniejsza, bo Hamilton nie będzie grał wiecznie, a Prince zdaje się kiepścić. Ale Gordon nie wygląda mi na gracza, na którym można by oprzeć grę. Mógłby być może być Rayem Allenem przy Garnecie, ale najpierw trzeba mieć Garnetta.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 14:17:06
Autor: wiLQ
Gordon do Pistons
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> ale po co wlasciwie Pistons mieliby to zrobic? O to akurat mniejsza, bo Hamilton nie będzie grał wiecznie, a Prince zdaje się kiepścić.

Mniejsza? To nie bylby strzal w stope w przynajmniej 2 kwestiach?
Tzn sciagniecie podkoszowcow i wywieszenie flagi "wyprzedaz Ripa!".

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-19 14:27:37
Autor: Tomasz Radko
Gordon do Pistons
wiLQ pisze:
[...]

Gordon za veteran exception? Wchodzę. Gordon za MLE? Wchodzę. Gordon za $11M? Apage. Nie jest problemem przydatność Gordona, problemem jest $11M.

pzdr

TRad

Gordon do Pistons