Gortat w Łodzi

Data: 2009-06-21 10:05:04
Autor: Budzik
Gortat w Łodzi
Osobnik posiadający mail kriszotpl@NOSPAM.gazeta.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Dziś w nocy w jednym z łódzkich klubów miałem przyjemność przybić
żółwika z tak, tak Marcinem Gortatem (jeśli ktoś nie wierzy mogę
przesłać skan autografu);) I LOVE THIS GAME.!!!

a jakies pikantne szczegoly?
Uchlał sie? Laski z wrazenia chodziły z nim do kibelka?
Bo dzis sam zółwik to juz zaden news... --
"Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
ale cóż - jestem w tym najlepszy."  Szymon Majewski

Gortat w Łodzi