Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!

Data: 2010-10-25 12:56:18
Autor: Bogdan Idzikowski
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
Beacie Gosiewskiej, wdowie po pośle PiS zmarłym w smoleńskiej katastrofie, bardzo nie podoba się pomnik, który powstał na Wojskowych Powązkach w Warszawie.

10 listopada na warszawskich Powązkach ma zostać odsłonięty pomnik ku czci ofiar katastrofy smoleńskiej. Jednak, jak podaje "Polska The Times", obelisk nie wszystkim się podoba.

Najbardziej zniesmaczona jest Beata Gosiewska. - Za każdym razem, gdy jestem na cmentarzu, nie mogę na niego patrzeć. To pomnik władz, a nie ofiar katastrofy - powiedziała wdowa po pośle PiS w rozmowie z gazetą. - Jest brzydki, tandetny i ohydny - dodaje Gosiewska.

Również Andrzejowi Melakowi, bratu zmarłego Stefana Melaka pomnik się nie podoba.  - To budowla stworzona z bizantyjskim przepychem. Nie powinno jej tam być, wystarczyłby prosty krzyż i nagrobki - powiedział Andrzej Melak i dodał też, że ciągle trwają starania o budowę innego pomnika ofiar katastrofy, który, jego zdaniem, powinien stanąć na Krakowskim Przedmieściu. - Tworzymy projekty i cały czas czekamy, aż władze łaskawie nam odpowiedzą. Choć wiemy, że tak naprawdę nie możemy na nie liczyć - dodał Melak.

http://www.fakt.pl/Gosiewska-o-pomniku-ofiar-Brzydki-tandetny-ohydny-,artykuly,86046,1.html

Mam nieodparte wrażenie, że gdyby był "prosty krzyż i nagrobki" pisiaki utyskiwaliby, że to im się nie podoba. Nigdy i nic im się nie podoba.

Data: 2010-10-25 04:15:48
Autor: zbig
On 25 Paź, 12:56, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
[...]

wymaluj "Poszukiwany, poszukiwana"

Data: 2010-10-25 11:55:45
Autor: Canucki
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): Gdyby wladze odpowiedzialne za bezpieczenstwo prezydenta i innych prominentnych osob wywiazaly sie ze swej powinnosci pani Gosiewska
nie wybrzydzalaby dzisiaj na wyglad pomnika a Pan na pania Gosiewska.

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-25 14:00:36
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia3r80$nfa$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na czym polegał "błąd" władzy? To władza naciskała, żeby lądowac pomimo niesprzyjających warunków? To na skutek nacisków władzy pilot obawiał się, że jak nie wyląduje to go zabiją?

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Data: 2010-10-31 01:33:56
Autor: Canucki
Jarek nie obronił kżyża <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał(a):

> [...]

Na czym polegał "błąd" władzy? To władza naciskała, żeby lądowac pomimo niesprzyjających warunków? To na skutek nacisków władzy pilot obawiał się, że jak nie wyląduje to go zabiją?

Gdyby wytlumaczenie przyczyn tej tragedii bylo tak proste i przy tym wygodne
zarowno dla polskiego rzadu jak i wladz rosyjskich, to sledztwo nie byloby tak pogmatwane i utajniane a dowody rzeczowe niezwlocznie bylyby przekazane stronie polskiej i zbadane przez polskich ekspertow przy udziale specjalistow z innych panstw, glownie czlonkow NATO

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-31 08:19:43
Autor: Jarek nie obronił kżyża
[...]

Jest pewna różnica między dyskusją o bardzo prawdopodobnych przyczynach tragedii, a jej udowodnieniem i udokumentowaniem.

Przemysław Warzywny

--

"Trudno dopuścić do sytuacji, gdy po nieudolnych rządach Prawa i Sprawiedliwości, które doprowadziły do gigantycznego zadłużenia Polski, próbujemy teraz sięgać po dodatkowe pieniądze dla budżetu do kieszeni podatników - tak przeciwko podwyżce VAT protestował w piątek w Sejmie Henryk Kowalczyk, poseł... PiS "

Data: 2010-10-31 10:23:01
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iaih24$70u$1inews.gazeta.pl...
> [...]

stronie polskiej i zbadane przez polskich ekspertow przy udziale
specjalistow z innych panstw, glownie czlonkow NATO

Proponuję o zapoznanie się z uregulowaniami prawnymi w tych kwestiach, a dopiero potem o wyrażanie swoich opini (o ile te powyższe są pańskimi).

