Gorliwi wyznawcy S?onka Peru

Data: 2014-02-16 04:29:03
Autor: szklanynocnik
Gorliwi wyznawcy S?onka Peru
użytkownik u2 napisał:

"Zupełnie zdębiałem, gdy zdjęcie z tej sytuacji (chuligan z narodową flagą pod płonącą tęczą na pl. Zbawiciela w Warszawie), zostało uznane przez Katolickie (!?!?!) Stowarzyszenie Dziennikarzy za "Najlepszą fotografię patriotyczną roku 2013".

Nie mam nic przeciwko teczy, najlepiej jak bedzie stala przed synagogOM.

Data: 2014-02-16 14:02:14
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:29 <szklanynocnik@gmail.com> pisze:

użytkownik u2 napisał:

[...]

Ale najpierw usiądź przed nią na nocniku.
--
stevep
-- -- -

Gorliwi wyznawcy S?onka Peru