Gornik - Wisla

Data: 2010-10-17 19:05:59
Autor: Cavallino
Gornik - Wisla
Uzytkownik "Mark" <x@op.pl> napisal w wiadomosci news:n6xts1nt9k5x$.dlgsmok.wot...
No i mecz w plecy.

Ale pomimo wyniku - ja widze poczatki poprawy, zmiany stylu, itp.

Ja tez.
Ale generalnie sa w d.. tak samo jak Lech, moze Lech jest w wiekszej niz Wisla, bo tu choc symptomy na poprawe sa no i LE nie graja.

Glowny wniosek jaki mi sie narzuca - Wisla za Kasperczaka miala komletnie
zawalony okres przygotowawczy.

Czyli przyczyny zblizone.

IMO nie ma sie co juz napinac - Maaskant nie zdazy doprowadzzic tego do
ladu,

Na razie idzie mu ciezko, a wszyscy pewnie czekaja na to jak sobie poradzi.
Jesli mu wyjdzie, to bedziemy mieli zaciag zagranicznych trenerów, jesli nie - to juz w ogóle nic nas nie uratuje.

Gornik - Wisla