Gorzka pigułka

Data: 2010-08-24 10:58:17
Autor: Zahir
Gorzka pigułka
"Prawda o katastrofie smoleńskiej może być gorzka dla Polski - informuje dziennik "Wriemia Nowostiej", zaznaczając, że zasugerował to szef MSWiA Jerzy Miller."

http://tinyurl.com/32k4vgq

Czas zacząć przygotowania do opuszczenia Wawelu! Ciekaw jestem gdzie pryśnie prezes PiS, na Kubę czy do "przyjaciół Moskali"?

--

Zahir

Data: 2010-08-24 02:30:41
Autor: DJ MC Donald Musk
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 10:58, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
"Prawda o katastrofie smoleńskiej może być gorzka dla Polski - informuje
dziennik "Wriemia Nowostiej", zaznaczając, że zasugerował to szef MSWiA
Jerzy Miller."

od dawna podejrzewalem, ze ten Miller to pracuje dla sovietow a nie
Polakow...
jak caly ten rzad...

Data: 2010-08-24 11:54:56
Autor: Zahir
Gorzka pigułka

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:fc9060c8-ef76-4284-b3f0-bf48c0f111bek10g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Własnie! Nawet wygłaszają jakieś orędzia do przyjaciół Moskali, chwalą Gierka i PRL! Sowieccy agenci!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 12:39:12
Autor: cyc
Gorzka pigułka

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7389a9$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie ma sie czym podniecac .
Problem jest znany niemal od samego poczatku . Tylko prezes i jego armia koltunow w tym rydzykowcy , nie przyjmuja do wiadomosci tego , ze wine za katastrofe ponosza Kaczynscy a juz napewno ten , ktory zginal .
W tym wlasnie znajduje proby "czynnikow rzadowych " ( bardzo nieladne okreslenie ) wyciszania tendencji do budowania panu Lechowi K. pomnikow ( wiedza narazie wiecej niz reszta obywateli) a takze determinacja zyjacego blizniaka w dazeniu do ich stawiania .

cyc

Data: 2010-08-24 06:22:32
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
cyc pisze:

Problem jest znany niemal od samego poczatku . Tylko prezes i jego armia koltunow w tym rydzykowcy , nie przyjmuja do wiadomosci tego , ze wine za katastrofe ponosza Kaczynscy a juz napewno ten , ktory zginal .

Od początku   ?  No to wysil ten swój komuszy zakuty łeb i wyjaśnij
na przykład taka zagadkę   :

Ze stenogramów wynika  ,  że każde ostatnie dwa kilometry samolot pokonuje średnio w 22 sekundy  ,  a to oznacza  ,  że po kolejnych
22 sekundach powinien dotrzeć do pasa startowego  .   Tymczasem po
20,6 sekundach rozbija się prawie kilometr przed nim   . Oznaczałoby
to  ,   że samolot ostatnie dwadzieścia sekund leciał z prędkością 173km/h  .   Wydaje się to niemożliwe, bo podejście do lądowania
wykonał lecąc około 300km/h   .

Nadal zomowski analfabeto chcesz sobie wmówić   ,   że czerwony
jest kolorem w który marksistowski przygłup czuje się najlepiej ?

Data: 2010-08-24 04:51:01
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 13:22, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

[...]

??????????!!!!!!!!!!!!   was ?

Gdzie w stenogramach jest dowód , na taka a nie inna odległośc od
pasa ??!

Data: 2010-08-24 06:55:22
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:
[...]

kapusta i kwas ??????

Gdzie w stenogramach jest dowód , na taka a nie inna odległośc od
pasa ??!

Przeczytaj stenogramy to się dowiesz, ale musisz to robić
wspólnie z kimś kto będzie ci tłumaczył szczegóły. Sam sobie
z tym nie poradzisz.

Data: 2010-08-24 06:15:27
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 13:55, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

Przeczytaj stenogramy to się dowiesz, ale musisz to robić
wspólnie z kimś kto będzie ci tłumaczył szczegóły. Sam sobie
z tym nie poradzisz.

