Górnik zakopany

Data: 2009-05-31 08:15:52
Autor: Roberto
Górnik zakopany

Żałuje że na grupie nie ma aktywnych kibicow Cracovii bo jestem ciekaw co
maja do powiedzenia, jakie wnioski wyciagaja ze spadku swojego klubu i jak
odbieraja ten sezon. Opinie kibica z Trójmiasta juz znam: Lech pewnie k***
odda mecz, ślaski uklad dziala, pipidówy powinny miec urzedowy zakaz gry w
Ekstraklasie, ale do swiadomosci nie przyjmie faktu ze jego druzyna(y?) nie
mniej niz inne zasluguja by pozegnac sie z liga. Ja jednak wole zachowac sie
troszke inaczej i jedynie pozwole sobie na uwage, iż Górnik mial mimo
wszystko poteznego pecha bo jest to pierwszy sezon od 6 lat, gdy 29 punktów
nie wystraczylo do utrzymania. Kazdy widzial jak sie ukladala tabela i że
wlaściwie polowa ligi mogla spasc jeszcze dwa tygodnie temu.

To i ja coś napiszę. Ja KIBIC CRACOVII !!!
 Piszę mniej bo mam mało czasu a ponadto sam podałeś powody (te
teksty, które wypisałeś). Na dzień dzisiejszy to jest mi przykro i
tyle. Po meczu z Górnikiem to ja nawet już nie byłem zły. Byłem
złamany. Nie załamany tylko złamany. Widziałem biegające bo boisku coś
i temu coś za to się płaci pieniądze. Wiedziałem, że to już koniec,
ale nadzieja umiera ostatnia.Mam nadzieję, że w klubie nastąpi wstrząs
i i za rok spowrotem będzie awans to ekstraklasy. Może razem, bo
Górnik to klub, który też powinien tam być. Jestem cierpliwy. Pisząc o
wstrząsie myślę bardziej o zawodnikach. Niestety mam takie zdanie
jakie mam. Po twarzach widać że to cieniasy bez woli walki chcące się
tytlko zaczepić przy jakiejś średniej kasie i wiele się przy tym nie
narobić. Potrzebny jest im trener który ich złapie za jajca a nie ta
panienka z ogniskiem. Ich trzeba do prądu podłączyć aby ich
potrzepało, wpłynąc na ich ambicje, morale itd.. Jak Płatek tyle gadał
o książkach niemieckich trenerów to niech oni czytają książki
Młynarczyka,  Haralda Schumachera, Platiniego, Bońka. Jest tego w
diabła i trochę. O wielkich graczach. A jak im się nie chce, to niech
robią to za karę! I mają być referaty albo kary. Może im wtedy coś
zaświta i będą wiedzić czym jest piłka, ambicja, wola walki,
zwycięstwa itd. I niech wreszcie będzie stadion!
I jeszcze do obroncow zachowania kibiców Górnika z przed dwoch tygodni. Nie
wiem czy slyszeliscie co stalo sie po meczu. Ja bym to nazwal polaczeniem
manii wielkosci z postawa roszczeniowa (typową dla Polaków), odpornoscia na
fakty i zwyklym bandytyzmem. Skrotem powiem ze "kibice" chcieli sila wejsc
do szatni pilkarzy i wytlumaczyc im co sadza o ich postawie w tym sezonie,
jak sie skonczylo? Tak:

http://i43.tinypic.com/8wa250.jpg http://i40.tinypic.com/24mgi03.jpg

Zdjecia dedykuje obroncom kibolskiej mentalnosci. I dwa wnioski z tych
wydarzen. Dymisja Jedrycha, który toleruje to gówno. I odciecie sie klubu od
tfu! Stowarzyszenia. To zwykle zwierzeta mowiace czasem ludzkim glosem.

No i zapomnialbym o Kasperczaku. Do widzenia. Plan nie wykonany. Jestem
zdumiony co zrobili w tym sezonie trenerzy ktorych jako jedynych dazylem
sporym zaufaniem.

Na 1 lige i tak bede chodzil :)

A trzeba to jakoś komentować??? Nawet w trzeciej lidze nie może być
tak, że matoły (podkreślam!) robią na stadionie co chcą a jeśli
jeszcze władze klubu się do tego chcą przyłączyć to szkoda gadać.
Na pierwszą ligę i tak będę chodził!:)
Wracajmy razem za rok!

Data: 2009-05-31 08:19:06
Autor: Roberto
Górnik zakopany
On 31 Maj, 17:15, Roberto <cal...@vp.pl> wrote:
> [...]

tak, że matoły (podkreślam!) robią na stadionie co chcą a jeśli
jeszcze władze klubu się do tego chcą przyłączyć to szkoda gadać.
Wracajmy razem za rok!- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Oczywiście z powrotem:)

Górnik zakopany