Górnik - Legia

Data: 2011-05-10 22:45:01
Autor: yamma
Górnik - Legia
Niniejszym oficjalnie gratuluję Wi¶le Mistrzostwa Polski! Życzę powodzenia w walce o LM.
A Skaba to chyba od razu powinien pojechać do Bytomia w rodzinne strony. Przy tym co zrobił chowaj± się wszystkie "Pawełki", "Przyrosie" i "Cabaje".
yamma

Data: 2011-05-10 22:51:57
Autor: Aman
Górnik - Legia
A Skaba to chyba od razu powinien pojechać do Bytomia w rodzinne strony. Przy tym co zrobił chowaj± się wszystkie "Pawełki", "Przyrosie" i "Cabaje".

jak by w Gorniku mieli takiego Kucharczyka to mecz spokojnie skonczylby sie 0:1 :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-05-10 23:14:33
Autor: grzeda
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-10 22:45, yamma pisze:
Niniejszym oficjalnie gratuluję Wi¶le Mistrzostwa Polski! Życzę
powodzenia w walce o LM.

Nie moge. Ty naprawde liczyles (a moze nadal liczysz), ze Legia zdobedzie MP.

pozdr
PG

Data: 2011-05-10 23:21:03
Autor: RedLite
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-10 23:14, grzeda pisze:

Niniejszym oficjalnie gratuluję Wi¶le Mistrzostwa Polski! Życzę
powodzenia w walce o LM.

Nie moge. Ty naprawde liczyles (a moze nadal liczysz), ze Legia
zdobedzie MP.

Bo nadzieja, nie tylko jest matk± głupich, ale jeszcze ma to do siebie, że zawsze umiera ostatnia :)

--

*RedLite*

Data: 2011-05-10 23:32:35
Autor: grzeda
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-10 23:21, RedLite pisze:

Nie moge. Ty naprawde liczyles (a moze nadal liczysz), ze Legia
zdobedzie MP.

Bo nadzieja, nie tylko jest matk± głupich, ale jeszcze ma to do siebie,
że zawsze umiera ostatnia :)

No dobra, a zdrowy rozsadek? Jezeli w tak slabej lidze zawodnicy po kilkaset tysiecy euro przegrali 11 meczow, no to sorry. Przeciez w tej lidze wicemistrza prawdopodobnie zdobedzie Slask - druzyna z plaga kontuzji, ktorej liderem jest wracajacy po kontuzji Sebek Mila.

Data: 2011-05-10 23:23:39
Autor: yamma
Górnik - Legia
grzeda wrote:
[...]

Liczyć, nie liczyłem ale na wszelki wypadek wstrzymywałem się z gratulacjami. Teraz już pozamiatane.
A tak przy okazji, ciekaw jestem, na którym miejscu by teraz była Legia gdyby miała bramkarza a nie kilka ręczników.
yamma

Data: 2011-05-10 23:37:13
Autor: grzeda
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-10 23:23, yamma pisze:

A tak przy okazji, ciekaw jestem, na którym miejscu by teraz była Legia
gdyby miała bramkarza a nie kilka ręczników.

Faktem jest, ze Legia farta nie miala w tej rundzie, ale nie obwiniajmy wylacznie bramkarzy. Z drugiej strony patrzac na Slaska i Cracovie, gdzie pierwszoplanowymi postaciami sa bramkarze, to wychodzi, ze przy takiej lidze moze byc to czynnik decydujacy.

pozdr
PG

Data: 2011-05-10 23:49:02
Autor: yamma
Górnik - Legia
grzeda wrote:
[...]

Na miejscu piłkarza z tzw. pola gdybym po raz piaty, szósty widział jak bramkarz puszcza "Cabaja" to by mi w końcu odechciało się grać. Albo pana Krzysia w tym sezonie zawiódł jego słynny nos albo to po prostu Skorża wydziela w szatni jakie¶ tajemnicze fluidy, które zniewalaj± bramkarzy. :-) Przypadek Pawełka i epopei z poszukiwaniem bramkarzy przez Wisłę za jego kadencji rodzi też podejrzenia, że Skorża tak się zna na bramkarzach jak ¶winia na gwiazdach.
yamma

Data: 2011-05-11 07:54:17
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-10 23:49, yamma pisze:

Na miejscu piłkarza z tzw. pola gdybym po raz piaty, szósty widział jak
bramkarz puszcza "Cabaja" to by mi w końcu odechciało się grać.

