Gorliwi idioci, czyli o liścianych paściarzach

Data: 2013-08-21 19:23:37
Autor: Jacek Biały
Gorliwi idioci, czyli o liścianych paściarzach
Pozwałbym do sądu za skopiowanie tutaj mojego artykułu opublikowanego na stronach WWW tekstem formatowanym. Nie chodzi tylko o prawa autorskie do treści, ale także o jej kontekst i oprawę.
W HTML można celowo dany fragment pogrubić, napisać inna czcionką, kursywą, w sąsiedztwie grafiki itp. Format tekstowy wszystko masakruje, co może zmieniać pierwotny zamysł autora. Tylko debil myśli, że robi mu w ten sposób przysługę.
Inną rzeczą jest pastowanie fragmentu. W ten sposób ktoś może zwrócić uwagę na to, co w danym tekście uważa za istotne, przez co jakby osobiście się wypowiada. Bezmyślne kopiowanie całych artykułów jest cecha gorliwych bolszewików. Tacy najczęściej służyli jako mięso armatnie, bo do niczego innego się nie nadają.
jb

Data: 2013-08-22 10:20:38
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-21 19:23, Jacek Biały pisze:
[...]

Po pierwsze musiałbyś sobie zastrzec prawa do takiego tekstu umieszczonego w necie. Po drugie - są możliwości zabezpieczania treści przed kopiowaniem. A więc przed sadem nic byś nie ugrał. Zostałbyś tylko wyśmiany za te swoje kapitalistyczne ciągoty.

Data: 2013-08-22 15:24:40
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Po pierwsze musiałbyś sobie zastrzec prawa do takiego tekstu
| umieszczonego w necie. Po drugie - są możliwości zabezpieczania treści
| przed kopiowaniem.

No niby jakie?
Zagarniasz myszą -> copy -> paste i to już cała robota Pietrzykowskich, u2, Idzikowskich, Woydaków, Przemysławów.... (chyba, że któryś pierdnie jeszcze coś od siebie).
jb

Data: 2013-08-23 13:35:36
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-22 15:24, Jacek Biały pisze:

> [...]

Idzikowskich, Woydaków, Przemysławów.... (chyba, że któryś pierdnie jeszcze coś

Gdyby ktoś nie chciał żeby nie miało miejsca nieautoryzowane powielanie takich artykułów to ma możliwości żeby temu na różne sposoby zapobiec.

Data: 2013-08-23 16:39:48
Autor: Jacek Biały

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv7hi7$slj$1node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-08-22 15:24, Jacek Biały pisze:
| > |

| Gdyby ktoś nie chciał żeby nie miało miejsca nieautoryzowane powielanie
| takich artykułów to ma możliwości żeby temu na różne sposoby zapobiec.

W usenecie nie ma takich możliwości. To jeden z najstarszych protokołów Sieci.
jb

Data: 2013-08-22 19:07:05
Autor: Mark Woydak
[...]

Jasne, kapitalistyczne poglądy zastąpia wszelkie argumenty. To zwykłe złodziejstowo. Tak przy okazji: kibole to bandyci.

MW

Data: 2013-08-22 15:09:09
Autor: Marek Woydak
Dnia Thu, 22 Aug 2013 19:07:05 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-08-23 18:24:02
Autor: Mark Woydak
Gorliwi idioci, czyli o liścianych paściarzach
Podły gnoju! Nie masz chamie honoru!
Za czasów PRL byłeś kapusiem i tak ci zostało parszywy popaprańcu!
Żebyś po wodzie chodził i pić prosił pisowska kanalio!

MW

Data: 2013-08-23 13:37:40
Autor: Trybun
W dniu 2013-08-22 19:07, Mark Woydak pisze:

Jasne, kapitalistyczne poglądy zastąpia wszelkie argumenty. To zwykłe złodziejstowo. Tak przy okazji: kibole to bandyci.

MW

Kible to kibole, bandytów szukałbym gdzie indziej, no chyba że ktoś odpalenie racy na stadionie uważa za przejaw bandytyzmu.

Data: 2013-08-23 18:26:16
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kv7hi9$slj$2node1.news.atman.pl...
[...]

Kibole to bandyci! To zgraja chamów i wylęgarnia żołnierzy mafii.  Tak, odpalenie racy jest przejawem bandytyzmu! To nie kibice ale kibole, stadionowi bandyci, pieszczeni przez PiS.

MW

Gorliwi idioci, czyli o liścianych paściarzach