Górnik zakopany

Data: 2009-05-30 21:54:23
Autor: UGI
Górnik zakopany
Kasperczak powiedzial po meczu ze zabraklo kropki nad "i". A ja sie z nim nie zgadzam. Kropki na "i" brakowało w calej rundzie bo Górnik nie mogl sie zdecydowac czy chce spasc czy nie, co w rundzie jesiennej nie bylo wielkim dylematem. Ale dzis w koncu potwierdzili ze nie chca i nie nadaja sie (jako druzyna) do Ekstraklasy. Los potrafi byc niesamowicie przewrotny. Gdy Górnik w ostatnich latach ledwo wiazal koniec z koncem i mial znacznie slabszych pilkarzy, potrafil rzutem na tasmie utrzymywac sie w lidze. Rozpoczely sie lata tłuste i one (grotesko!!) przyniosly spadek z ligi. Jesli komus to pomoze to jest to historyczne wydarzenie bo dopiero drugi spadek Gornika w historii. Mi nie pomoglo chociaz jak pisalem wczesniej, do takiej mozliwosci juz sie odpowiednio nastawilem.

Żałuje że na grupie nie ma aktywnych kibicow Cracovii bo jestem ciekaw co maja do powiedzenia, jakie wnioski wyciagaja ze spadku swojego klubu i jak odbieraja ten sezon. Opinie kibica z Trójmiasta juz znam: Lech pewnie k*** odda mecz, ślaski uklad dziala, pipidówy powinny miec urzedowy zakaz gry w Ekstraklasie, ale do swiadomosci nie przyjmie faktu ze jego druzyna(y?) nie mniej niz inne zasluguja by pozegnac sie z liga. Ja jednak wole zachowac sie troszke inaczej i jedynie pozwole sobie na uwage, iż Górnik mial mimo wszystko poteznego pecha bo jest to pierwszy sezon od 6 lat, gdy 29 punktów nie wystraczylo do utrzymania. Kazdy widzial jak sie ukladala tabela i że wlaściwie polowa ligi mogla spasc jeszcze dwa tygodnie temu.

I jeszcze do obroncow zachowania kibiców Górnika z przed dwoch tygodni. Nie wiem czy slyszeliscie co stalo sie po meczu. Ja bym to nazwal polaczeniem manii wielkosci z postawa roszczeniowa (typową dla Polaków), odpornoscia na fakty i zwyklym bandytyzmem. Skrotem powiem ze "kibice" chcieli sila wejsc do szatni pilkarzy i wytlumaczyc im co sadza o ich postawie w tym sezonie, jak sie skonczylo? Tak:

http://i43.tinypic.com/8wa250.jpg   http://i40.tinypic.com/24mgi03.jpg

Zdjecia dedykuje obroncom kibolskiej mentalnosci. I dwa wnioski z tych wydarzen. Dymisja Jedrycha, który toleruje to gówno. I odciecie sie klubu od tfu! Stowarzyszenia. To zwykle zwierzeta mowiace czasem ludzkim glosem.

No i zapomnialbym o Kasperczaku. Do widzenia. Plan nie wykonany. Jestem zdumiony co zrobili w tym sezonie trenerzy ktorych jako jedynych dazylem sporym zaufaniem.

Na 1 lige i tak bede chodzil :)

Data: 2009-05-30 13:08:27
Autor: wojciech.jerzycki
Górnik zakopany

[...]

nie jestem obrońcą kiboli,ale problem jest trochę bardziej
skomplikowany.Takie marne klubiki są mocno zintegrowane z
chuliganami,dlatego że kibole to praktycznie jedyni ludzie którym
zależy na klubie.Oczywiście ta "troska" jest szkodliwa dla klubu,jeśli
władze klubu nie rozumieją tego że pieniądze biorą się z pikników to
nie ma co się do nich wtrącać.To tak jakby się oburzać gdy mafia robi
porządki w swoich szeregach.

