Górnik Zabrze - GKS Katowice

Data: 2009-08-16 21:23:00
Autor: DysoN
Górnik Zabrze - GKS Katowice
A nie ma jakiejs zgody od niedawna (lub conajmniej ukladu) pomiedzy kibicami KSG i GKS? Cos mi sie kojarzy ze widzialem niedawno jakies zdjecia i byla laczona fana obu druzyn.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-08-16 21:39:02
Autor: UGI
Górnik Zabrze - GKS Katowice

Użytkownik "DysoN" <dyson@lub.czasopisma.pl> napisał w wiadomości

A nie ma jakiejs zgody od niedawna (lub conajmniej ukladu) pomiedzy kibicami KSG i GKS? Cos mi sie kojarzy ze widzialem niedawno jakies zdjecia i byla laczona fana obu druzyn.

No przeciez napisalem w watku ze sztama jest i pisalem to przy okazji meczu z KSZO :) . Uklad byl do jakiegos czasu. teraz jest sztama i kibice obu ekip sie "kofaja" ze soba.

Górnik Zabrze - GKS Katowice