Goście ze Specnazu są groźni?...

Data: 2010-01-10 03:40:57
Autor: Woland
Goście ze Specnazu są groźni?...
Właśnie dostałem od jednego pogróżkę.. Facet podaje się za oficera tej
jednostki i chyba musi mu się kurewsko nudzić na emeryturze.. Jeśli to
prawda, to ciekawe czy strzela lepiej ode mnie...

Data: 2010-01-10 04:23:57
Autor: Marek
On 10 Sty, 12:40, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Właśnie dostałem od jednego pogróżkę.. Facet podaje się za oficera tej
jednostki i chyba musi mu się kurewsko nudzić na emeryturze.. Jeśli to
prawda, to ciekawe czy strzela lepiej ode mnie...

No tos sie doigral...

Data: 2010-01-10 14:30:48
Autor: raff
[...]

Tak. Sa grozni. Obetnie Kupie jaja a potem zastrzeli.

R.

Data: 2010-01-10 12:50:32
Autor: matador
Goście ze Specnazu są groźni? ...
Spadaj sodomito.

matador.

Data: 2010-01-10 13:27:17
Autor: Mirek
Woland pisze:
Właśnie dostałem od jednego pogróżkę.. Facet podaje się za oficera tej
jednostki i chyba musi mu się kurewsko nudzić na emeryturze.. Jeśli to
prawda, to ciekawe czy strzela lepiej ode mnie...

Zastrzel go wcześniej.

Data: 2010-01-10 15:27:48
Autor: Hans Kloss
Goście ze Specnazu są groźni?...
Woland <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Jesli to prawda, to ciekawe czy strzela lepiej ode mnie...

Strzela?? Jeżeli jest naprawdę ze specnazu nie musiałby strzelać, tylko
zwyczajnie powiesiłby cie na twoich własnych sznurówkach. No chyba że masz
buty na rzepy to byś się obronił...
J-23

Data: 2010-01-10 18:10:41
Autor: sofu

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
Właśnie dostałem od jednego pogróżkę.. Facet podaje się za oficera tej
jednostki i chyba musi mu się kurewsko nudzić na emeryturze.. Jeśli to
prawda, to ciekawe czy strzela lepiej ode mnie...

Taki to by cie nawet sperma przestrzelił na wylot...

sofu

Goście ze Specnazu są groźni?...