Wspólnie z mamusia to musisz chodzić do sracza. Inaczej byś miał
niewytarta dupę.
Przygłupie , co spiedoliłeś z szpitalnego wiadra po skrobance. Gdzie
mamusia litościwie próbowała uwolnic świat od twojej chorej na dyńke
osoby.

Idioto broniący stronniczo jedynej słusznej prawdy.

Precz z PO ?! Może precz z PIS ??? Jest przynajmiej sto powodów by
powiedziec tym kartoflom precz, precz , precz .

Jak ci to poprawi humor prostaku pierdolony. To cie zapewnie ,ze nie
głosowałem na PO.
Ale na słowo PIS ,chce mi sie zygać...

STENOGRAMY czytałem. I nic tam NIE MA , co może posłuzyc do dokładnego
stwierdzenia odległości od progu pasa. Bo niby skąd ma być.Jedynie w
przybliżeniu mozna to oszacować.
Mówisz o NDB ?!   I sygnale dźwiekowym "przy mijaniu " ?
Ale dokładnośc NDB jest rzedu + - 300m. Radiolatranie NDB nie słuzą do
precyzyjnego podchodzenia do ladowania w warunkach niedostatecznej
widoczności.
Inaczej nasza dzielna załoga "szła by na sygnał NDB " i pecyzyjnie
siadła na poczatku pasa.
A nie robiła szczura na RW i GPS !!!
LOL !
One (NDB ) służą jedynie do zgrubnego naprowadzenia samolotu na
kierunek  wyznaczony do ladowania . I zgrubne poinformowanie o
odległości od pasa.
NDB używa sie do podejścia na pas ,w odległości wielu km od pasa.

! Do ostatecznego podejścia służa oczy pilota. Dlatego na lotnisku z
NDB potrzebna jest ,co najmiej widoczność progu pasa. I wymagana
minimalna widocznośc pozioma . Minimalna dla załogi , samolotu i
lotniska .

Tak mówia przepisy.Inne działania sa działaniami kryminalnymi.  Wręcz
terrostycznymi. Biorąc pod uwage zagrożenie stwarzane dla innych.
I to jak drastycznie łamane jest Prawo Lotnicze.

Starczy ? Czy ktoś musi ci to na spokojnie "małymi łżeczkami" do
łepetyny włozyc. Zmieści sie to tam  ? Sa szanse ??

Watpię.

Nie jestes rozumnym człowiekiem. Jedynie automatem do powtarzania w
kółko kilku bzdur.
Może nawet automatem na srebrniki ??? Któz to wie ?

Data: 2010-08-24 08:19:29
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:
[...]

Kolejny zagubiony pedał z platformy :)

Przygłupie , co spiedoliłeś z szpitalnego wiadra po skrobance. Gdzie
mamusia litościwie próbowała uwolnic świat od twojej chorej na dyńke
osoby.

Spierdalaj kołtunie liczyć cuda gospodarcze, na szczeniaków
nie mam czasu.

Data: 2010-08-24 06:34:55
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 15:19, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

> osoby.

Spierdalaj kołtunie liczyć cuda gospodarcze, na szczeniaków

FRAJER !

Data: 2010-08-24 09:31:09
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:

FRAJER !

:) Mam dwie minuty czasu które mogę ci szczeniaku poświęcić.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
[...]

Nic tam nie ma czy NIC nie rozumiesz pełowski przygłupie?

http://rzeczpospolita.pl/pliki/Transkrypcja_rozmow_zalogi_samolotu_Tu-154M.pdf

10:39:08,7  101-y odległość 10 wejście na ścieżkę

10:39:49,9  Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6

10:40:38,7  2 na kursie i ścieżce

Teraz już rozumiesz głąbie?

Data: 2010-08-24 11:26:26
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 16:31, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:
robertbig pisze:

> [...]

