Górników KUPIONO

Data: 2015-01-17 20:59:45
Autor: Budzik
Górników KUPIONO
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Napisałem kilka godzin temu i pozwalam sobie zamieszczać aby choć
kilka osób ze Śląska przeczytało sobie mój komentarz. Ja sobie
przypominam jak dwa dni i noce okupowaliśmy Urząd Wojewódzki w
Wałbrzychu w obronie kopalń Wałbrzyskich. I co się stało??? Górników
KUPIONO odprawami a myśmy wspomagający zostali jak te DUPKI.

No przeciez ci mówiłem, ze tak sa wszyscy po jednych pieniadzach - kazdy nastawiony na swój zysk (co jeszczenie byłoby dziwne) ale bez patrzenia na nic w około.

Data: 2015-01-17 22:41:52
Autor: El Comandante
Górników KUPIONO
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA425DD754AE40budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Coś rozumiez z tego, na co odpowiadasz? Bo ja za tobą nienadążam...

Data: 2015-01-17 22:24:18
Autor: Budzik
Górników KUPIONO
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Bo ja za tobą nienadążam...

Nie spiesz sie. Przeczytaj kilkukrotnie.
Jak nadal nie zrozumiesz, to dopytaj - pomoge.

Górników KUPIONO