Gorgany [zdjęcia].

Data: 2012-11-14 23:44:02
Autor: Szymek
Gorgany [zdjęcia].
Cześć :-)
Właśnie wrzuciłem do sieci zdjęcia zrobione podczas długiego weekendu
listopadowego, w Gorganach. Filmiki najlepiej się ogląda z dźwiękiem,
a całości warto chyba uruchomić jako pokaz slajdów, z muzyką z opisu
do pierwszego zdjęcia, jako podkładem dźwiękowym.

galeria jest tu:
https://picasaweb.google.com/SzymekKozlowski/GorganyListopad201202

pzdr.
Sz.

Data: 2012-11-15 01:44:57
Autor: Marek
Gorgany [zdjęcia].
Dały popalić, ale za to jaki klimat :). Ponoć "jak jest łatwo, to jest nudno".
Świetne zdjęcia. Natura zadbała o dobre światło.
Po takim daniu rośnie apetyt na przyszłoroczny wypad w tamte okolice.

--
Marek

Data: 2012-11-15 02:15:59
Autor: Szymek
Gorgany [zdjęcia].

Dały popalić, ale za to jaki klimat :)

Ojtam ojtam, tylko drugiego dnia mnie zdmuchiwało ;-)
Ubocznym tego efektem było robienie gazyliona zdjęć, bo nie szło
utrzymać aparatu :)

Data: 2012-11-15 09:31:04
Autor: Szymon R.
Gorgany [zdjęcia].
W dniu 2012-11-15 08:44, Szymek napisal(a):
[...]

Zacne zdjęcia, naładowane wrażeniami z tytułu pogody/niepogody
Widzę, że dopiero od Legionów i dalej na Bratkowską zrobiło się bardziej
"do życia", bo Sywule dały popalić
A las z Taupiszyrki jest klimatyczny, szczególnie we mgłach

Szymon R.

Klub Górski Zdobywcy               http://zdobywcy.zywiec.pttk.pl
Bacówka na Krawcowym Wierchu       http://krawcow.pttk.pl
Noc Krawculi    http://krawcow.pttk.pl/nockrawculi/