Gornik - Zaglebie

Data: 2011-03-06 09:48:18
Autor: Aman
Gornik - Zaglebie
Po wspaniałym golu Kwieka Górnik zaczął
śmielej sobie poczynać i do szatni strzelił jeszcze jedną bramkę, choć
mocno wątpliwą.

Górnik wygrał zasłużenie , ale  uznawanie takiej bramki to jest skandal. sedzia powinien sobie odpoczac http://www.weszlo.com/fotonews/1299364091_gornik.jpg

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-06 10:48:25
Autor: Cavallino
Gornik - Zaglebie
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:ikvhoj$cvo$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co więcej, to było doskonale widać na każdej powtórce, nie wiem skąd wątpliwości komentatorów.

Data: 2011-03-06 11:09:50
Autor: Fidelio
Gornik - Zaglebie
[...]

No więc ja też nie widziałem tam bramki, a miała ona dość istotne znaczenie, bo potem zagłębie strzeliło bramkę i byłoby 2:1 a nie 3:1, to jest jednak spora różnica.

Poza tym transmisje w orange to jest jednak skandal, ani tutaj nie było powtórki odpowiedniej powtórki ani w przypadku spalonego w meczu Widzew-Korona.

Jak się przełącza z orange na C+ to jest jak skok z XX w XXI wiek.

Data: 2011-03-06 11:15:19
Autor: Cavallino
Gornik - Zaglebie
Użytkownik "Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> napisał w wiadomości news:ikvmhg$h6n$1news.onet.pl...
[...]

W C+ też mieli wątpliwości.

ani tutaj nie było powtórki odpowiedniej powtórki ani w przypadku spalonego w meczu Widzew-Korona.

Jak się przełącza z orange na C+ to jest jak skok z XX w XXI wiek.

Obstawiam, że tak będzie w przypadku każdej innej tv.

Data: 2011-03-06 12:42:45
Autor: Aman
Gornik - Zaglebie

Jak się przełącza z orange na C+ to jest jak skok z XX w XXI wiek.
bo oni maja chyba jakis stary woz transmisyjny. Wyraznie widac niedobor kamer w czasie transmisji. No i chyba realizatorzy sa tak samo malo doswiadczeni jak Ci ich komentatorzy

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-06 17:26:41
Autor: Hades
Gornik - Zaglebie
Użytkownik "Aman"
[...]

Skoro to zdazenie nazywasz skandalem to jak nazwac nieuznana
bramke w meczu Niemcy - Anglia na MS? Tak wiec nie przesadzajmy.
Sedzie sie pomyli co zdaza sie nawet najlepszym.
AM

Data: 2011-03-06 20:45:01
Autor: Aman
Gornik - Zaglebie

Skoro to zdazenie nazywasz skandalem to jak nazwac nieuznana
bramke w meczu Niemcy - Anglia na MS?

Uwazam ,ze byla to kompromitacja. Ale niestety Fifa nie wyciaga zadnych wnioskow.

Pozdrawiam

Aman

Gornik - Zaglebie