10:39:08,7  101-y odległość 10 wejście na ścieżkę

10:39:49,9  Podchodzicie do dalszej, na kursie i ścieżce, odległość 6

Rozumiem ,ze jestes debil jakich mało  :D

To sa odczyty mało dokładne. Orientacyjne jedynie.
A kwitowanie nie zatrzymuje samolotu w miejscu. Kwitowanie trawa a
samolota zapierdala.
Jestes głupi ,ze az sie pałakć nad toba chce.

Dokładnośc radaru to około 700m. Żeby cie mocniej wkurwic matole
zaPISdziały. :D
Ladowanie na takim lotnisku może odbywać sie tylko i wyłacznie przy
widocznosci pasa.
Widoczności odpowiednio dalekiej.

Rozumiesz cos z tego h..ju na kaczych łapach ? Czy tylko sięm na
furmankach znasz ?

Data: 2010-08-24 11:33:47
Autor: D.J.MC Donald Musk
Gorzka pigułka
On Aug 24, 8:26 pm, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:

> [...]

widocznosci pasa.
Widoczności odpowiednio dalekiej.

Rozumiesz cos z tego h..ju na kaczych łapach ? Czy tylko sięm na

ty oczywiscie POski platfonsie sobie myslisz, ze tam byl tylko jeden
radar....
bo jak wiadomo w TU radaru zadnego nie bylo jakoz i innych urzadzen
naprowadzajacych....

Data: 2010-08-24 11:58:48
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 20:33, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:

ty oczywiscie POski platfonsie sobie myslisz, ze tam byl tylko jeden
radar....
bo jak wiadomo w TU radaru zadnego nie bylo jakoz i innych urzadzen
naprowadzajacych....- Ukryj cytowany tekst -

Taaaak ?  Naprowadzających      . lol !
A na co naprowadzających ? Na obrońców krzyża chyba . Ha,ha,ha !
Ty jestes taki sam gupi jak Leszek. Nic nie rozumisz  . Nic do ciebie
nie dociera.

To sie nazywa byc IGNORANTEM. Wisz ?

Cudowna technika z usa jest na pokładzie i nie ma dyskusji.
 Ladowac dziady !
 Bo jak nie ..... to wrrrrrrrrrrr.
LOL !

Ty osla łako. Oni nawet nie mieli aktualnych map podejscia do
lotniska. Tylko jakies stare xero, xera.
Nie mieli nawet aktualnych prognoz pogody przed wylotem.

Urzadzeń "naprowadzających  "   ( he,he -dobre :D  )  tez nie mieli .
Ciemniaku z cimnogrodu.

Data: 2010-08-25 03:19:31
Autor: D.J.MC Donald Musk
Gorzka pigułka
On Aug 24, 8:58 pm, robertbig <robert...@wp.pl> wrote:
> [...]

Nie mieli nawet aktualnych prognoz pogody przed wylotem.

Urzadzeń "naprowadzających  "   ( he,he -dobre :D  )  tez nie mieli .

Glupota POstwa jest wprost niebywala...
mapy: przebudowano lotnisko odkod wykonano te mapy?
zmienil sie kurs podejscia?
nie mieli zwyklego GPS na pokladzie takiego za 200 zlotych z
biedronki?...
nie mieli radaru?
radio i barowysokosciomierza?
zalosne
skad wy w tym PO bierzecie takich ignorantow?

Data: 2010-08-25 05:05:11
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 25 Sie, 12:19, "D.J.MC Donald Musk" <rymp...@gmail.com> wrote:

Glupota POstwa jest wprost niebywala...

Nie jestem z PO ciemniaku. Ani z zadej innej bandy pojebów ,
pisdzielców ,komuchów i co tam chcesz.

Jak ma do ciebie cos dotrzeć ,jak nie docieraja tak proste fakty.

mapy: przebudowano lotnisko odkod wykonano te mapy?
zmienil sie kurs podejscia?

xero,xera to sa mapy ?

nie mieli zwyklego GPS na pokladzie takiego za 200 zlotych z
biedronki?...

Przy pomocy GPS nie wyladujesz samolotem.
Nie było by wtedy horendalnie drogich ILS-ów.