Data: 2009-05-30 22:16:22
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik <wojciech.jerzycki@gmail.com> napisał w wiadomości

Takie marne klubiki są mocno zintegrowane z
chuliganami,dlatego że kibole to praktycznie jedyni ludzie którym
zależy na klubie.

Żartujesz prawda? Dzisiaj na meczu bylo 21 tysiecy kibiców. Trzeba bylo udostepnic sektory buforowe bo nie mogli sie pomiescic. Kibole to nie sa jedyni ludzie ktorym zalezy na klubie, oni sa po prostu najbardziej widoczni, zarowno w pozytywnym jak i negatywnym znaczeniu tego slowa.

Data: 2009-05-30 13:35:08
Autor: Mekk
Górnik zakopany
Ja już gdy zlatywał Widzew pisałem o pocałunku śmierci Beenhakkera.
Jakoś kluby, z których "młodzizdolni" trafiają do kadry, mają potem
problemy.
Żart oczywiście ale może coś w tym jest? Może młodymzdolnym robi się
za miło, może zarządy zaczynają wierzyć, że mają wielkie talenty?

Data: 2009-05-30 22:05:10
Autor: DysoN
Górnik zakopany
Gornik gral tak topornie i ze naprawde oczy bolaly. Zadna inna druzyna nie grala regularnie takiego piachu. Nawet Cracovii, Odrze czy Lechii zdarzaly sie ladniejsze wystepy. Moze tylko Arka grala podobnie.
Spadek Gornika, ktorego tylko troche mi zal, zasluzony.

--
DysoN  mailto:dyson_NO_SPAM@interia.pl GG 2434245
Ankh-Morpork eksperymentowalo z wieloma systemami rzadów, az

Data: 2009-05-30 22:10:11
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik "DysoN" <bombardowac@arabow.pl> napisał w wiadomości

[...]

To mogli sie zdecydowac wczesniej :), bo nadzieja wlana w serca w tej rundzie sprawila, że spadek boli bardziej niz by bolal po rundzie jesiennej.

Data: 2009-05-31 02:11:28
Autor: Danpe
Górnik zakopany
On Sat, 30 May 2009 22:10:11 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

widzialem jeden mecz Gornika na zywo z LKS i wydaje mi sie, ze oni jzu
wtedy byli zdecydowani na spadek.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-30 22:17:49
Autor: Andy
Górnik zakopany
"DysoN" <bombardowac@arabow.pl> wrote in message news:gvs2h5$7on$1news.interia.pl...
[...]

Generalnie spadek Gornika oceniam jako mistrzostwo swiata. Klub niezle zorganizowany, jak na polskie standardy dosc bogaty, zatrudnil bardzo renomowanego trenera z najwyzsza gaza w lidze. Do tego mogl sobie pozwolic na niezle transfery - Pitry, Gorawski, Szczot, Strak, Banas. Ktory z klubow z dolnej polowki tabeli mogl sobie pozwolic na porownywalne zakupy? W mojej ocenie ten spadek to calkowita kleska Kasperczaka, wielka porazka wladz Gornika, Allianzu.

Mam nadzieje, ze mimo tego spadku powstanie nowy stadion w Zabrzu, a Allianz pozostanie wlascicielem Gornika. Jesli tak sie stanie, to Gornik powinien dosc predko wrocic do ekstraklasy, a tam niewatpliwie jest jego miejsce. A jako ze i moj klub zaznal jakis czas temu goryczy spadku, to pociesze kibicow Gornika, ze po pierwsze druga liga (czy teraz pierwsza, zeby trzymac sie aktualnego nazewnictwa) nie jest taka zla :), a po drugie czasem spadek bywa poczatkiem naprawy klubu. Oby tak bylo i tym razem.

