Gortat w BUlls?

Data: 2010-06-23 10:35:15
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
http://sport.onet.pl/koszykowka/magic-chca-wytransferowac-marcina-gortata,1,3303653,wiadomosc.html

przeszło bokiem, nikt nie wspomina, a tu taka plotka z 'naszego' podwórka

Gortat w Bulls? Razem z Pietrusem za Denga? Głupie, niegłupie?

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 02:20:42
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 10:35, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
http://sport.onet.pl/koszykowka/magic-chca-wytransferowac-marcina-gor...

przeszło bokiem, nikt nie wspomina, a tu taka plotka z 'naszego' podwórka

Gortat w Bulls? Razem z Pietrusem za Denga? Głupie, niegłupie?

Gortat i Pietrus to potezny zastrzyk gry w obronie. Podoba mi sie:)
Juz kibicuje Thibodeau

Data: 2010-06-23 11:56:04
Autor: Gerard
Gortat w BUlls?
sooobi wrote:
[...]

Tyle, że Gortat znowu miałby rezerwowe minuty.

Juz kibicuje Thibodeau

Też jestem ciekaw jak sobie poradzi. Wygl±da na to że go¶ć przywi±zuje duż± wagę do advanced stats.

pozdr

Data: 2010-06-23 03:42:39
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 11:56, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
sooobi wrote:

> Gortat i Pietrus to potezny zastrzyk gry w obronie. Podoba mi sie:)

Tyle, e Gortat znowu mia by rezerwowe minuty.

Moze grac na Pf z Noahem.

Data: 2010-06-23 13:35:35
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tyle, e Gortat znowu mia by rezerwowe minuty.

Moze grac na Pf z Noahem.

Moze? To nie byloby ofensywne samobojstwo?
Zwlaszcza z jumperkiem Rose'a.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-23 14:13:47
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
sooobi wrote:
[...]

Błagam, do momentu aż Gortat nie będzie dysponował DOBRYM rzutem z 4 metra jego gra na PF to strzał w kolano, potem w drugie, następnie w obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 06:58:05
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 14:13, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> [...]

metra jego gra na PF to strzał w kolano, potem w drugie, następnie w
obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Data: 2010-06-23 10:49:30
Autor: Leszczur
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 15:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Faceta z popsutymi więzadłami i tego koszmarnego, tłustego i
wnerwiaj±cego leszcza? Yup.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 17:48:05
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?

sooobi wrote:
[...]

Pamiętamy, i?

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 20:12:53
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
[...]

To jak pamietacie, to pamietacie tez ze ta dwojka mogla grac razem i nawet przejsc 1 runde i powaznie napedzic stracha Magic w 2 rundzie.
Ta dwojka takze nie dysponowala rzutem z odlegosci wiekszej niz 10stop. ba ta dwojka w ogole nie dysponowala takim rzutem a jednak mogla grac wspolnie.
Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w kolano

Data: 2010-06-23 12:05:52
Autor: Leszczur
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 20:12, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> [...]

wspolnie.
Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w

¦wietnie. Ale jak niby Gortat miałby pomóc na podkoszowe bol±czki
ofensywne Bulls graj±c na PF? Bo jako¶ jego gra ani przodem, ani tyłem
do kosza mnie za bardzo nie przekonuje. IMO byłby idealnym defensywnym
centrem dla wybitnie ofensywnego PF'a. Dlatego widziałbym go w Mavs,
Raptors, a nawet Pacers, czy Suns.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 21:20:25
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
Leszczur pisze:
[...]

Ale ja sie zgadzam ze wszystkim co napisales powyzej. Odpowiadalem Szczepanowi ze nie musi to byc strzal w kolano na konkretnym przykladzie.

Data: 2010-06-23 23:53:51
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
On 6/23/10 8:12 PM, sooobi wrote:
[...]

Problem jednak polega na tym, że obok tych dwóch panów, których wspomniałe¶ grał taki co się zwie Ray Allen i drugi co się zwie Paul Pierce.