Przy pomocy GPS Garmin za 1700pln. Rozjebano samolot CASA z całym
dowództwem wojsk lotniczych na pokładzie.

Przypominam ,że wylądowali na lewym skrzydle, na lewo od osi pasa i
daleko przed nim . W lesie.

nie mieli radaru?

No co on im miał pokazać? Poczatek pasa???  ;)  Jaka to pomoc
nawigacyjna ? Jak mieli w niego trafic przy pomocy tego radaru.
Wyjaśnij nam.

radio i barowysokosciomierza?

I co ? Tys madrzejszy od wszystkich medrców lotnictwa. Co ustanawi
minimalne warunki do ladowań.
Miałes kupowany mózg razem z LK w jednej z Biedronek. Z przeceny.
Nie rozumiesz ,ze sie na da usiąść na takim lotnisku w taka pogodę ???
Może zrobisz sobie opreacje na ryło i zastapisz zmarłego?
Poziom umysłowy macie identyczny.

Dlatego w takich warunkach. Mozna tylko kombinować lecąc  "na szczura
" nad gruntem żeby trafic na pas.
Wiesz jakie to ryzykowne ? Wiesz jak trudno zmieścic sie na pasie
nawet gdyby szczur do niego doprowadził ???

zalosne
skad wy w tym PO bierzecie takich ignorantow?-

Powinienes zostać pilotem Obamy. Tys mądry jak Lechu Kaczyński. Chuj
że takie sa fakty. Ty wiesz swoje.

Własnie dlatego ,ze tobie sie tak wydaje , to ma to byc
prawda ?!   :D
Wiara to nie jest to samo co wiedza.
IGNORANCIE na kaczych łapach.
Debilu skończony.

Data: 2010-08-25 12:29:49
Autor: Zahir
Gorzka pigułka

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:2a5df2f7-806f-4bca-9d88-b5d6d4bd2c26g6g2000yql.googlegroups.com...
> [...]

radio i barowysokosciomierza?
zalosne
skad wy w tym PO bierzecie takich ignorantow?

Ale o so chodzi?! Przecież Antoś powiedział, że to ruskie zabili nam prezydenta! Oprócz niego 4 generałów!

--

Zahir

Pozwólmy prezesowi PiS zostać prezydentem! Jeżeli nie spełnią się jego marzenia grupowi wielbiciele PiS będą ciągle zalewać psp fekaliami!

Data: 2010-08-24 13:46:14
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:

[...]

Wracaj szczeniaku do piaskownicy bawić się swoim kutaskiem :)

