Gortat - pierwszy mecz w Suns

Data: 2010-12-23 19:33:41
Autor: PW
Gortat - pierwszy mecz w Suns
Witam!

No to kto trafnie wytypuje jego pierwszy występ?
Raczej marne szanse na pierwszą piątkę, ale 20 minut powinien chyba dostać? Jak sądzicie? Double-double? :)

Ja stawiam na 10 - 15 minut i statystyki poniżej dd. Jeśli jednak Heat będą mieli słaby dzień, to może jednak Suns dadzą radę pomimo braku VC.

--
PW

Data: 2010-12-27 09:04:46
Autor: PW
Gortat - drugi mecz w Suns
W dniu 2010-12-23 19:33, PW pisze:
Witam!

No to kto trafnie wytypuje jego pierwszy występ?
Raczej marne szanse na pierwszÄ… piÄ…tkÄ™, ale 20 minut powinien chyba
dostać? Jak sądzicie? Double-double? :)

Ja stawiam na 10 - 15 minut i statystyki poniżej dd. Jeśli jednak Heat
będą mieli słaby dzień, to może jednak Suns dadzą radę pomimo braku VC.

Co do pierwszego meczu - wiele się nie pomyliłem...
Drugi mecz - z Clippers teoretycznie lepszy... gdyby nie ten fruwający Griffin. Czyżby Clippers mimo wszystko dali radę w drugiej połowie sezonu, i mimo wszystko weszli do PO? A może to jednak Suns są teraz po zmianach dużo słabsi?

Ciekawe podsumowanie:
http://zawszepopierwsze.bloog.pl/id,328409142,title,GDZIE-SUNS-SZUKAJA-NOWEJ-TOZSAMOSCI,index.html

--
PW

Data: 2010-12-27 15:59:41
Autor: wiLQ
Gortat - drugi mecz w Suns
PW napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Ja stawiam na 10 - 15 minut i statystyki poni¿ej dd. Je¶li jednak Heat
> bêd± mieli s³aby dzieñ, to mo¿e jednak Suns dadz± radê pomimo braku VC.

Co do pierwszego meczu - wiele siê nie pomyli³em...

Ale tez i dales sobie bardzo duzy margines bledu... przeciez "ponizej
double-double" to um, dosyc ogolne, zwlaszcza dla rezerwowego ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-12-31 11:07:15
Autor: PW
Gortat - drugi mecz w Suns
W dniu 2010-12-27 15:59, wiLQ pisze:
[...]

Zgadza się... po prostu ciężko było coś konkretniej "przewidzieć" :)

Natomiast teraz po paru meczach widać, że MG ma parcie na kosz, dodatkowo stara się być wszędzie i robić wszystko, co skutkuje często "opadem rąk". Coś jest nie tak z tym zespołem, w obronie grają mimo wszystko nie najgorzej, ale przeciwnicy i tak rzucają z dobrą skutecznością... pech? Brak zgrania jeszcze? Czy po prostu słaby zespół i tyle?

To kiedy MG wyjdzie w pierwszej piÄ…tce? ;)

--
PW

Gortat - pierwszy mecz w Suns