Data: 2009-05-31 06:56:47
Autor: Pawel Nowak
Górnik zakopany
Użytkownik "Andy" <adaw@teko.pl> napisał w > Generalnie spadek Gornika oceniam jako mistrzostwo swiata. Klub niezle
zorganizowany, jak na polskie standardy dosc bogaty,

Odziwo w naszej pilce to nie pierwszy taki przypadek. Ewidentnie w Polsce nie sprawdza sie przyslowie - jest sianko - jest granko.

--
Pawel
www.poznanfc.pl

Data: 2009-05-31 20:22:48
Autor: CGC
Górnik zakopany
Dnia Sat, 30 May 2009 22:17:49 +0200, Andy napisał(a):

[...]

Też jestem w szoku, ale to być może nieznajomość lokalnych realiów. Z
daleka wygląda to przedziwnie -- klub o podstawach pozwalających walczyć o
najwyższe cele spada z ekstraklasy, w której utrzymać się nie jest przecież
aż tak strasznie trudno (oceniając po poziomie gry kilku klubów, którym się
to jednak udało). Na pewno trochę zabrakło szczęścia, ale bez przesady. Wydaje się, że Górnik ma wszystko, co potrzebne do grania współmiernego do
historycznych wyników. Czego więc zabrakło? --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-31 20:27:58
Autor: Danpe
Górnik zakopany
On Sun, 31 May 2009 20:22:48 +0200, CGC <cez@ry.org> wrote:

[...]

A pamietasz taki zespol jak Petrochemia  a pozniej Wisla Plock?
Tam bylo podobnie - byly rozne zapowiedzi, twierdzono, ze byla kasa, a
zawsze cieniasami byli, lub co najwyzej srodkiem tabeli.
Podobna sytuacja ;)
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 21:39:04
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik "Danpe" <danpe_@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

A pamietasz taki zespol jak Petrochemia  a pozniej Wisla Plock?
Tam bylo podobnie - byly rozne zapowiedzi, twierdzono, ze byla kasa, a
zawsze cieniasami byli, lub co najwyzej srodkiem tabeli.

Nie wiem czy 4 i 5 miejsce mozna nazwac srodkiem tabeli. Nie pamietasz juz jak odpadali z Grasshopers Zurych i z Odessa w pucharach?

Podobna sytuacja ;)

Nie do konca podobna. Orlen nigdy nie wydawal sie tak zdecydowanie zainwestowac w klub jak Allianz. Płock, ten ktory spadal z ligi osiem lat temu byl slabszy niz obecny Górnik. Poza Nosalem, poczatkujacymi Grzelakiem i Lobodzinskim nie bylo nikogo godnego uwagi. A spadek sprzed dwoch lat mial miejsce bodajze w momencie, gdy Orlen juz zaczynal wycofywac sie z klubu.

Data: 2009-06-02 12:39:26
Autor: AJK
Górnik zakopany
31-05-2009  o godz. 19:09 UGI napisał:

[...]

Czekaj, czekaj - Allianz jest w klubie krótko i mimo deklaracji firmy o
przyszłości można mówić jedynie na podstawie fusów. Niech no się -
odpukać - Górnikowi coś nie uda i nie wróci do Ekstraklasy od razu...
Nagle może się okazać, że jaki Allianz w ogóle, jest kryzys, depresja,
recesja i dzieci prezesów płaczą z głodu, więc firma ewakuuje się na z
góry upatrzone pozycje i zaczyna sponsorowac siatkówkę.

--
AJK

Data: 2009-06-02 16:51:17
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

Czekaj, czekaj - Allianz jest w klubie krótko i mimo deklaracji firmy o
przyszłości można mówić jedynie na podstawie fusów.

Ale czy Orlen wydal kiedys na transfery w jednym oknie pięć baniek? Bo mi chodzi glownie o zaangazowanie sponsora w klubie. Allianz wszedl dosc zdecydowanie, objejmujac calkowita kontrole. Orlenowi jakos tego brakowalo. Jak potoczylo sie zycie to juz inna bajka.