Z analizy dokonanej przez ppłk. dypl. rez. pil. Jerzego Gruszczyńskiego oraz mjr. rez. dr. pil. Michała Fiszera (autorzy są absolwentami Wyższej Oficerskiej Szkoły Lotniczej w Dęblinie; ukończyli ją w 1985 roku, razem z gen. Andrzejem Błasikiem, dowódcą Sił Powietrznych, który zginął 10 kwietnia w drodze do Katynia) wynika, że rosyjskie lotnisko Siewiernyj w Smoleńsku jest typowym obiektem wojskowym o parametrach charakterystycznych dla lądowisk dawnego Układu Warszawskiego (pas o długości 2500 m i szerokości 50 m), posiadających wyposażenie nawigacyjne typowe dla lotnisk niegdyś należących do UW. To przede wszystkim system ULS (urządzenia ślepego lądowania) - dwie radiolatarnie ogólnokierunkowe (odpowiednik zachodniego NDB): dalsza w odległości 4 km od progu pasa oraz bliższa w odległości 1 km od pasa. Radiolatarnie wyposażone są też w nadajnik, który potwierdza przelot nad nimi i powoduje automatyczne przełączenie radiokompasu na kolejną radiolatarnię. System posiada też świetlny sygnalizator KNS, ustawiony obok bliższej radiolatarni prowadzącej.
Technika lądowania z wykorzystaniem USL polega na wyjściu nad dalszą radiolatarnię prowadzącą nad chmurami, a następnie na wykonaniu lotu z kursem odwrotnym od kursu pasa startowego, z niewielkim odchyleniem w bok. Po ustalonym czasie wykonuje się zakręt na kurs lądowania, ustawiając się w jego osi. Pilot w tym czasie manewruje samolotem, tak by ustawić maszynę na tzw. kursie magnetycznym pasa startowego. Odlecenie od radiolatarni dalszej z kursem odwrotnym od pasa pozwala na wyrobienie odpowiedniej odległości, potrzebnej na zniżanie samolotu z takim obliczeniem, by na odległości 12 km mieć 600 metrów. Wtedy wchodzi się na ścieżkę podejścia nachyloną ok. 3 st. w stosunku do powierzchni ziemi, co pozwoli na dolecenie do dalszej radiolatarni prowadzącej (4 km od pasa) na wysokości ok. 200 m - czytamy w opracowaniu. Na tej wysokości pilot powinien wyjść z chmur i zobaczyć ziemię. Pas startowy może być jeszcze niewidoczny z uwagi na odległość od lotniska. Dlatego w trudnych warunkach atmosferycznych na lotnisku włączane są światła pasa i ścieżki podejścia - widać je nawet 2-3 razy dalej niż oficjalna widzialność, później pilot dostrzega obiekty kontrastowe i w końcu sam pas. Wykorzystywane w Smoleńsku radiolatarnie (NDB) emitują sygnał, który jest odbierany przez urządzenia samolotu. Znając ich rozmieszczenie oraz otrzymując wiadomość o przejściu nad radiolatarnią, załoga ma dość precyzyjną informację o odległości od pasa startowego. - Znamy częstotliwość pracy tych urządzeń, mało tego, one wysyłają swoją identyfikację alfabetem Morse'a. Odsłuchujemy tę informację w słuchawkach - powiedział nam były pilot Tu-154M. Piloci dokładnie zatem wiedzą, kiedy przechodzą nad daną radiolatarnią. Ponadto na podstawie parametrów podawanych z lotniska (ciśnienia atmosferycznego) ustalana jest wysokość samolotu. Załoga dysponuje też radiowysokościomierzami, a więc ma możliwość weryfikacji tych danych. Podczas podchodzenia do lądowania z systemem USL bardzo istotna jest współpraca z obsługą lotniska, która widzi aktualne parametry lotu i ukierunkowuje załogę statku powietrznego na właściwy kurs.

Data: 2010-08-24 12:44:25
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 20:46, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

Z analizy dokonanej przez ppłk. dypl. rez. pil. Jerzego Gruszczyńskiego
oraz mjr. rez. dr. pil. Michała Fiszera

No to ci dopiero autorytet. Na usługach i działajacy w interesie usa.

[...]

Taaak ? No ciekkawe. Ale ty słyszałes moze że UW juz nie istnieje ?

[...]

Alleluja ! Ruskie na praktycznie nieczynnym lotnisku. Z warunkowym
pozwoleniem na lądowanie.
Ustawili nam litościwie APM-y " w bramkę". 300m przed progiem.
JAK  ledwie je zauwazył i usiadł w połowie dł. pasa. Bo widocznośc
była ograniczona do 1500m ! 1500 i ledwie trafili .

Czy to czary ,czy latanie kolosami pasażerskimi ,to nie pierdzenie w
stołek przed klawiatura ? No jak to jest ?

APM to taki ogromne reflektory . Jak w 2WŚ ,do oświetlania nieba.

później pilot dostrzega obiekty kontrastowe i w końcu sam
pas.

Matko co ty pierdolisz człowieku ??? Jestes nienormalny.

[...]

Nie .Otrzymuje orientacyjna "wiadomośc " .
Zgodnie z przepisamy Prawa Lotniczego . Aby ladowac z NDB. Trzeba miec
wymagana minimalna widocznośc. I widzieć wyraznie poczatek pasa.

Za taka zabawe w nurkujace na slepo 100 T żelastawa. Pilot cywilny
żega sie na zawsze z lataniem. Oczywiście czeka tez nieuchronny
kryminał.

A ILS nie byłby potrzebny.

