Gorzka informacja dla Donalda Tuska

Data: 2019-02-22 13:07:31
Autor: boukun
Gorzka informacja dla Donalda Tuska
Polacy nie chcą jego powrotu do Polski

- Mam plan - powiedział Donald Tusk. Nie zdradził jednak, czy wystartuje z najbliższych wyborach na prezydenta Polski. Wyniki najnowszego sondażu mogą nieco namieszać mu w głowie. Okazuje się bowiem, że nie tylko wyborcy PiS nie chcą go w kraju.

Czy Donald Tusk, szef Rady Europejskiej, powinien wrócić do Polski? To pytanie okazało się łatwe dla większości osób biorących udział w badaniu przeprowadzonym przez IPSOS dla portalu oko.press. Są jednak podzieleni. Aż 55 proc. respondentów wybrało odpowiedź "nie", a 41 proc. ankietowanych wskazało "tak".

Bardziej oczywiste są głosy wyborców PiS i PO. Aż 91 proc. elektoratu partii rządzącej nie chce Tuska w kraju, a odmiennego zdania jest 95 proc. sympatyków Platformy Obywatelskiej.

Częściej za powrotem Tuska opowiadają się kobiety niż mężczyźni, osoby między 30 a 40. rokiem życia, ludzie z wyższym wykształceniem i z większych miast.

Sondaż został przeprowadzony w dniach 14-16 lutego 2019, metodą CATI (telefonicznie), na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie 1004 osób.

Przypomnijmy, że Tusk w wywiadzie dla TVN24 zasugerował, że wróci do polskiej polityki, by wesprzeć "szeroki obóz sił prodemokratycznych" w kolejnych, nie tylko parlamentarnych, wyborach.

https://wiadomosci.wp.pl/gorzka-informacja-dla-donalda-tuska-polacy-nie-chca-jego-powrotu-do-polski-6352182995728001a

tego nie pokazali w tv
1h temu

Kilka dni temu był na Ukrainie . Na wszystko miał czas , ale żeby pójść na cmentarz Orląt lwowskich na Łyczakowie to nie wypadało , aby nie urazić Ukraińców . Cóż , można i tak .

Smok
1h temu

Gdyby ten człowiek osiągnął choć jeden sukces w swoim życiu gdyby zrobił choć jedna pozytywna rzecz dla Polski to czemu nie można by rozważyć jego kandydaturę. On jak i większość starej gwardi ze wszystkich partii politycznych powinna już udać się na emeryturę

Tor
1h temu

Najbardziej interesowny i cwany polityk od dziesięcioleci. To akurat nie jest dziwne. Najdziwniejsze jest to, że tysiące na szczęście nie miliony, ale tysiące Polaków wierzy w jego siły nadprzyrodzone i mesjanizm. No cóż głupich nie sieją.

hehe
2 min. temu

To juz POtomek wermachtowca nie jest 100 procentowym kandydatem na prezydenta RP, coz POzostal wam tylko POtomek banderowca, schetyna !

podatnik
2 min. temu

to merkelowa nie załatwiła mu etatu u Putina jak shrederowi?

Data: 2019-02-22 06:14:47
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 22 lutego 2019 13:07:37 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
Polacy nie chcą jego powrotu do Polski

- Mam plan - powiedział Donald Tusk.

Klawo jak cholera!

Data: 2019-02-22 13:38:46
Autor: u2
W dniu 22.02.2019 o 13:07, zbuku pisze:
Częściej za powrotem Tuska opowiadają się kobiety niż mężczyźni, osoby między 30 a 40. rokiem życia, ludzie z wyższym wykształceniem i z większych miast.

ano, niech wraca, czeka go sprawiedliwy proces:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-22 14:52:09
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ano, niech wraca, czeka go sprawiedliwy proces:)))))))))))))

jak się czujesz wiedząc że możesz tylko poszczekać ? :DDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-22 15:06:23
Autor: u2
Gorzka informacja dla Donalda Tuska
W dniu 22.02.2019 o 14:52, Pisiorowy Escobar pisze:

kupa ujada piękny dzień:))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-22 13:39:43
Autor: Pisiorowy Escobar
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

[...]

ej bekon, sukces byłby jakby twoje pociotki odniosły jakikolwiek sukces w życiu
:DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-22 13:55:54
Autor: u2
W dniu 22.02.2019 o 13:39, Pisiorowy Escobar pisze:
ej bekon, sukces byłby jakby twoje pociotki odniosły jakikolwiek sukces w życiu

durnyś kupa, zbuku ma się dobrze, to twój kamrat kapuś esbecki:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-22 14:52:34
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 22.02.2019 o 13:39, Pisiorowy Escobar pisze:
> ej bekon, sukces byłby jakby twoje pociotki odniosły jakikolwiek sukces w życiu

durnyś kupa, zbuku ma się dobrze, to twój kamrat kapuś esbecki:))))))))))

hau hau, szczekaj burku
jutro możesz obsikać nogawkę :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-22 15:07:04
Autor: u2
Gorzka informacja dla Donalda Tuska
W dniu 22.02.2019 o 14:52, Pisiorowy Escobar pisze:
hau hau, szczekam burek
jutro mogę obsikać nogawkę :DDDD

kupa ujada, piękny dzień:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-02-23 13:11:58
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

W dniu 22.02.2019 o 14:52, Pisiorowy Escobar pisze:
> hau hau, szczekam burek
> jutro mogę obsikać nogawkę :DDDD

kupa ujada, piękny dzień:)))))))))))))))

o sikasz :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-02-22 16:22:18
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q4oom6$15hl$1gioia.aioe.org...
Polacy nie chcą jego powrotu do Polski

Nie Polacy, a PiS. I nie nie chce ale się boi. Stąd cała wierchuszka PiS zapisała się na listę ucieczkową do PE.

--
Pajdak

Data: 2019-02-22 17:27:33
Autor: boukun
Użytkownik "Pajdak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Polacy nie chcą jego powrotu do Polski

Nie Polacy, a PiS. I nie nie chce ale się boi. Stąd cała wierchuszka PiS
zapisała się na listę ucieczkową do PE.
Pajdak

A z jakiego tytułu leśnych żydowskich dziadków POpiera Tusk do EU Parlamentu?
Mało się przez całe życie na grzbiecie polskiego POdatnika nachapali?

boukun

Gorzka informacja dla Donalda Tuska