Jesli firma sie wycofa z Górnika to tylko żal zmarnowania wielkiej szansy.

Data: 2009-06-02 20:14:34
Autor: Koriat
Górnik zakopany
Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości news:1fz91feumjgni$.dlgajk.cija...
[...]

Żeby jeszcze siatkówkę, ale pewnie to będzie klub golfowy.

Data: 2009-05-31 23:45:37
Autor: Cavallino
Górnik zakopany
Użytkownik "DysoN" <bombardowac@arabow.pl> napisał w wiadomości news:gvs2h5$7on$1news.interia.pl...
[...]

Przed oczami od razu stanęła mi wielka radość po remisie z Craxą.
A ten remis spuścił obie drużyny.

Data: 2009-05-30 22:22:41
Autor: Mamak z Galicji
Górnik zakopany
UGI pisze:

Żałuje że na grupie nie ma aktywnych kibicow Cracovii bo jestem ciekaw co maja do powiedzenia, jakie wnioski wyciagaja ze spadku swojego klubu i jak odbieraja ten sezon.

  A co tu mówić? Mam nadzieję, że od poniedziałku wszyscy w klubie zaczną akcję "Powrót". Ciężko mi będzie. Po prostu przez pięć lat przyzwyczaiłem się ekstraklasy. Teraz przyjedzie grać ligę niżej, gdzie jak sądzę będziemy w czubie tabeli więc i miłych chwil będzie więcej.

I dwa pytania:
Ile Górnik grał w ekstraklasie?
Armatka wodna na boisku i nie zamknęli Wam stadionu? Jakie były kary?

Mamak z Galicji

Data: 2009-05-30 22:29:48
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik "Mamak z Galicji" <mamakzgalicji@[SPAM_DUPA]wp.pl> napisał w wiadomości

I dwa pytania:
Ile Górnik grał w ekstraklasie?

Ostatni spadek mial miejsce 30 lat temu. Nie che mi sie szukac ile potrzebowal czasu na powrot, pewnie niewiele.

Armatka wodna na boisku i nie zamknęli Wam stadionu? Jakie były kary?

Spokojnie. To sie dzialo kilka godzin temu. Pewnie kilka meczów pograja przy pustych trybunach.

Data: 2009-05-30 22:38:16
Autor: Mamak z Galicji
Górnik zakopany
UGI pisze:

Spokojnie. To sie dzialo kilka godzin temu. Pewnie kilka meczów pograja przy pustych trybunach.

Aha, z kontekstu zrozumiałem, że to zdjęcia sprzed 2 tygodni.

Mamak z Galicji

Data: 2009-05-30 23:40:21
Autor: Michal Jankowski
Górnik zakopany
"UGI" <ugi3@gazeta.pl> writes:

Ostatni spadek mial miejsce 30 lat temu. Nie che mi sie szukac ile potrzebowal czasu na powrot, pewnie niewiele.

_Pierwszy_ i jak do wczoraj ostatni spadek Gornik zaliczyl w 1978. Na
rok. Po powrocie - 6 miejsce...

  MJ

Data: 2009-05-30 23:31:50
Autor: Smok Eustachy
Górnik zakopany
Mamak z Galicji pisze:

 A co tu mówić? Mam nadzieję, że od poniedziałku wszyscy w klubie zaczną akcję "Powrót".

Przecież to na własne życzenie był ten spadek...

Data: 2009-05-30 22:22:42
Autor: Koriat
Górnik zakopany
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvs2rl$ptq$1inews.gazeta.pl...
[...]
Tak z dalekiego boku (bo z Krakowa) wydawało się, że Górnikowi (piłkarzom) wcale tak strasznie nie zależało. Czy z bliska też takie macie wrażenie?

