Górników KUPIONO

Data: 2015-01-17 18:46:59
Autor: El Comandante
Górników KUPIONO
~Znalezione w sieci. 1 godzinę i 1 minutę temu

Napisałem kilka godzin temu i pozwalam sobie zamieszczać aby choć kilka osób ze ¦l±ska przeczytało sobie mój komentarz. Ja sobie przypominam jak dwa dni i noce okupowali¶my Urz±d Wojewódzki w Wałbrzychu w obronie kopalń Wałbrzyskich. I co się stało??? Górników KUPIONO odprawami a my¶my wspomagaj±cy zostali jak te DUPKI. A jaki koniec??? Mili Górnicy czy wiecie co to s± BIEDA SZYBY w WAŁBRZYCHU??? Polecam lekturę na necie o Wałbrzyskich BIEDASZYBACH. Chcecie tak utrzymywać rodziny? Jak pozwolicie sobie zabrać POLSKIE kopalnie, Wasze miejsca pracy, które s± jak MATKA co karmi Swoje dzieci, to zaznacie BIEDY jak w Wałbrzychu i Nowej Rudzie na Dolnym ¦l±sku, skończ± się odprawy i zaczn± się tragedie w rodzinach, zacznie się alkoholizm,zawitaj± komornicy, co powiecie jak wnuczka powie Wam "dziadziusiu kup mi bułeczkę" a Wy nie będziecie mieli nawet na lizaka??? ¦LˇZACY POLACY w Was cała nadzieja na uratowanie POLSKI z r±k tych co nie kochaj± Naszej Ojczyzny, tych dla których Polsko¶ć to nienormalno¶ć.

Data: 2015-01-17 13:12:05
Autor: leming.show
Górników KUPIONO
użytkownik El Comandante napisał:
Górników KUPIONO odprawami a my¶my wspomagaj±cy zostali jak te DUPKI. A jaki koniec???

Ale za gornikami jebna sklepy, uslugi itd.

Widze tu nasladowanie dzialan taczerowej, tylko ze PL to nie UK.

Data: 2015-01-17 22:43:00
Autor: El Comandante
Górników KUPIONO
<leming.show@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ac10c624-3947-4f3f-a412-18fa69b391d7googlegroups.com...
[...]

Jak odgrażała się wiejska lekarka? Uzbroiła się w żelazn± zbroję...

Data: 2015-01-17 19:44:30
Autor: Lord Donald
GĂłrnikĂłw KUPIONO
Ale to ustawione. Od tego był post solidaruch Duda grał niby po ich stronie, który niby ich prowadził, po prostu ich z cwelił, teraz będą POsrańcy rypać ich w dupę aż im zwieracze puszczą im sraczka pocieknie im z nędzy po nogawkach, podobnie zrobili ze stoczniowcami, POsrańcom po prostu nie można wierzyć i nie ma co podpisywać jakich kol wiek cyrografów, to męty bez honoru, jaka kol wiek umowa z tym rządem to szczyt debilizmu, jedyny sukces to pozbycie się tej mafii.

Data: 2015-01-17 20:14:08
Autor: El Comandante
GĂłrnikĂłw KUPIONO
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m9eaia$uep$1speranza.aioe.org...
[...]

Następny lawirant robi górników w ch...:

Dominik Kolorz, przewodniczący śląsko-dąbrowskiej "Solidarności", mówił górnikom protestującym w kopalniach, że mogą wracać do swoich domów. - Po wielu merytorycznych bojach najważniejsze jest to, że uratowaliśmy kopalnie i miejsca pracy - powiedział Dominik Kolorz.

Uratowane miejsca pracy, przez likwidację, no tego Salomon by lepiej nie wymyślił...

Data: 2015-01-17 20:59:45
Autor: Budzik
Górników KUPIONO
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

[...]

No przeciez ci mówiłem, ze tak sa wszyscy po jednych pieniadzach - kazdy nastawiony na swój zysk (co jeszczenie byłoby dziwne) ale bez patrzenia na nic w około.

Data: 2015-01-17 22:41:52
Autor: El Comandante
Górników KUPIONO
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA425DD754AE40budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Co¶ rozumiez z tego, na co odpowiadasz? Bo ja za tob± nienad±żam...

Data: 2015-01-17 22:24:18
Autor: Budzik
Górników KUPIONO
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Bo ja za tob± nienad±żam...

Nie spiesz sie. Przeczytaj kilkukrotnie.
Jak nadal nie zrozumiesz, to dopytaj - pomoge.

Górników KUPIONO