Górnik Zabrze - GKS Katowice

Data: 2009-08-16 20:54:18
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Górnik Zabrze - GKS Katowice
In news:h69k6n$4bf$1inews.gazeta.pl,
UGI <ugi3@gazeta.pl>:

(przypominam, że GKS to nowa sztama Górnika). żadnych przeklenstw,
niemilych sytuacji, kibice gosci wysiedli w Zabrzu bez asysty miliona
policjantów, po miescie chodzili jak chcieli i gdzie chcieli. Bardzo
przyjemne akcjenty, szkoda, że tak rzadkie.

Ciekawe; godzinę temu na pasku TVP Info: 4 rannych, 7 zatrzymanych.
W związku z meczem Górnik-GKS...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-08-16 21:40:46
Autor: UGI
Górnik Zabrze - GKS Katowice

Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <usenet@plumowski.eu> napisał w wiadomości

Ciekawe; godzinę temu na pasku TVP Info: 4 rannych, 7 zatrzymanych.
W związku z meczem Górnik-GKS...

Powodów moglo byc wiele: obecnosc Polonii Bytom/Ruchu Chorzów czy też policjanci mieli zbyt odblaskowe naszywki i cos trzeba bylo z tym zrobic. Ja pisalem o swoich doswiadczeniach z tego dnia. Nic zlego nei zanotowalem, noo moze poza przyspiewka na Ruch.

Data: 2009-08-16 21:46:55
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Górnik Zabrze - GKS Katowice
In news:h69nc3$lnt$1inews.gazeta.pl,
UGI <ugi3@gazeta.pl>:

[...]

Już wiem dlaczego:
dresiki nie mieli biletów, nie zostali wpuszczeni na stadion
i swoją frustrację wyładowali na Policji/ochronie.

--
Pozdrawiam,
Heniek

Górnik Zabrze - GKS Katowice