[...]

No współpraca była zajebista.
Beka z ruskich.
Ostatecznie zerwanie łaczności i zrobienie "szczura" na GPS i RW. Bez
map.
Ten fakt potwierdziła załoga JAK-a ,ze oni tez szli "na GPS jak TU".
I tez ich wyprowadzał w lewo a NDB w prawo. I tez poszli w srodek.
Im sie udało bo cos tam widzieli. TU niestety ...

Wynika z tego ,ze gdyby nie kombinowano z GPS.

 (To czyn równiez wysoce kryminalny w/g P.L. . W dodatku przez latanie
na GPS pieknie rozjebano CASĘ 2 lata temu. Lądując w lesie , na lewo
przed lotniskiem ,na lewym boku. Ktoś tu widzi jakies zbiezne fakty ?)

To łapiąc kierunek na Radiolatarnie NDB. Wyszli by przynajmiej na kurs
równoległy lub przy duzym farcie ,na w miare na pas.

Ale usiąść mogli tylko metodą "na szczura" . Szanse były znikome. Lecz
sterroryzowana załoga próbował czegos co jest niemal niemozliwe.
Łamiąc wszelkie przepisy bezpieczeństwa.
I zapominając o zdrowym rozsadku i instynkcie samozachwawczym.

Jak mozna bac sie o własna dupe by tak postapic?
 Czego sie spodziewali jeżeli nie wyladuja ?

Wiadomo czego. Znamy to juz.

Data: 2010-08-24 15:06:22
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:
[...]

W interesie usa? A nie w interesie Rydzyka :) Te dzieci
Palikota to prawdziwa zbieranina umysłowego marginesu.

Taaak ? No ciekkawe. Ale ty słyszałes moze że UW juz nie istnieje ?

Poproś jakiegoś Wołodie z WSI żeby ci wyjaśnił kilka podstawowych
informacji na temat ruskich lotnisk wojskowych i nie zawracaj mi
dupy swoimi naiwnymi bzdetami. Tutaj masz wskazówki żebyś wiedział
o co pytać:
http://img96.imageshack.us/img96/5391/23974ccb05cf044f.jpg

Data: 2010-08-24 13:15:12
Autor: robertbig
Gorzka pigułka

Data: 2010-08-24 13:22:28
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
robertbig pisze:

> No to ci dopiero autorytet. Na usługach i działajacy w interesie usa.

W interesie usa? A nie w interesie Rydzyka :) Te dzieci
Palikota to prawdziwa zbieranina umysłowego marginesu.

Tłumaczyłem ci wiesniaku ,że nie jestem ani dzeickeim rydzyka, ani
palikota, ani kaczek.
Nie zrozumiesz tego bo twoja zależnośc umysłowa jest jasno tu
wyłuszczona.

> [...]

informacji na temat ruskich lotnisk wojskowych i nie zawracaj mi
dupy swoimi naiwnymi bzdetami. Tutaj masz wskazówki żebyś wiedział

No i jak fakty sa przeciwko nam , to..............................

Data: 2010-08-24 15:28:31
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:

[...]

No już dobrze, idź bawić się swoim kutaskiem i nie udawaj
ruskiego lotnika :)

Data: 2010-08-24 14:42:19
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 22:28, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

No już dobrze, idź bawić się swoim kutaskiem i nie udawaj
ruskiego lotnika :)

Jak zechce ,to sie bede bawił nawet kuTuskiem.
Tobie chuj do tego , kolego :D

Data: 2010-08-24 16:45:23
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
robertbig pisze:
[...]

No więc udawaj ruskiego lotnika przed kuTuskiem i nie
zawracaj mi dupy swoimi bzdetami w temacie o którym
nie masz zielonego pojęcia.

Data: 2010-08-24 12:58:24
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 20:46, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

Z analizy dokonanej

Ogólnie to próbujesz to wmówic ludziom ,ze radiolatarnie NDB potrafia
sprowadzić samolot po ściezce schodzenia . Precyzyjnie na próg pasa.

