Góry Stołowe - Przewodnik

Data: 2009-07-21 06:18:09
Autor: Joanna
Góry Stołowe - Przewodnik
Użytkownik "Agnieszka" <asamka@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h3q9qm$b0c$1inews.gazeta.pl...

Wybieram się w Góry Stołowe i poszukuję jakiegoś dobrego przewodnika.
Widziałam kilka w necie ale nie ma możliwości zajrzenia do środka.
Interesuje mnie by były opisane trasy, mapy.

Własciwie trasy będziesz miała jak będziesz miała mapę ;) ALe jeśli chodzi o przewodnikki, polecam Joannę Lamparską  "Sudety środkowe - po obu stronach granicy"(o ile Ci interesuje mitologia Dolnego Śląska, ciekawostki, historia itp), w dodatku ładnie to wszytsko podane  podane, jak beletrystyka.

:)

J.

Góry Stołowe - Przewodnik