Góry Stołowe - warunki

Data: 2009-02-27 23:22:22
Autor: Sławomir Szyszło
Góry Stołowe - warunki
Właśnie wróciłem z Gór Stołowych tudzież bliskich ich okolic.

Śniegu jest od 10-20 cm brei (Kudowa) do 20-60 cm na szlakach.
Szlaki raczej przedeptane, nie było problemów z chodzeniem. Jeśli chodziło się
szlakami prowadzącymi lokalnymi drogami jezdnymi, to są one ubite.
Turystów górskich ilości śladowe, na samych szlakach nie spotkałem właściwie
nikogo. Za to dużo śladów zwierząt, przynajmniej 2 sarny tam są, bo widziałem.
:)

Teraz już się niestety ociepliło, więc część śniegu się stopiła i mógł on nocami
nieco przymarznąć, więc pewnie zrobi się skorupa.

Szosa do Kudowy odśnieżona i sucha (no chyba, że pada :>), problemy może
sprawiać jedynie parkowanie na mokrym śniegu. :)
--
Sławomir Szyszło
Nadprzewodnik sudecki klasy 15 kV

Góry Stołowe - warunki