Ja my¶lę, że to Skabie odechciało się grać po tym co zrobił wcze¶niej Kucharczyk :D

Data: 2011-05-11 08:48:31
Autor: Cavallino
Górnik - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqcafg$94l$1inews.gazeta.pl...
grzeda wrote:
[...]

Byłaby o parę długo¶ci za Lechem, je¶li ten by grał tak jak rok temu.
To tak a propos naszych dyskusji sprzed rundy wiosennej jak to Lechowi będzie trudno dogonić.
Nie byłoby, bo wszystko zależało tylko od niego.
Ale tym razem nie gra jak trzeba, zabrakło Zielinskiego na wiosnę.

Data: 2011-05-11 08:46:42
Autor: Cavallino
Górnik - Legia
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqc9rq$6im$3inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-05-10 22:45, yamma pisze:
Niniejszym oficjalnie gratuluję Wi¶le Mistrzostwa Polski! Życzę
powodzenia w walce o LM.

Nie moge. Ty naprawde liczyles (a moze nadal liczysz), ze Legia zdobedzie MP.

A bo to pierwszy raz jego oderwanie od ziemi sięga gwiazd?

Data: 2011-05-10 23:29:24
Autor: AJK
Górnik - Legia
10-05-2011, 22:45, yamma napisał:

Niniejszym oficjalnie gratuluję Wi¶le Mistrzostwa Polski! Życzę
powodzenia w walce o LM.

Przecież mistrzem będzie ¦l±sk. ;-)

--
AJK

Data: 2011-05-10 23:38:17
Autor: ytyut
Górnik - Legia
Przecież mistrzem będzie ¦l±sk.
;-)

Tu wcale nie ma co dawać emotikonek :->

Data: 2011-05-11 06:07:08
Autor: DysoN
Górnik - Legia
Mecz "przegrany" przez Legie bardzo niefartownie. Legia zagrala calkiem
przyzwoity mecz, zdominowala Gornika, byla o wiele lepsza taktycznie i caly
mecz zniosla kondycyjnie calkiem dobrze a zawiodla tylko skutecznoisc. Nie
sledze wszystkich meczow Legii ale wydaje mi sie ze w tej rundzie mogl to byc
najlepszy mecz tej druzyny, a na pewno jeden z najlepszych (co w sumie nie
bylo az takie trudne biorac pod uwage wszystkie wczesniejsze porazki).

A Gornik? KSG zagralo slabiej niz z Wisla i chyba tak samo zle jak z Lechem.
Takie podsumowanie strzalow z tego meczu:

http://i52.tinypic.com/2zdokud.jpg

Data: 2011-05-11 09:08:34
Autor: yamma
Górnik - Legia
DysoN wrote:
Mecz "przegrany" przez Legie bardzo niefartownie.

Niefartownie??? To, że Skaba to ręcznik, to nie jest kwestia farta. :-) Ja się wcale nie dziwię, że Walter jest w¶ciekły na swoich ludzi. Mieli grudzień, styczeń i luty na sprowadzenie bramkarza a jedyne co zrobili to oddali Machnowskiego.

Legia zagrala
calkiem przyzwoity mecz, zdominowala Gornika, byla o wiele lepsza
taktycznie i caly mecz zniosla kondycyjnie calkiem dobrze a zawiodla
tylko skutecznoisc.

Gdyby Skorża powtórzył pierwsz± 11-tkę z Korony, to ten mecz byłby już rozstrzygnięty w I połowie. Nie rozumiem tego człowieka. Cabral dostaje powołanie do reprezentacji, wchodzi w meczu z Widzewem i strzela zwycięsk± bramkę, w meczu z Koron± gra już od pocz±tku, strzela bardzo ważn± bramkę i już gołym okiem widać postęp w jego grze. I nagle w Zabrzu mecz zaczyna z ławki rezerwowych. Normalnie, macki opadaj±...
yamma

Data: 2011-05-11 09:23:37
Autor: Cavallino
Górnik - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqdco7$3es$1inews.gazeta.pl...
DysoN wrote:
[...]

We łbach się poprzewracało i tyle, skoro Wam sie wydaje że macie abonement na Muchę czy Fabiańskiego.

