Gorniakowa twierdziła że w szpitalach leżą statyści i się nie myliła

Data: 2021-01-29 21:49:37
Autor: Arek
Gorniakowa twierdziła że w szpitalach leżą statyści i się nie myliła
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:68d5bd5e-67c2-4e72-b763-f2f22d8014b4ngooglegroups.com...
Wczoraj wywiad z jakimś gościem podłączonym pod dużo rurek i kabelków. Słabym głosem mówi że
zaraził się od żony co chodziła na protesty. Lipa na kółkach jak się patrzy.

Dlaczego lipa? To może być prawda, że od żony, tylko żona niekoniecznie zaraziła się na protestach...
Gdyby TVP rządziła zadeklarowana lewica (PiS to lewica socjalna tylko każaca się nazywać
"prawicą") to pokazali by faceta, który zaraził się od żony chodzącej codziennie do kościoła.
I to też mogłaby być prawda, że od żony, ale żona zaraziła się niekoniecznie w kościele.

Nikt nigdy nie ustalił że statysta nie może być ktoś chory. Patrzyłem na ten materiał nadawany przez
tvpinfopis i sobie myślę że PiS sam sobie krzywdę robi takimi jak z chorym facetem akcjami.
Mam do PiSu całkowicie ambiwalentny stosunek. Dla mnie liczy się czym mam nawis inflacyjny
w kieszeni i jaki jest duży.

tzn. zwolennik złodziejskiego podatku inflacyjnego czy przeciwnik?

W zamian za to mogę znieść np. w telewizji trzy msze dziennie, bo mogę nie oglądać.
Ale co za dużo to i świnia nie strawi.

Telewizora nie używam.

Arek

Gorniakowa twierdziła że w szpitalach leżą statyści i się nie myliła