Gorzej, jak bobka nie wyduszę. (elity 3RP odc. 1046)

Data: 2019-02-24 11:30:07
Autor: bytomir.torpeksowy
Gorzej, jak bobka nie wyduszę. (elity 3RP odc. 1046)
Niesiołka znamy.
Jut już pastował gostka KODoskiego z helikopterem na głowie.
https://www.kontrowersje.net/konrad_materna_bandzior_kod_handluj_cy_kobietami_kumpel_elit_iii_rp

Nu a dziś trafiłem na aferkę która jakoś przegapiłem w 2015r.
Sponsoringi w PL, na zachodku i w Dubaju:)

cyt.
Joanna Borysewicz w programie "Uwaga TVN" wyznaje, że nie robiła nic złego

On będzie chciał kilka godzin w ciągu dnia za to, że mu zrobisz... że zrobisz kupę na niego i będziesz udawać kotkę", cytuje dialog między Joanną B. (córką znanego piosenkarza)

,,Gorzej, jak bobka nie wyduszę. I co wtedy? To on nie bzyka w ogóle? Brać kondomy?", wypytywała dalej skonsternowana prostytutka.

Ten bobek chyba będzie mi długo siedział w głowie:)

Data: 2019-02-25 07:32:02
Autor: bytomir.torpeksowy
Gorzej, jak bobka nie wyduszę. (elity 3RP odc. 1046)
I żeby nie zaśmiecać grupki która i tak jest wystarczająco zasyfiona film
2WW wg. "ż":)

II wojna światowa
https://youtu.be/-Z-7QzUh1tQ

Gorzej, jak bobka nie wyduszę. (elity 3RP odc. 1046)