Góry Przeklęte (Bjeshket e Nemuna, Prokletije)

Data: 2014-03-31 13:52:10
Autor: Franz
Góry Przeklęte (Bjeshket e Nemuna, Prokletije)
Hejjj!

W ramach objazdu Albanii wszedłem również na Maja e Jezerces - najwyższy szczyt wymienionych gór. Jeśli ktoś ma ochotę poczytać lub pooglądać, to bogato ilustrowany opis wejścia znajduje się aktualnie tutaj: http://www.cro.pl/post1336651.html#p1336651
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2014-04-08 00:11:47
Autor: Filip
Góry Przeklęte (Bjeshket e Nemuna, Prokletije)
Franz, jako, żeś bywały w tamtych stronach, zakładam, ze znasz Biokovo. Mam pytanie dotyczące tych gór. Planuję na przełomie kwietnia i maja dwie wycieczki: Bast - Sv. Ilija - Bast oraz Veliko Brdo - Lokva - Veliko Brdo. Dwoje moich dzieci (9 i 11 lat) bardzo chce mi towarzyszyć, mam jednak wątpliwości, czy dadzą radę. Sporo ich po górach gonię, kondycyjnie się powinni wyrobić, ale może wiesz, jaka tam jest skala trudności? Mają oni doświadczenie z eskpozycją (n.p. zachodnia część grzbietu Rohaczy), ale obawiam się n.p. zejść po piargach pod koniec dnia, czy tez innych nieprzewidzianych trudności. Wyjdziemy rzecz jasna ok. 6-tej rano, będę miał ze sobą po 4-5 litrów na głowę.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2014-06-02 00:10:00
Autor: Franz
Góry Przeklęte (Bjeshket e Nemuna, Prokletije)
Użytkownik "Filip"

[...]
- - - -

Sorry, nie zaglądałem tu dawno.
Udały Ci się te trasy? Jeśli dzieciaki wyćwiczone i chętne, to myślę, że tak.