Gornik - Zaglebie

Data: 2011-03-05 15:03:33
Autor: Roberto
Gornik - Zaglebie
Dla mnie Górnik jest sporą niespodzianką i może być wysoko

Data: 2011-03-06 17:23:08
Autor: Hades
Gornik - Zaglebie
Użytkownik "Roberto"
Dla mnie Górnik jest sporą niespodzianką i może być wysoko

Ja chcialbym zeby zdobyli nawet mistrzostwo, ale mysle ze
nie ma sie co tak podniecac po 1 bardzo dobrym meczu. Na
poczatku rozgrywek z Polonii Warszawa zrobiono mistrz i
jak widac troche sie zmienilo. Potem mistrzem byla Jagielonia
i to chyba tez staje sie powoli nieaktualne. Tak wiec spokojnie.
Bedzie (nadal) dobra gra, bedzie miejsce na podium.
AM

Gornik - Zaglebie