Gdyby Skorża powtórzył pierwsz± 11-tkę z Korony,

I znowu Skorża.
Jak Legia wygrywa to dlatego że jest ¶wietna, jak przegrywa to nie dlatego że wcale taka ¶wietna nie jest, ale że trener jej przeszkadza.
Trzeci czy czwarty z kolei.

I potem się dziwić że yamma wczoraj wierzył w majstra dla Legii.

[...]

A jak wchodzi to nie pokazuje ani jednego dobrego zagrania, czym udowadnia że się nie nadaje....

Data: 2011-05-11 09:29:29
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 09:23, Cavallino pisze:

We łbach się poprzewracało i tyle, skoro Wam sie wydaje że macie
abonement na Muchę czy Fabiańskiego.

Dokładnie. Skończyły się czasy z poprzednich sezonów, jak Legia z roku na rok jest coraz słabsza, tylko wcze¶niej był Mucha, który zawsze ratował wynik.

Był do wzięcia Szamotulski, chciał go nawet Skorża.

Data: 2011-05-11 09:44:12
Autor: yamma
Górnik - Legia
Mane wrote:

Dokładnie. Skończyły się czasy z poprzednich sezonów, jak Legia z roku
na rok jest coraz słabsza, tylko wcze¶niej był Mucha, który zawsze
ratował wynik.

Kurcze, kompletnie nie rozumiem takiego sposobu my¶lenia. "Wygrali¶cie/zremisowali¶cie tylko dlatego, że macie dobrego bramkarza.". WeĽ mi powiedz czym takie stwierdzenie się różni od np. takiego: "Wygrali¶cie bo macie napastnika X" albo "Wygrali¶cie bo macie obrońcę Y"? Bramkarz, to nie jest element tej układanki? Domy¶lam się, że jak powiem, że Wisła wygrywa bo ma Meliksona to wg ciebie to będzie zupełnie co¶ innego, tak?
yamma

Data: 2011-05-11 09:51:58
Autor: Cavallino
Górnik - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:iqder1$9u9$1inews.gazeta.pl...
Mane wrote:

[...]

A my nie rozumiemy takiego twierdzenia:
"Przegrali¶my tylko dlatego że nie mamy najlepszego bramkarza w lidze".

To Ty wyjechałe¶ z narzekaniem na ręczniki, a nie my.

Data: 2011-05-11 10:38:56
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 09:44, yamma pisze:

[...]

Gdyby Legia miała zawodnika z pola przerastaj±cego umiejętno¶ciami gry na danej pozycji pozostałych zawodników o kilka długo¶ci, i go¶ć zapewniałby punkty w co drugim meczu, to bym napisał to samo w kontek¶cie innego nazwiska. Zrozum, że takie rodzynki trafiaj± się raz na kilka lat, i tak Legia miała farta ze w tak krótkim czasie trafiła takich dwóch zawodników.

PS: W Wi¶le Melikson to jeden z wielu, szczególnie widać jak graj± z przeciwnikiem nastawionym na "walke", i reszta tak znaczaco nie odstaje od Meliksona jak swego czasu reszta zawodników Legii od Muchy.

Data: 2011-05-11 10:45:33
Autor: yamma
Górnik - Legia
Mane wrote:

[...]

Tak jak Melikson?

Zrozum, że takie rodzynki trafiaj± się raz
na kilka lat, i tak Legia miała farta ze w tak krótkim czasie trafiła
takich dwóch zawodników.

Sęk w tym, że Legia nie potrzebuje w bramce rodzynka, który będzie wyci±gał nieprawdopodobne piłki tylko bramkarza, który nie będzie rozdawał przeciwnikom punktów.

PS: W Wi¶le Melikson to jeden z wielu,

ROTFL!!!
yamma

Data: 2011-05-11 11:01:28
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 10:45, yamma pisze:

PS: W Wi¶le Melikson to jeden z wielu,

ROTFL!!!
yamma

Bez Meliksona jako¶ Wisła sobie radzi, bez Genkowa już nie koniecznie.

Data: 2011-05-11 11:22:28
Autor: Hades
Górnik - Legia
Użytkownik "yamma"
[ciach]

Sęk w tym, że Legia nie potrzebuje w bramce rodzynka, który będzie wyci±gał nieprawdopodobne piłki tylko bramkarza, który nie będzie rozdawał przeciwnikom punktów.

