Gość wjechał mi w tył i uciekł

Data: 2014-07-30 21:16:25
Autor: PiteR
Gość wjechał mi w tył i uciekł
na  ** p.m.s **  Sezamka pisze tak:

czy jeśli to nie była moja wina, to stracę zniżki?

dlaczego masz stracić?

--
Piter

golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

Data: 2014-07-30 22:29:42
Autor: Sezamka
Gość wjechał mi w tył i uciekł
Hello PiteR,

Wednesday, July 30, 2014, 9:16:25 PM, you wrote:

na  ** p.m.s **  Sezamka pisze tak:

czy jeśli to nie była moja wina, to stracę zniżki?

dlaczego masz stracić?

Nie wiem, to ja się pytam :]

No zniżki są za ileś czasu jazdy 'bez kolizji', a to była kolizja, czy
tych urzędników/agentów interesuje, czyja to była wina? No logiczne,
byłoby, żebym nie traciła, ale w takich firmach nie wszytskie decyzje
są logiczne (dla nich są logiczne wszytskie te, dzięki którym wyciągną
więcej kasy, wiadomo).
Jak teraz googlam, to jednak mi to grozi, różnie to bywa, a jeszcze
różnicę robi to, czy zgłoszę szkodę u swojego ubezpieczyciela czy u
sprawcy. Sprawca póki co nie znany (może i nie ubezpieczony). No i tak
właściwie to nie wiem, po co w takim razie wogóle mam to zgłaszać u
swojego ubezpieczyciela? Jak to działa właściwie? Jeśli powiedzmy
sprawca i tak nie zapłaci ze swojego (z dowolnego powodu) to mój
ubezpieczyciel - skoro mam tylko OC - to i tak mi nic nie zwróci, tak?
To po co w ogóle ma wiedzieć o sprawie? Wszytsko to dziwnie
skomplikowane...

Data: 2014-07-30 13:29:06
Autor: WS
W dniu środa, 30 lipca 2014 22:29:42 UTC+2 użytkownik Sezamka napisał:
> dlaczego masz stracić?
Nie wiem, to ja się pytam :]

znizki sie traci, jeli wyplaca z Twojego OC, albo zrobisz z wlasnego AC

Sprawca póki co nie znany (może i nie ubezpieczony).

mozna sprawdzic na https://www.ufg.pl/web/guest/sprawdzenie-ubezpieczenia-oc-sprawcy-wypadku

właściwie to nie wiem, po co w takim razie wogóle mam to zgłaszać u
swojego ubezpieczyciela? Jak to działa właściwie?

Jesli nie masz AC, to u swojego nie ma sensu, ale mozna u ub. sprawcy ;)

Chyba, ze masz w PZU to mozna u nich, a oni rozlicza sie z ub.sprawcy, ale moze sie skonczyc w sadzie jesli sie nie przyzna...

WS

Gość wjechał mi w tył i uciekł