Gortat w BUlls?

Data: 2010-06-23 02:20:42
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 10:35, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
http://sport.onet.pl/koszykowka/magic-chca-wytransferowac-marcina-gor...

przeszło bokiem, nikt nie wspomina, a tu taka plotka z 'naszego' podwórka

Gortat w Bulls? Razem z Pietrusem za Denga? Głupie, niegłupie?

Gortat i Pietrus to potezny zastrzyk gry w obronie. Podoba mi sie:)
Juz kibicuje Thibodeau

Data: 2010-06-23 11:56:04
Autor: Gerard
Gortat w BUlls?
sooobi wrote:
[...]

Tyle, że Gortat znowu miałby rezerwowe minuty.

Juz kibicuje Thibodeau

Też jestem ciekaw jak sobie poradzi. Wygląda na to że gość przywiązuje dużą wagę do advanced stats.

pozdr

Data: 2010-06-23 03:42:39
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 11:56, "Gerard" <gerar...@poczta.onet.pl> wrote:
sooobi wrote:

> Gortat i Pietrus to potezny zastrzyk gry w obronie. Podoba mi sie:)

Tyle, e Gortat znowu mia by rezerwowe minuty.

Moze grac na Pf z Noahem.

Data: 2010-06-23 13:35:35
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Tyle, e Gortat znowu mia by rezerwowe minuty.

Moze grac na Pf z Noahem.

Moze? To nie byloby ofensywne samobojstwo?
Zwlaszcza z jumperkiem Rose'a.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-23 14:13:47
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
sooobi wrote:
[...]

Błagam, do momentu aż Gortat nie będzie dysponował DOBRYM rzutem z 4 metra jego gra na PF to strzał w kolano, potem w drugie, następnie w obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 06:58:05
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 14:13, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:

> [...]

metra jego gra na PF to strzał w kolano, potem w drugie, następnie w
obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Data: 2010-06-23 10:49:30
Autor: Leszczur
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 15:58, sooobi <soo...@gmail.com> wrote:

> [...]
> obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Faceta z popsutymi więzadłami i tego koszmarnego, tłustego i
wnerwiającego leszcza? Yup.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 17:48:05
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?

sooobi wrote:
[...]

Pamiętamy, i?

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-23 20:12:53
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
[...]

To jak pamietacie, to pamietacie tez ze ta dwojka mogla grac razem i nawet przejsc 1 runde i powaznie napedzic stracha Magic w 2 rundzie.
Ta dwojka takze nie dysponowala rzutem z odlegosci wiekszej niz 10stop. ba ta dwojka w ogole nie dysponowala takim rzutem a jednak mogla grac wspolnie.
Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w kolano

Data: 2010-06-23 12:05:52
Autor: Leszczur
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 20:12, sooobi <t...@slo.pl> wrote:

> [...]

wspolnie.
Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w

Świetnie. Ale jak niby Gortat miałby pomóc na podkoszowe bolączki
ofensywne Bulls grając na PF? Bo jakoś jego gra ani przodem, ani tyłem
do kosza mnie za bardzo nie przekonuje. IMO byłby idealnym defensywnym
centrem dla wybitnie ofensywnego PF'a. Dlatego widziałbym go w Mavs,
Raptors, a nawet Pacers, czy Suns.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-06-23 21:20:25
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
Leszczur pisze:
[...]

Ale ja sie zgadzam ze wszystkim co napisales powyzej. Odpowiadalem Szczepanowi ze nie musi to byc strzal w kolano na konkretnym przykladzie.

Data: 2010-06-23 23:53:51
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
On 6/23/10 8:12 PM, sooobi wrote:
[...]

Problem jednak polega na tym, że obok tych dwóch panów, których wspomniałeś grał taki co się zwie Ray Allen i drugi co się zwie Paul Pierce.

Jeśli na równi stawiamy Pietrusa i być może Salmonsa to już wszystko rozumiem.