Cos sie tak czepil tego biedaka? Jest jaki jest i na razie tego nie zmienisz.
Ja bym oczekiwal od ciebie raczej odpowiedzi na pytanie dlaczego to Legia
ma takich cieniasow na pozostalych pozycjach? Dlaczego graja w niej tacy
co to nie potrafia trafic na pusta bramke z 8 metrow? Czy aby to nie jest
wiekszy problem tego zespolu? Ile tak naprawde we wczorajszym meczu
Legia powinna zdbyc bramek? 2, 3 a moze 4? Niechby strzelila tyle ile powinna
a wtedy ta 1 straconan nie miala by zadnego zanczenia.

PS: W Wi¶le Melikson to jeden z wielu,
ROTFL!!!
yamma

AM

Data: 2011-05-11 11:46:58
Autor: yamma
Górnik - Legia
Hades wrote:
Użytkownik "yamma"
[ciach]

[...]

Ja się tego biedaka nie czepiam i staram się w ogóle nie obwiniać piłkarzy za kopanie się w czoło. Nie każdy się urodził Messim czy Cassilasem. Skaba zawsze był słabym bramkarzem, nawet za kadencji Urbana, gdzie dostał szanse w kilku meczach PP i nawet na centymetr nie zagroził pozycji Muchy. Ja nie mam do Skaby pretensji o to, że jest słaby tylko mam pretensje do działaczy, że nie oddali go do Bytomia. Mam pretensje do JóĽwiaka i sztabu szkoleniowego, że mimo dramatycznej postawy wszystkich 3 bramkarzy w rundzie jesiennej nie próbowali sprowadzić na tę pozycję grajka w zimowym oknie transferowym. Dla mnie to jest skandal i domagam się od Waltera żeby z końcem tego sezonu w klubie poleciały głowy. A tak dokładnie to 3 głowy: Skorża, Miklas i JóĽwiak.

[...]

To jest generalnie problem naszej ligi. Wielka trójka (Lech, Legia, Wisła) tak wła¶ciwie wielka jest tylko z nazwy, bo jakby tak dokładniej przyjrzeć się transferom, to się okazuje, że kwoty transferowe jakie te 3 kluby wydały w tym sezonie jako¶ znacznie nie różni± się od pozostałych. Więc skoro pozostałe kluby doszlusowały w tym względzie do czołówki, to trudno się spodziewać innego obrazu naszej ligi gdzie każdy może wygrać z każdym a poziom jest bardzo wyrównany. A skoro poziom jest wyrównany, to, wracaj±c do Legii, ręcznik na bramce robi duż± różnicę.
yamma

Data: 2011-05-11 11:53:31
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 11:46, yamma pisze:

[...]

Nie masz pretensji do Skaby a masz do JóĽwiaka, je¶li uważasz, że Skaba nie jest bramkarzem na miarę (zawsze wybujał±) Legii to tak samo z JóĽwiaka menadzer/dyrektor sportowy jak z k... d... t...

Data: 2011-05-11 12:42:15
Autor: Hades
Górnik - Legia
Użytkownik "yamma"
[ciach]

Dla mnie to jest skandal i domagam się od Waltera żeby z końcem tego sezonu w klubie poleciały głowy. A tak dokładnie to 3 głowy: Skorża, Miklas i JóĽwiak.

Poza glowa trenera to chyba 2 pozostale powinny poleciec juz jakis czas
temu. Ja nie sledze ich pracy w klubie, ale od jak dawna w nim pracuja?
Czy w czasie swojego zatrudnienia osiagneli w swojej pracy naprawde
jakies sukcesy? Moge sie mylic, ale chyba nie. I mozna tylko napisac ze
faktycznie dziwne ze jeszcze w Legi pracuja.

[ciach]

yamma

AM

Data: 2011-05-11 12:47:27
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 12:42, Hades pisze:

[...]

Hmmm, ja tam nie widzę w ich pracy poprawno¶ci, a co dopiero sukcesu :)
Czy JóĽwiak sprowadził jakiegokolwiek zawodnika który wyróżniałby się jako¶ na tle ligi? Jako¶ nie przychodzi mi do głowy żadne nazwisko.