Data: 2009-05-30 22:31:24
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik "Koriat" <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał w wiadomości

Tak z dalekiego boku (bo z Krakowa) wydawało się, że Górnikowi (piłkarzom) wcale tak strasznie nie zależało. Czy z bliska też takie macie wrażenie?

Mniej wiecej jak Lechowi na mistrzostwie w rundzie wiosennej :)
W kilku meczach faktycznie walczyli ale ogolne wrazenie mam podobne.

Data: 2009-05-31 12:12:20
Autor: tomus_king
Górnik zakopany
Koriat <koriat_WYTNIJ_@vp.pl> napisał(a):
[...]

Niewiem jak z bliska ale ciekawe zmiany zrobił sam Kasperczak wpuszczając Kizysa za Kołodzieja albo obrońce Gancarczyka za Madejskiego w 86 min.

Data: 2009-05-31 14:19:51
Autor: UGI
Górnik zakopany

Użytkownik " tomus_king" <tomus_king@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości

Niewiem jak z bliska ale ciekawe zmiany zrobił sam Kasperczak wpuszczając
Kizysa za Kołodzieja

To jeszcze da sie obronic

albo obrońce Gancarczyka za Madejskiego w 86 min.

A to juz kompeltny idiotyzm byl.

Data: 2009-05-30 23:01:25
Autor: gasper
Górnik zakopany
Górnik to jest ewenement - praktycznie pozbawił Lecha i Legie tytułu a sam zleciał :)

Data: 2009-05-30 23:50:43
Autor: gasper
Górnik zakopany
[...]

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Data: 2009-05-30 23:59:17
Autor: bodyn
Górnik zakopany
gasper pisze:
[...]

Arka gra baraze. Cos zle popatrzyles na tabele

Data: 2009-05-31 00:00:23
Autor: Smok Eustachy
Górnik zakopany
bodyn pisze:
gasper pisze:
[...]

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Data: 2009-05-31 00:02:37
Autor: castrol
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Taaa, ile to juz bylo klubow bez licencji? Mnostwo. A ile to klubow zostalo zdegradowanych za to? Zaden. I tak bedzie i w tym wypadku. Nie ma sie co ludzic ze LKS nie dostanie licencji, bo ja dostanie.

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 13:51:14
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21ad07$1news.home.net.pl...
Smok Eustachy pisze:

[...]

no i co Ty na to?

Data: 2009-06-04 13:58:04
Autor: Cavallino
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

[...]

Ja osobiście dalej nie wierzę że ŁKS spadnie w ten sposób.

Data: 2009-06-04 14:05:42
Autor: gasper
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

[...]

ciekawi mnie jeszcze licencja Ruchu, który nie płaci zawodnikom - moze jeszcze i Górnik sie uratuje ;)

Data: 2009-06-04 16:29:19
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

ciekawi mnie jeszcze licencja Ruchu, który nie płaci zawodnikom - moze jeszcze i Górnik sie uratuje ;)

A wtedy trzeba bedzie Kasperczaka przywrocic i przeprosic ;) bo przeciez sie utrzymal :D

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 16:28:23
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

no i co Ty na to?

Na razie jestem w szoku, ale w swietle informacji jakie sie pojawiaja to sadze ze paluszki czyjesz sa ostro maczane. A prezes F. ma sporo pieniazkow i wplywow, jak sie okazuje ;)

No i nie wierze, ze LKS spadnie ;) Wlasnie sie okazalo, ze jest juz druga ostateczna decyzja. Czekamy na trzecia? :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 07:59:45
Autor: bodyn
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:
bodyn pisze:
gasper pisze:
[...]

Juz wiadome ze dostanie. wrzucalem link.

