Gorzka pigułka

Data: 2010-08-24 13:27:04
Autor: Kaczysta
Gorzka pigułka

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c7389a9$0$22815$65785112news.neostrada.pl...
"Prawda o katastrofie smoleńskiej może być gorzka dla Polski - informuje dziennik "Wriemia Nowostiej", zaznaczając, że zasugerował to szef MSWiA Jerzy Miller."

http://tinyurl.com/32k4vgq

Czas zacząć przygotowania do opuszczenia Wawelu! Ciekaw jestem gdzie pryśnie prezes PiS, na Kubę czy do "przyjaciół Moskali"?

Niekoniecznie - dane rosyjskie moga wskazywać, że był spisek uknuty przez polski rząd, mający na celu fizyczne unicestwienie prezydenta RP.
AZ

Data: 2010-08-24 13:55:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Gorzka pigułka

[...]