Gortat w newsach...

Data: 2009-12-04 16:25:51
Autor: wiLQ
Gortat w newsach...

Niestety nie z powodu osiagniec na boisku, a z marudzeniem o minuty.

Ciekawa sprawa, z jednej strony latwo zrozumiec rozczarowanie Marcina
gdy zamiast startowac w Dallas i realizowac swoj potencjal gra ochlapy w
Orlando i stoi w miejscu, ale z drugiej trudno sie przyczepic punktu
widzenia Magic, wylowili perle i sie jej trzymaja nie tylko majac
najlepszego rezerwowego centra w lidze, ale pewnie przede wszystkim
swietne mieso trejdowe w razie gdyby musieli dokonac jakiejs powaznej
zmiany. Jak sie to skonczy? Wydaje sie niemozliwe by przez caly kontrakt
byl rezerowym w Orlando, right? Ale Magic wlasciwie nie maja potrzeb
godnych jego oddania ze wzgledu na imponujaca glebie, wiec chyba tylko
seria kontuzji moze cos zmienic... --
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-04 08:25:35
Autor: Leszczur
Gortat w newsach...
On 4 Gru, 16:25, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
Niestety nie z powodu osiagniec na boisku, a z marudzeniem o minuty.

Zaczyna sie :)

[...]

Eeeee. Lepszego chyba mają Cavs. Jeno sie nie sprawdza jako
rezerwowy ;-) Grubego na ławkę.

ale pewnie przede wszystkim
swietne mieso trejdowe w razie gdyby musieli dokonac jakiejs powaznej
zmiany. Jak sie to skonczy?

Trade me please?

Wydaje sie niemozliwe by przez caly kontrakt
byl rezerowym w Orlando, right?

Wrong. Dwight to żezalna machina.

Ale Magic wlasciwie nie maja potrzeb
godnych jego oddania ze wzgledu na imponujaca glebie, wiec chyba tylko
seria kontuzji moze cos zmienic...

Andre Miller bedzie do oddania przed trade deadline. Kontrakty sie
zgadzają. Tylko Macin wpadłby z deszczu pod rynnę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 13:04:40
Autor: wiLQ
Gortat w newsach...
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> [...]
> najlepszego rezerwowego centra w lidze,

Eeeee. Lepszego chyba mają Cavs. Jeno sie nie sprawdza jako

Oj, chyba nie na tym etapie kariery.

> ale pewnie przede wszystkim
> swietne mieso trejdowe w razie gdyby musieli dokonac jakiejs powaznej
> zmiany. Jak sie to skonczy?

Trade me please?

To juz bylo ;-)

> [...]
> seria kontuzji moze cos zmienic...

Andre Miller bedzie do oddania przed trade deadline. Kontrakty sie

Ale sensu dla Magic brakuje ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 04:30:19
Autor: Leszczur
Gortat w newsach...
On 10 Gru, 13:04, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Eeeee. Lepszego chyba mają Cavs. Jeno sie nie sprawdza jako
> rezerwowy ;-) Grubego na ławkę.

Oj, chyba nie na tym etapie kariery.

Grubego? Przeciez ewidentnie szkodzi Cavs. Dobrze sie sklada, ze ze
przegrali przedwczoraj z Grizzlies i wczoraj z Rockets - będzie na
niego.

> Trade me please?

To juz bylo ;-)

Ale teraz juz mogą :-)

> Andre Miller bedzie do oddania przed trade deadline. Kontrakty sie
> zgadzają.

Ale sensu dla Magic brakuje ;-)

Nie wiem kiedy Nelson wroci, ale przy jego zdrowiu Magic na pewno
przydałby się ktoś taki jak Miller. Co z tego, ze nie rzuca za 3? No
to bedzie dogrywał do Lewisa i Cartera.
Grunt, ze jest w stanie prowadzic gre lepiej od Johnsona i Williamsa.
Zwlaszcza gdy przyjada playoffs.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 15:09:09
Autor: wiLQ
Gortat w newsach...

> Oj, chyba nie na tym etapie kariery.

Grubego? Przeciez ewidentnie szkodzi Cavs.

Odnosimy sie chyba do innej czesci wypowiedzi ;-)

> To juz bylo ;-)

Ale teraz juz mogą :-)

Dopiero od 15 ;-P

> Ale sensu dla Magic brakuje ;-)

Nie wiem kiedy Nelson wroci,

Za 3 tygodnie, jesli nic sie nie pogorszy...

ale przy jego zdrowiu Magic na pewno
przydałby się ktoś taki jak Miller. Co z tego, ze nie rzuca za 3? No to bedzie dogrywał do Lewisa i Cartera.

To, ze PG bedzie mogl zawsze podwajac Dwighta...

Grunt, ze jest w stanie prowadzic gre lepiej od Johnsona i Williamsa.

No wiesz, Williams radzi sobie zaskakujaco dobrze ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 08:36:43
Autor: Leszczur
Gortat w newsach...
On 10 Gru, 15:09, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> Nie wiem kiedy Nelson wroci,

Za 3 tygodnie, jesli nic sie nie pogorszy...

OK - zatem na jak długo i w jakiej formie ;-)

> ale przy jego zdrowiu Magic na pewno
> przydałby się ktoś taki jak Miller. Co z tego, ze nie rzuca za 3?
> No to bedzie dogrywał do Lewisa i Cartera.

To, ze PG bedzie mogl zawsze podwajac Dwighta...

No tak, bo PG, który potrafi zrobić wjazd mozna ot tak sobie
zostawić ;-)

> Grunt, ze jest w stanie prowadzic gre lepiej od Johnsona i Williamsa.

No wiesz, Williams radzi sobie zaskakujaco dobrze ;-)

Mała próbka ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 20:15:12
Autor: wiLQ
Gortat w newsach...

> Za 3 tygodnie, jesli nic sie nie pogorszy...

OK - zatem na jak długo i w jakiej formie ;-)

Cholera go wie w obu kwestiach. Jakos lamliwy sie zrobil, a odnosnie gry
jest kolejka gorska.

Fajnie, ze sie zgadzamy ;-)

--
pzdr