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-24 00:57:45
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 23 Cze, 23:53, Szczepan Radzki <s.rad...@CUTTHIS.gmail.com> wrote:
On 6/23/10 8:12 PM, sooobi wrote:

> [...]
> wspolnie.
> Tak wiec Gortat tez moze wystepowac jako pf i nie musi to byc strzal w

Problem jednak polega na tym, e obok tych dw ch pan w, kt rych
wspomnia e gra taki co si zwie Ray Allen i drugi co si zwie Paul
Pierce.

I co z tego. Napisales ze to strzal w kolano. Pokazalem Ci ze nie
koniecznie musi tak byc. Mieli obok siebie takze Rondo ktory zasieg
rzutu znacznie mniejszy niz Rose(rzadziej tez rzuca z dystansu).

Je li na r wni stawiamy Pietrusa i by mo e Salmonsa to ju wszystko
rozumiem.

Oceniasz teraz talent graczy ktorzy graja obok? Czyli Gortat grajacy z
Allenem i Piercem moglby byc a z Pietrusem i Salmonsem(nie wiem czemu
Salmons) juz nie??:)
mam nadzieje ze zrozumiales ze Gortat moze grac na 4

Data: 2010-06-24 22:20:32
Autor: Szczepan Radzki
Gortat w BUlls?
On 6/24/10 9:57 AM, sooobi wrote:

[...]

Z całą pewnością bliżej mu do grania na PF w NBA niż mi do NBA. Generalnie jednak chcę zobaczyć efekt jego gry na tej pozycji razem z Noah w rotacji, będziemy mieli temat do dyskusji, albo najzwyczajniej jeden z nas się zamknie ;)

Szczepan Radzki

Data: 2010-06-24 15:04:23
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?

> [...]
> obie dłonie i na końcu w głowę. Nie ma szans.

Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Wlasnie dorzuciles argument przeciwko Gortat+Noah...
Zerkniaj na 5-Man Units dla pary Perkins/Davis:
http://www.82games.com/0910/09BOS15.HTM
http://www.82games.com/0809/08BOS13.HTM

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 06:28:59
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 24 Cze, 15:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Panowie, a pamietacie takie duo jak K.Perkins i G.Davis?

Wlasnie dorzuciles argument przeciwko Gortat+Noah...
> [...]

Ano masz racje. Dla RS wyniki sa podobne.
Czyli co to ja sobie strzelilem w kolano?:)

Data: 2010-06-24 15:56:47
Autor: wiLQ
Gortat w BUlls?

> [...]
> http://www.82games.com/0809/08BOS13.HTM

Ano masz racje. Dla RS wyniki sa podobne.
Czyli co to ja sobie strzelilem w kolano?:)

Jumperek Davisa ;-)

A propos, widzieliscie jak dramatyczna ma skutecznosc z jumperkow i ile
ich oddaje? Czy na tej podstawie mozna stwierdzic, ze nikt z Celtics nie
zagladal na 82games.com? Ewentualnie, ze nikt nie posluchal tych nerdow,
ktorzy twierdzili, ze nie powinien rzucac jumperkow nawet jesli trafil
jakiegos game-winnera w playoffach.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-06-24 07:16:31
Autor: sooobi
Gortat w BUlls?
On 24 Cze, 15:56, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> [...]

zagladal na 82games.com? Ewentualnie, ze nikt nie posluchal tych nerdow,
ktorzy twierdzili, ze nie powinien rzucac jumperkow nawet jesli trafil

Ale Davis ograniczyl jumperki. W tym sezonie oddawal 1 jumperka na
mecz z odleglosci wiekszej niz 15stop. Z odlelgosci od 3-4metra
oddawaj pol jumperka na mizernej skutecznosci 36%

Data: 2010-06-24 17:59:46
Autor: Gerard
Gortat w BUlls?
wiLQ wrote:
[...]

Co ciekawe w playoffs sytuacja była zgoła odwrotna:
http://www.82games.com/0809/playoffs/0809BOS2.HTM

pozdr

Gortat w BUlls?