Górnik Zabrze - Motor Lublin

Data: 2009-09-27 09:27:12
Autor: btn
Górnik Zabrze - Motor Lublin
UGI pisze:

Dzis milo sie rozczarowalem. (...) Górnik od poczatku gral fajna pilke: po ziemi, z pomyslem, czasem nawet z klepki. Co wazne wszystko to wychodzilo.

Po raz pierwszy chyba w tym sezonie nie bolały mnie zęby jak oglądałem mecz Górnika. Postęp jeśli chodzi o kulturę gry był widoczny. Inna sprawa skuteczność.

Klopoty zaczynaly sie gdy trzeba bylo oddac strzał. Pilkarze
mieli po prostu pecha, albo to podcinke Szczota wybil w ostatniej chwili obronca, a to Strąk walnął z dwóch metrów w słupek, a to celownik Madejskiego ustawiony był na przelatujace ptaki.

Ten element gry kopacze z Zabrza muszą solidnie potrenować, bo we wczorajszym meczu aż w oczy raziła ta nieskuteczność.

Ogolnie jest jakby lepiej ale nawet dziennikarze wyczuwaja złą atmosfere w szatni i w wywiadach pytaja o to kazdego zawodnika. Mi udalo sie dowiedziec, że niektorzy pozegnaja sie zimą z Zabrzem, choc to takie nazwiska, że ani to sensacja ani nic kontrowersyjnego, zobaczymy czy sie sprawdzi.

Hmm, KOmornicki po raz drugi trenerem i po raz drugi "coś" się dzieje w szatni? Hmm..

Kibicowsko nie oceniam bo z kanapy ciezko wyczuc.

Na oko 8-9 tys max czyli znaczny spadek frekwencji. Nie dziwota.

Górnik Zabrze - Motor Lublin