Góry na weekend - 10 lat minęło...

Data: 2013-06-18 23:37:36
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Góry na weekend - 10 lat minęło...
W dniu 2013-06-16 20:24, matb pisze:
Hej!

Ktoś jeszcze pamięta takie historyjki sprzed dekady? Gdzieś w domowych archiwach przypadkiem wygrzebałem:

Jakoś nie dane mi było z Wami pojechać gdziekolwiek. Jedyny wypad z muShellką jaki pamiętam, to 2003 rok, bodaj pierwszy dzień świąt BN i wycieczka do Wojnowic w całkiem niemałej grupie.

P.s. KUŹWA! Jak to było dobrze, gdy człowiek był (nie)piękny, młody i w szkolnej ławce. Tyle czasu na pielęgnację cyklozy było. :/

P.s.2 - czy muShellka żyje? Odkąd skrzynka na box43 mi zdechła, straciłem kontakt.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2013-06-29 22:20:25
Autor: Mike
Góry na weekend - 10 lat minęło...
P.s.2 - czy muShellka żyje? Odkąd skrzynka na box43 mi zdechła,
straciłem kontakt.

No chyba cała lista mailingowa padła. Do Asika pisałem z raz czy dwa o to ale mnie olał :P

Zawsze można stworzyć nową listę mailingową na jakimś darmowym serwerze, tylko ma ktoś bazę adresów email. No chyba że wyżej wywołany i przywołany nasz muszelkowy informatyk się odezwie ;)

Mike
[WRO][MTB Votum Team Wrocław]
[GG:1303401] mikemtb małpa o2 pl
http://mikemtb.org

Data: 2013-06-30 23:59:31
Autor: Dominik Mirowski
W dniu sobota, 29 czerwca 2013 22:20:25 UTC+2 użytkownik Mike napisał:
> P.s.2 - czy muShellka żyje? Odkąd skrzynka na box43 mi zdechła,
> straciłem kontakt.
No chyba cała lista mailingowa padła. Do Asika pisałem z raz czy dwa o to ale mnie olał :P

Można by postawić listę na Google Grupy, lub jakieś subforum na forum Artemisu, lub którymś rowerowym...

--
Dominik

Data: 2013-07-01 21:33:17
Autor: Mike
Góry na weekend - 10 lat minęło...
Można by postawić listę na Google Grupy, lub jakieś subforum na forum Artemisu, lub którymś rowerowym...

Może na google, pewniejsze że będzie to działało aż do najbliższej wojny nuklearnej ;) Może jako drugi informatyk mushellkowy ogarnij temat, bo ja w grupy na google się nigdy nie bawiłem ;)
A ja odnalazłem zbiór kontaktów z listy mailingowej, więc pododaję ludzi. Mnie możesz dodać pod adresem michal.antosz (na) google kom