To niestety porafi tylko ILS w bardzo zawansowanej wersji. ILS-y tez
maja rózne kategorie . I do kazdej z nich jest wymagana minimalna
widocznośc.
Cudów na swiecie nie ma .
Rozumisz ???

Na NDB to mozna bez widoczności na 100% jebnąc przed lub obok pasa.
Albo miec twarde przyzienie w połowie pasa . Z wiadomym skutkiem.

Myslisz ,że ten "szczur" to przez przypadek ? Piloci wiedza do jakiego
momentu NDB jest uzyteczne.
Dlatego dalej poszli przy ziemi na radio wysokosciomierz. I na GPS.

Mogli miec dokładniejszy GPS i ogólnie dostepne mapy podejścia . A nie
jakies gówno. To by im sie zwyczajnie nie udało . Ale by sie nie
rozbili.

Data: 2010-08-24 17:26:56
Autor: cyc
Gorzka pigułka

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i50a1p$pge$1speranza.aioe.org...
cyc pisze:

[...]

Jako zomowiec i analfabeta z zakutym lbem jestem zwolniony z myslenia wiec bezmyslnie napisze tylko , caluj mnie w dupe .
Zagadki w opisanym wyzej przez Ciebie stylu sa dobre dla pisowcow i rydzykowych moherow - obroncow krzyza . Takie lamiglowki sa dla was pozywka bez ktorej nie potraficie zyc .
Lamcie wiec sobie nimi dalej swoje lby , moze raz uda sie wam zrobic to na tyle skutecznie , ze odejdziecie w nicosc .

cyc

Data: 2010-08-24 10:41:24
Autor: precz z PO
Gorzka pigułka
cyc pisze:

[...]

Fakty nie pasują do twojej czerwonej propagandy? Zapytaj lekarza
co można z tym zrobić konusie :)

Zagadki w opisanym wyzej przez Ciebie stylu sa dobre dla pisowcow i rydzykowych moherow - obroncow krzyza . Takie lamiglowki sa dla was pozywka bez ktorej nie potraficie zyc .

To są fakty podane przez ruskich ekspertów, no ale kretynom twojego
pokroju nie da się tego wytłumaczyć, a o wyciąganiu z tego wniosków
nie ma nawet co marzyć. Poszczekaj sobie jeszcze może ci ulży :)

Data: 2010-08-24 11:25:59
Autor: robertbig
Gorzka pigułka
On 24 Sie, 17:41, precz z PO <precz-z-e...@onet.pl> wrote:

To są fakty podane przez ruskich ekspertów, no ale kretynom twojego
pokroju nie da się tego wytłumaczyć, a o wyciąganiu z tego wniosków
nie ma nawet co marzyć. Poszczekaj sobie jeszcze może ci ulży :)- Ukryj cytowany tekst -

-
No własnie . Wyciaganie skrajnie idiotycznych wniosków z danej
sytuacji to specjalność POPISganych w łeb moherów.

Inny przykład od tego w/w.
Jeden taki idiota uparł sie ,zeby wleciec w mgłe tuz nad ziemia. Zabił
siebie i 95 innych . W tym cześc ludzi a część bydląd w ludzkiej
skórze.
A idioci twojego  pokroju krzycza zamach, zamach! Toz to było
samounicestwienie człowieka niepoczytalnego. Paranoika chorego na
władze. A było takich dwóch.

????!!! Jak trzeba mieć zbranzlowany łeb , zeby popadac w taka
paranoje ??!
Krzyczec białe to rózowe?
Dla kogo ta durna gadka ? Czyzby na wewnetrzne potrzeby?
Czy tobie sie wydaje ,ze jak jesteś debil . To inni tez sa ?

Chyba ,ze ...  ?
Juz kiedys modne było takie powiedzenie -" Jeżeli fakty sa przeciw
nam , to tym gorzej dla faktów  "

Może tu o to biega ?

Data: 2010-08-25 09:10:43
Autor: cyc
Gorzka pigułka

Użytkownik "precz z PO" <precz-z-euro@onet.pl> napisał w wiadomości news:i50p75

[...]