Data: 2009-05-31 08:26:15
Autor: Roberto
Górnik zakopany
On 31 Maj, 00:00, Smok Eustachy <smok_eusta...@soplandia.prv.pl>
wrote:
bodyn pisze:

> Arka gra baraze. Cos zle popatrzyles na tabele

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Na tą chwilę to w tej sprawie jest nasza krajowa mentalność, czyli nie
wiadomo kto spada a kto gra.I tak już od lat:)

Data: 2009-05-31 00:01:34
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Ciekawe jakim cudem :D Cracovia na ta chwile jest w I lidze, i zmienic to moze tylko i wylacznie brak licencji dla LKSu, a to jak wiesz jest niemozliwe.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 00:19:35
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21acc8$1news.home.net.pl...
gasper pisze:

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Ciekawe jakim cudem :D Cracovia na ta chwile jest w I lidze, i zmienic to moze tylko i wylacznie brak licencji dla LKSu, a to jak wiesz jest niemozliwe.
na tą chwile Łks licencji nie ma

Data: 2009-05-31 00:24:47
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

na tą chwile Łks licencji nie ma

Na te chwile nie ma ostatecznego wyroku bo LSK sie odwolal i na te chwile to Gornik i Cracovia opuszcza nasza lige.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 00:52:45
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21b239news.home.net.pl...
gasper pisze:

na tą chwile Łks licencji nie ma

Na te chwile nie ma ostatecznego wyroku bo LSK sie odwolal i na te

no już raz sie odwołał

Data: 2009-05-31 02:10:21
Autor: Danpe
Górnik zakopany

[...]

tak tylko mala uwaga: jakos nie widze na zdjeciach plakietek
stowarzyszenia, skad pewnosc ze to akurat stowarzyszenie chcialo ta
mwlezc, nalezy do niego 100% kibicow?
A po drugie - moze mieli racje, ze chcieli porozmawiac z pilkarzami?

U nas w Krakowie jest odwrotnie, to pilkarze przychodza na trybuny,
dzis bylo dwoch.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-30 23:43:10
Autor: UGI
Górnik zakopany

[...]

Nie rob z siebie idioty.

Data: 2009-05-31 02:05:42
Autor: Danpe
Górnik zakopany
On Sat, 30 May 2009 23:43:10 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

jak na razie idiotow z ludzi robisz Ty, to tak samo jakby u nas na
Wisle byla taka sytuacja i bys napisal, ze ch w d SKWK. A do SKWK moze
1% kibicow nalezy...

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 11:38:17
Autor: UGI
Górnik zakopany

[...]

Powtarzam, nie rob z siebie idioty. Ktos nieobeznany moze nie wiedziec, jakie "oddzialy" maja polskie stowarzyszenia kibicowskie i z kim trzymaja nieformalne zwiazki ale Ty, mentalny kaptur, na pewno wiesz tylko rżniesz glupa jak zwykle.

Zebys juz nie robil z siebie wała to napisze, że pomysl by wedrzec sie do szatni padl od prowadzacego doping, ktory jak w wiekszosci klubow, nalezy do stowarzyszenia.

Data: 2009-05-31 13:26:01
Autor: Danpe
Górnik zakopany
On Sun, 31 May 2009 11:38:17 +0430, "UGI" <ugi3@gazeta.pl> wrote:

[...]

to Ty robisz z siebie idiote.

Zebys juz nie robil z siebie wała to napisze, że pomysl by wedrzec sie do szatni padl od prowadzacego doping, ktory jak w wiekszosci klubow, nalezy do stowarzyszenia.

wiekszosc?
No to OK, u Was wiekszosc o tym nie wiedzialem, u nas jakis niewielki
procent.

--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-31 13:52:06
Autor: UGI
Górnik zakopany

[...]

Czytac tez nie potrafisz.

Data: 2009-05-31 08:15:52
Autor: Roberto
Górnik zakopany

[...]

