Górnik zakopany

Data: 2009-05-30 23:50:43
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "UGI" <ugi3@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvs2rl$ptq$1inews.gazeta.pl...
Żałuje że na grupie nie ma aktywnych kibicow Cracovii bo jestem ciekaw co maja do powiedzenia, jakie wnioski wyciagaja ze spadku swojego klubu i jak odbieraja ten sezon.

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Data: 2009-05-30 23:59:17
Autor: bodyn
Górnik zakopany
gasper pisze:
[...]

Arka gra baraze. Cos zle popatrzyles na tabele

Data: 2009-05-31 00:00:23
Autor: Smok Eustachy
Górnik zakopany
bodyn pisze:
gasper pisze:
[...]

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Data: 2009-05-31 00:02:37
Autor: castrol
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Taaa, ile to juz bylo klubow bez licencji? Mnostwo. A ile to klubow zostalo zdegradowanych za to? Zaden. I tak bedzie i w tym wypadku. Nie ma sie co ludzic ze LKS nie dostanie licencji, bo ja dostanie.

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 13:51:14
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21ad07$1news.home.net.pl...
Smok Eustachy pisze:

[...]

no i co Ty na to?

Data: 2009-06-04 13:58:04
Autor: Cavallino
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

[...]

Ja osobiście dalej nie wierzę że ŁKS spadnie w ten sposób.

Data: 2009-06-04 14:05:42
Autor: gasper
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:

[...]

ciekawi mnie jeszcze licencja Ruchu, który nie płaci zawodnikom - moze jeszcze i Górnik sie uratuje ;)

Data: 2009-06-04 16:29:19
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

ciekawi mnie jeszcze licencja Ruchu, który nie płaci zawodnikom - moze jeszcze i Górnik sie uratuje ;)

A wtedy trzeba bedzie Kasperczaka przywrocic i przeprosic ;) bo przeciez sie utrzymal :D

Jacek Kustra

Data: 2009-06-04 16:28:23
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

no i co Ty na to?

Na razie jestem w szoku, ale w swietle informacji jakie sie pojawiaja to sadze ze paluszki czyjesz sa ostro maczane. A prezes F. ma sporo pieniazkow i wplywow, jak sie okazuje ;)

No i nie wierze, ze LKS spadnie ;) Wlasnie sie okazalo, ze jest juz druga ostateczna decyzja. Czekamy na trzecia? :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 07:59:45
Autor: bodyn
Górnik zakopany
Smok Eustachy pisze:
bodyn pisze:
gasper pisze:
[...]

Juz wiadome ze dostanie. wrzucalem link.

Data: 2009-05-31 08:26:15
Autor: Roberto
Górnik zakopany
On 31 Maj, 00:00, Smok Eustachy <smok_eusta...@soplandia.prv.pl>
wrote:
bodyn pisze:

> Arka gra baraze. Cos zle popatrzyles na tabele

Na tą chwilę ŁKS nie ma licencji.

Na tą chwilę to w tej sprawie jest nasza krajowa mentalność, czyli nie
wiadomo kto spada a kto gra.I tak już od lat:)

Data: 2009-05-31 00:01:34
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Ciekawe jakim cudem :D Cracovia na ta chwile jest w I lidze, i zmienic to moze tylko i wylacznie brak licencji dla LKSu, a to jak wiesz jest niemozliwe.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 00:19:35
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21acc8$1news.home.net.pl...
gasper pisze:

na tą chwile to Cracovia gra baraże...

Ciekawe jakim cudem :D Cracovia na ta chwile jest w I lidze, i zmienic to moze tylko i wylacznie brak licencji dla LKSu, a to jak wiesz jest niemozliwe.
na tą chwile Łks licencji nie ma

Data: 2009-05-31 00:24:47
Autor: castrol
Górnik zakopany
gasper pisze:

na tą chwile Łks licencji nie ma

Na te chwile nie ma ostatecznego wyroku bo LSK sie odwolal i na te chwile to Gornik i Cracovia opuszcza nasza lige.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 00:52:45
Autor: gasper
Górnik zakopany
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21b239news.home.net.pl...
gasper pisze:

na tą chwile Łks licencji nie ma

Na te chwile nie ma ostatecznego wyroku bo LSK sie odwolal i na te

no już raz sie odwołał

Górnik zakopany