Z chamami sie nie dyskutuje . Chamow albo wali sie na odlew w pysk albo ignoruje .
Poniewaz pierwszej mozliwosci z [przyczyn technicznych nie mam , wykorzystam ta druga .
Pisowcy i jego zwolennicy to wogole zgrupowanie chamow , lub psychopatow .

cyc

Data: 2010-08-25 12:03:00
Autor: Zahir
Gorzka pigułka

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i52fp2$60t$1news.onet.pl...

[...]

Dziś dołączył do nich niejaki hammer? Od razu bluzgał jak w domu! Co to za jeden?

--

Zahir

Data: 2010-08-25 12:28:47
Autor: HaMMeR
Gorzka pigułka

[...]

-- -- -- -- -- -- -

:)

Data: 2010-08-25 12:33:27
Autor: HaMMeR
Gorzka pigułka

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --

Chyba mnie z kims mylisz robaczku, bowiem nie moglem cie goscic we wlasnym domu,
poniewaz takim jak ty, rzucam kosc na wycieraczke przed drzwiami, a zatem,
lzesz jak kalecki i pisdzikowski razem wzieci, sugerujac, ze bluzgam w domu!
Poza tym, 'wlazles mi sam na widelec', wiec ci natre oslich uszu jeszcze nie raz, pokomuszy wyskrobku!

Data: 2010-08-27 09:55:22
Autor: Miglanc
Gorzka pigułka

[...]

Ty naprawdę masz coś z łbem! Nie rozumiesz słowa pisanego? Twój wywód nie trzyma się kupy! Po drugie nie bywam takim chlewie w jakim ty mieszkasz.

--

Zahir

Data: 2010-08-27 17:30:19
Autor: =heÂŽsk=
Gorzka pigułka
On Fri, 27 Aug 2010 09:55:22 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i52rhs$1u8$1newsread1.aster.pl...

 [...]

> [...]

Ty naprawdę masz coś z łbem! Nie rozumiesz słowa pisanego? Twój wywód nie trzyma się kupy! Po drugie nie bywam takim chlewie w jakim ty mieszkasz.

 nie dziw sie. hammer zacietrzewiony slusznym gniewem jak otumaniony
 wykonuje kazde polecenie prezesa pis. ta cala zgraja zatrudniona jest
 tu tylko po to by lzyc, obrazac, bluzgac. za to im prezes placi.

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 15:42:31
Autor: cyc
Gorzka pigułka

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c74ea52$0$20988$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Typowy przedstawiciel  " inteliencji " ala PiS .
Znany na grupie ......mlot .

cyc

Data: 2010-08-24 13:01:02
Autor: WW
Gorzka pigu�ka
W dniu 2010-08-24 12:39, cyc pisze:

[...]

Największą odpowiedzialność ponosi ten, który nie zginął.
Wszak brat prosił go w ostatniej w życiu rozmowie telefonicznej o zgodę na zmianę lotniska, ale on się nie zgodził.

Efekt wszyscy znamy.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-08-24 13:27:04
Autor: Kaczysta
Gorzka pigułka

[...]

Niekoniecznie - dane rosyjskie moga wskazywać, że był spisek uknuty przez polski rząd, mający na celu fizyczne unicestwienie prezydenta RP.
AZ

Data: 2010-08-24 19:45:55
Autor: ~heÂŽsk~
Gorzka pigułka
On Tue, 24 Aug 2010 10:58:17 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 a moze by tak do pierdla z nim ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 20:21:45
Autor: Hans Kloss
Gorzka pigułka
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
"Prawda o katastrofie smoleńskiej może być gorzka dla Polski - informuje dziennik "Wriemia Nowostiej",

Prawda o zachowaniu platfonsianych smieci w sprawie katastrofy smolenskiej juz bardziej gorzka byc chyba nie moze. A sowiecka &#1087;&#1088;a&#1074;&#1076;a w tej sprawie nie ma najmniejszego znaczenia.
J-23

--

Gorzka pigułka