Je¶li na równi stawiamy Pietrusa i być może Salmonsa to już wszystko rozumiem.

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-24 00:57:45
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 23:53, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
On 6/23/10 8:12 PM, sooobi wrote:

> [...]
> wspolnie.
> Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w

Problem jednak polega na tym, e obok tych dw ch pan w, kt rych
wspomnia e gra taki co si zwie Ray Allen i drugi co si zwie Paul
Pierce.

I co z tego. Napisales ze to strzal w kolano. Pokazalem Ci ze nie
koniecznie musi tak byc. Mieli obok siebie takze Rondo ktory zasieg
rzutu znacznie mniejszy niz Rose(rzadziej tez rzuca z dystansu).

Je li na r wni stawiamy Pietrusa i by mo e Salmonsa to ju wszystko
rozumiem.

Oceniasz teraz talent graczy ktorzy graja obok? Czyli Gortat grajacy z
Allenem i Piercem moglby byc a z Pietrusem i Salmonsem(nie wiem czemu
Salmons) juz nie??:)
mam nadzieje ze zrozumiales ze Gortat moze grac na 4

Data: 2010-06-24 22:20:32
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
On 6/24/10 9:57 AM, sooobi wrote:

[...]

Z całą pewnością bliżej mu do grania na PF w NBA niż mi do NBA. Generalnie jednak chcę zobaczyć efekt jego gry na tej pozycji razem z Noah w rotacji, będziemy mieli temat do dyskusji, albo najzwyczajniej jeden z nas się zamknie ;)

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-24 15:04:23
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?

> [...]
> obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Wlasnie dorzuciles argument przeciwko Gortat+Noah...
Zerkniaj na 5-Man Units dla pary Perkins/Davis:
http://www.82games.com/0910/09BOS15.HTM
http://www.82games.com/0809/08BOS13.HTM

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 06:28:59
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 24 Cze, 15:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Wlasnie dorzuciles argument przeciwko Gortat+Noah...
> [...]

Ano masz racje. Dla RS wyniki sa podobne.
Czyli co to ja sobie strzelilem w kolano?:)

Data: 2010-06-24 15:56:47
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?

> [...]
> http://www.82games.com/0809/08BOS13.HTM

Ano masz racje. Dla RS wyniki sa podobne.
Czyli co to ja sobie strzelilem w kolano?:)

Jumperek Davisa ;-)

A propos, widzieliscie jak dramatyczna ma skutecznosc z jumperkow i ile
ich oddaje? Czy na tej podstawie mozna stwierdzic, ze nikt z Celtics nie
zagladal na 82games.com? Ewentualnie, ze nikt nie posluchal tych nerdow,
ktorzy twierdzili, ze nie powinien rzucac jumperkow nawet jesli trafil
jakiegos game-winnera w playoffach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 07:16:31
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 24 Cze, 15:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

zagladal na 82games.com? Ewentualnie, ze nikt nie posluchal tych nerdow,
ktorzy twierdzili, ze nie powinien rzucac jumperkow nawet jesli trafil

Ale Davis ograniczyl jumperki. W tym sezonie oddawal 1 jumperka na
mecz z odleglosci wiekszej niz 15stop. Z odlelgosci od 3-4metra
oddawaj pol jumperka na mizernej skutecznosci 36%

Data: 2010-06-24 17:59:46
Autor: Gerard
Gortat w BUlls?
wiLQ wrote:
[...]

Co ciekawe w playoffs sytuacja była zgoła odwrotna:
http://www.82games.com/0809/playoffs/0809BOS2.HTM

pozdr

Data: 2010-06-24 10:05:28
Autor: s
Gortat w BUlls?

Gortat w Bulls? Razem z Pietrusem za Denga? Głupie, niegłupie?

Bzdura.
Musialby sie Otis z koniem na lby pozamieniac.

Pozdr
Slawek

Gortat w BUlls?