Gortat po wymianach

Data: 2009-02-21 16:28:41
Autor: tuti
Gortat po wymianach
Bardzo dobrze na wymianach wyszedł jednak Marcin
Po pierwsze - grał więcej niz Battie, po drugie w swoim czasie gry pokazał dużą efektywność - 8 pkt, 9 zbiórek (3offense), 1 blok, 1 asysta
po drugie - wydaje mi się, że odzyskał pozycję pierwszej zmiany dla Dwighta
po trzecie - Alston w najbliższym meczu powinien wyjść w starting five - więcej minut z ławki niż Johnson i 8 asyst + fatalny celownik 1/9 fg
po czwarte good luck Marcin
tuti

Data: 2009-02-21 16:44:45
Autor: wiLQ
Gortat po wymianach
tuti napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

[...]

Gortat zagral szokujaco efektywnie jak na 13 minut, ale wydaje mi sie,
ze to bylo spowodowane faulami Dwighta, wiec w/w wnioski sa chyba lekko
na wyrost. Przynajmniej dopoki sie to nie powtorzy wiecej razy.
Niemniej oczywiscie cieszy, ze w ogole zostal odklejony od lawki.

po trzecie - Alston w najbliższym meczu powinien wyjść w starting five - więcej minut z ławki niż Johnson i 8 asyst + fatalny celownik 1/9 fg

Stary, dobry Alston ;-)
Choc warto wspomniec, ze Felton i Augustin mieli w sumie FG=9/29...

--
pzdr
wiLQ

Gortat po wymianach