Data: 2011-05-11 12:55:09
Autor: Hades
Górnik - Legia
Użytkownik "Mane"
[...]

Nie chcial bym byc zlosliwy (to oczywiscie bardziej pod adresem yammy
a nie twoim), ale nie przypominasz sobie tych zachwytow nad ostatnimi
transferami? Jaki to byl szum we wszystkich mediach, jakie niusy ze oto
Legia podpisala kontrakt z ..., z .... oraz z ... ! Dziwie sie ze po takich
wpadkach nikt nie wyciagna konsekwenji wobec "sprawcow".
AM

Data: 2011-05-11 11:10:47
Autor: Cavallino
Górnik - Legia
Użytkownik "Mane" <mane1979pl@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Zrozum, że takie rodzynki trafiaj± się raz na kilka lat, i tak Legia miała farta ze w tak krótkim czasie trafiła takich dwóch zawodników.

Trzech - bo jeszcze Boruca musisz doliczyć.

Data: 2011-05-11 11:51:34
Autor: Mane
Górnik - Legia
W dniu 2011-05-11 11:10, Cavallino pisze:

Trzech - bo jeszcze Boruca musisz doliczyć.

Miałem na my¶li ostatnich dwóch, nie chciało mi się wyliczać bo by się okazało ze przez bardzo długi okres Legia miała bardzo dobrych bramkarzy, którzy mięli wpływ na dobre wyniki, był jeszcze Kowalewski tak na szybko, Stanew (?) też raczej (?) klopsów nie wpuszczał.

Mizeria zawodników z pola jest oczywista, kiedy¶ tak sobie my¶lałem, że do Legii nie trafi większy drwal niż Szala(lala), dla dalej trafiaj± tacy jak Knazevic, Komorowski.

Kto¶ też może powiedzieć, żeby Wisła nie miała Pawełka, to by co roku miała dużo łatwiej w lidze, albo pamiętnego ¶rodowego wieczoru do tego poziomu nie zbliżył się Majdan to, już dawno grała by w LM.

Data: 2011-05-11 11:40:04
Autor: Marcin Kasperski
GĂłrnik - Legia
"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

DysoN wrote:
Mecz "przegrany" przez Legie bardzo niefartownie.

Niefartownie??? To, że Skaba to ręcznik, to nie jest kwestia
farta. :-)

Taki sam z grubsza błąd zrobił Isailovic przegrywając Lubinowi mecz ze
Śląskiem. Ten sam Isailovic, który wcześniej wygrał Zagłębiu sporo
punktĂłw. Zdarza siÄ™. Zdarza nawet bramkarzom Premiership, Bundesligi i
innych wielkich lig, którzy zarabiają grube wielokrotności tego, co
nasi. Póki wpadek jest 2-3/sezon i akompaniuje im kilkanaście
wyciągniętych trudnych piłek, póty narzekanie na bramkarza naprawdę jest
trochÄ™ nieprzyzwoite.

Data: 2011-05-11 12:50:30
Autor: Hades
GĂłrnik - Legia
UĹĽytkownik "Marcin Kasperski"
[...]

Dobre podsumowanie. I moze powtarzajac sie. Niech druzyna stara
sie zdobywac te bramki ktore powinna a "wpadki" bramkarza nie beda
miec wtedy znaczenia.
AM

Data: 2011-05-11 13:44:29
Autor: yamma
GĂłrnik - Legia
Marcin Kasperski wrote:

[...]

Bramka z Cracovią gdy wypuścił piłkę z rak, bramka Mili ze Śląskiem, którą mógł spokojnie wyciągnąć gdyby go nie zamurowało, bramka Żewłakowa z Bełchatowem, bramka Injaca w finale PP też spokojnie do wyciągnięcia gdyby zareagował troszkę wcześniej niż 2 m od piłki. No i w końcu "Cabaj" z Górnikiem. Poza tym niezliczona ilość niepewnych interwencji. Na dodatek nie przypominam sobie choćby jednego wybicia nogą, które trafiłoby tam gdzie jest jakiś legionista.
yamma

Data: 2011-05-11 07:52:23
Autor: Mane
Górnik - Legia
[...]

Wynik tego meczu nie miał żadnego wpływu na to czy Wisła zdobędzie czy nie Mistrzostwo Polski.

Górnik - Legia