Data: 2012-03-24 02:43:51 | |
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar | |
Gorlice- Sano Droga 28 | |
W dniu 23.03.2012 20:05, Lukasz Goran pisze:
Witam Większość trasy ma w miarę znośny dywanik (przynajmniej - miała w lecie), poboczy zwykle brak, ruch duży lub bardzo duży - coś jak 5 między Poznaniem a Wrocławiem. Od Krosna do Sanoka stosunkowo nowy, między Jasłem a Krosnem bywa miejscami trochę pofalowany (podjazd za Jasłem, koło Zimnej Wody, Potok i przejazd przez Krosno). Może alternatywnie bardziej na południe: Gorlice - Dukla przez Kryg, Nowy Żmigród? Wąsko, ale ruch zdecydowanie mniejszy, koło Nowego Żmigrodu troszkę gorszy asfalt. Potem albo Dukla - Rogi (ładny asfalt, miejscami z poboczami) - Iwonicz (boczną drogą, troszkę dziur, ale znośnie) i w Iwoniczu na 28, albo z Dukli na Barwinek do Tylawy (szeroko, dobra nawierzchnia z wyjątkiem ostatniej górki, ruch umiarkowany, ale są pobocza) i przez Daliową albo na Rymanów (kilka podjazdów i zjazdów, w tym jedne serpentyny), albo na Komańczę (miejscami, zwłaszcza za Tylawą, dość mocno łatany asfalt, podobnie z Daliowej na północ - szczególnie na odcinku Daliowa - serpentyny za Szklarami). Jeśli jedziesz szosówką odradzam wariant Królik Polski (asfaltówka Lasów Państwowych przechodząca w drogę gruntową, solidny podjazd na wstępie) - Wisłoczek - Odrzechowa (intensywnie łatany asfalt, OIDP kawałek betonowych płyt). Do Odrzechowej można też dojechać albo od Rymanowa boczną drogą (znośny asfalt), albo z 28 zjazd na Sieniawę. Potem znośny asfalt (miejscami łatany) i albo Nadolany i na Nowosielce, albo dociągnąć do Bukowska i na Sanok. Nie wiem, w jakim stanie są odcinki Nadolany - Nowosielce i Bukowsko - Sanok, ale ostatnimi czasy asfaltowali tam na gładko wszystko co się dało (z funduszy unijnych). Oczywiście klucząc między Duklą a Sanokiem będzie dalej. Pozdrawiam Wojtek |
|