To i ja coś napiszę. Ja KIBIC CRACOVII !!!
 Piszę mniej bo mam mało czasu a ponadto sam podałeś powody (te
teksty, które wypisałeś). Na dzień dzisiejszy to jest mi przykro i
tyle. Po meczu z Górnikiem to ja nawet już nie byłem zły. Byłem
złamany. Nie załamany tylko złamany. Widziałem biegające bo boisku coś
i temu coś za to się płaci pieniądze. Wiedziałem, że to już koniec,
ale nadzieja umiera ostatnia.Mam nadzieję, że w klubie nastąpi wstrząs
i i za rok spowrotem będzie awans to ekstraklasy. Może razem, bo
Górnik to klub, który też powinien tam być. Jestem cierpliwy. Pisząc o
wstrząsie myślę bardziej o zawodnikach. Niestety mam takie zdanie
jakie mam. Po twarzach widać że to cieniasy bez woli walki chcące się
tytlko zaczepić przy jakiejś średniej kasie i wiele się przy tym nie
narobić. Potrzebny jest im trener który ich złapie za jajca a nie ta
panienka z ogniskiem. Ich trzeba do prądu podłączyć aby ich
potrzepało, wpłynąc na ich ambicje, morale itd.. Jak Płatek tyle gadał
o książkach niemieckich trenerów to niech oni czytają książki
Młynarczyka,  Haralda Schumachera, Platiniego, Bońka. Jest tego w
diabła i trochę. O wielkich graczach. A jak im się nie chce, to niech
robią to za karę! I mają być referaty albo kary. Może im wtedy coś
zaświta i będą wiedzić czym jest piłka, ambicja, wola walki,
zwycięstwa itd. I niech wreszcie będzie stadion!
[...]

A trzeba to jakoś komentować??? Nawet w trzeciej lidze nie może być
tak, że matoły (podkreślam!) robią na stadionie co chcą a jeśli
jeszcze władze klubu się do tego chcą przyłączyć to szkoda gadać.
Na pierwszą ligę i tak będę chodził!:)
Wracajmy razem za rok!

Data: 2009-05-31 08:19:06
Autor: Roberto
Górnik zakopany
On 31 Maj, 17:15, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
> [...]

tak, że matoły (podkreślam!) robią na stadionie co chcą a jeśli
jeszcze władze klubu się do tego chcą przyłączyć to szkoda gadać.
Wracajmy razem za rok!- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oczywiście z powrotem:)

Data: 2009-05-31 14:30:24
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Górnik zakopany
UGI napisał(a):

Na 1 lige i tak bede chodzil :)

Ja też.

"Allianz Polska wspólnie z władzami Zabrza wprowadził w ostatnim sezonie wiele zmian w klubie Górnik Zabrze w zakresie organizacji, zarządzania, finansów czy marketingu. Zdecydowanie poprawiła się sytuacja finansowa, Klub wyszedł z długów, osiągnął stabilizację. Jak widać jednak, nie wszystko da się zaplanować i przewidzieć, zwłaszcza w sporcie. Proces wychodzenia z dotychczasowej zapaści jest długotrwały i wymaga jeszcze więcej wysiłku.
W tym trudnym momencie Allianz Polska jednoznacznie potwierdza, że cele jakie sobie postawiliśmy pozostają niezmienne. Chcemy zbudować drużynę, która będzie walczyła o mistrzostwo Polski, wiemy, że miasto wybuduje nowoczesny stadion dla najbardziej utytułowanego klubu w naszym kraju.

W związku z powyższym informujemy, że Allianz Polska nadal zostaje większościowym udziałowcem w Górniku. Mamy zamiar dotrzymać obietnicy o długoterminowym zaangażowaniu firmy w klub. Zrobimy wszystko, by za rok ekstraklasa wróciła do Zabrza. Obecna sytuacja wymaga zmian, dlatego musimy przeanalizować niezbędne działania. O konkretnych planach dotyczących najbliższego sezonu poinformujemy na specjalnej konferencji prasowej w czerwcu"
http://www.pilka24.com/news/allianz-polska-nadal-z-gornikiem-23599.html

--
Pozdrawiam,
Heniek