Góry Sowie - jakie trasy od strony Bielawy?

Data: 2009-07-02 22:02:34
Autor: Radek N.
Góry Sowie - jakie trasy od strony Bielawy?
Witam,
w sobotę jeśli pogoda pozwoli chcę wybrać się w Sowie.
Start z Bielawy z parkingu w pobliżu Leśnego Dworku, czyli zaczynam od Europejskiego Szlaku Długodystansowego.

Ma ktoś jakieś fajne trasy opracowane? Może jakiś zapis z GPS online?

Tak w granicach 40-50km chcę zrobić, bez wysiłku - rower górski enduro. Ma być ciekawie w dół i raczej łatwo w górę (więc europejski w górę mi pasuje, ale w dół po nim będzie już nudnawo). Przydałaby się zrobić coś na kształt pętelki - może zahaczyć o Sowy, Kalenicę i wrócić do wspomnianego parkingu.

Dziękuję.

--
Radek N.

Data: 2009-07-03 01:59:34
Autor: yoshko aka a'mal

Prosze bardzo: http://www.bikemap.net/route/77488#lt=50.64576&ln=16.60755&z=12&t=0

Data: 2009-07-03 11:21:15
Autor: Radek N.
yoshko aka a'mal pisze:
On 2 Lip, 22:02, "Radek N." <nara...@gazeta.pl> wrote:

Ma ktoś jakieś fajne trasy opracowane? Może jakiś zapis z GPS online?

Prosze bardzo: http://www.bikemap.net/route/77488#lt=50.64576&ln=16.60755&z=12&t=0

Wyraźnie zahaczałeś o miejscowości i tego będę chciał uniknąć (chcę właśnie uciec od ludzi ;)) - ale dziękuję, na spokojnie w domu sobie to szczegółowo poprzeglądam.

--
Pozdrawiam - Radek N.

Góry Sowie - jakie trasy od strony Bielawy?