Data: 2010-10-31 15:09:04
Autor: cyc
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
..........jak jej umysl  !!.

cyc

Data: 2010-10-25 14:12:40
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Na głupotę nie ma rady... Teraz odbywa się wielkie szukanie dziury w całym, aby udowodnić że to co dla wszystkich jest oczywiste jest nieprawdą. Szukanie błędów w szkoleniu, doszukiwanie się winy u Rosjan bo status lotniska itp. itd. Prawda zaś jest taka, że jeśli się ktoś głupio uprze to nie pomogą najdoskonalsze procedury i najdoskonalsze urządzenia. Tutka była sprawna od startu w Polsce do nieudanego przyziemienia w Smoleńsku. Tutka w tych warunkach pogodowych nie powinna lądować i basta! Reszta jest tylko biciem dziennikarskiej i politycznej piany. Dokonano "wiekopomnego" odkrycia, że lotnisko było wojskowe i pracowali na nim wojskowi ROSYJSCY. W związku z tym powinni zakazać lądowania. Problem w tym, że Jego Nadętość wraz z bratem rozpętaliby istne piekło, gdyby ROSJANIE zabronili lądować POLSKIEMU prezydentowi i to w dodatku w jego podróży do KATYNIA. Stąd te nerwowe telefony kontrolerów lotów, którzy z jednej strony zdawali sobie sprawę z niebezpieczeństwa lądowania w takich warunkach a z drugiej strony nie chcieli wywoływać konfliktu międzynarodowego. Uradzono więc, że "róbta co chceta" licząc na zdrowy rozsądek załogi. Niestety telefon ważniejszego brata przesądził sprawę i skazał wszystkich na śmierć. Nie pomogły zasady, procedury, zdrowy rozsądek pilotów. Błasik przyszedł do kokpitu dopilnować wykonania fatalnego rozkazu. Przy takim prezydencie i jego bracie rozbiłby się nawet Air Force One. Sameś tego chciał Grzegorzu Dyndało...

Data: 2010-10-31 01:36:07
Autor: Canucki

Data: 2010-10-31 10:25:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Data: 2010-11-01 04:18:45
Autor: Canucki
> [...]

Proponuję o zapoznanie się z uregulowaniami prawnymi w tych kwestiach, a
dopiero potem o wyrażanie swoich opini (o ile te powyższe są pańskimi).

Ta propozycja odnosi sie przede wszystkiem do osob (przynajmniej oficjalnie) kompetentnych i odpowiedzialnych za wyjasnienie przyczyn tej tragedii.
Nie sadzi Pan?

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-11-01 09:28:08
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Canucki" <canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ialf35$soc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

kompetentnych i odpowiedzialnych za wyjasnienie przyczyn tej tragedii.

To te osoby piszą na grupie i podnoszą jekieś (według nich) wątpliwe kwestie?

Data: 2010-10-25 16:47:50
Autor: `heÂŽsk
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
On Mon, 25 Oct 2010 11:55:45 +0000 (UTC), " Canucki"
<canucki.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

 a tak konkretnie to z jakich "powinnosci"?  pozostale rodziny (oprocz gosiewskiej, mulaka i prezesa)
 nie narzekaja. demokracja mowi: wiekszosc ma racje, a skoro
 tak to zachowania tej pani nosza znamiona pieniactwa.

Data: 2010-10-31 01:41:22
Autor: Canucki
`he?sk <`bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
> [...]

 nie narzekaja. demokracja mowi: wiekszosc ma racje, a skoro
 tak to zachowania tej pani nosza znamiona pieniactwa.

Demokracja "mowi", ze wola wiekszosci powinna byc respektowana i realizowana.
A czy ta wola wiekszosci jest racjonalna, to okazuje sie dopiero w praktyce.

Krzysztof Canucki --

Data: 2010-10-25 13:40:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Mam nieodparte wrażenie, że gdyby był "prosty krzyż i nagrobki" pisiaki utyskiwaliby, że to im się nie podoba. Nigdy i nic im się nie podoba.

Oczywiście. Jakikolwiek by nie był, będzie niedobry, nieładny itp.

Przemysław Warzywny

Data: 2010-10-25 16:38:21
Autor: cyc

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc56189$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie rozumiem dlaczego wladza , spoleczenstwo  ma brac pod uwage zdanie i oceny tych ludzi ? .
Pomniki buduje sie za panstwowe pieniadze dla ludzi publicznych a nie dla rodziny zmarlych a wiec dla ich mezow , ojcow , braci i synow . Jesli im sie pomnik nie podoba , nic nie stoi na przeszkodzie aby pani Gosiewska wykupila sobie dzialke w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i postawila tam za wlasne pieniadze taki pomnik jaki sobie zyczy !!.
Jesli moja , spoleczenstwa a wiec rzadu bo to oni sa naszymi rprezentantami wola jest aby powstal pomnik taki jaki my chcemy to taki bedzie a nie taki jak ona chce !. Przypominam tej pani , ze znaczna czesc spoleczenstwa nie widzi wogole powodow do tego aby stanal jakikolwiek pomnik poswiecony panu Gosiewskiemu , przy calym szacunku dla mejstatu smierci . Dla wielu nie zasluzyl sobie na wieczna pamiec a skoro tak , to nie pani Gosiewska ma prawo decydowac o jakosci stawianego przez nas  pomnika .

cyc

Data: 2010-10-25 16:47:50
Autor: `heÂŽsk
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
On Mon, 25 Oct 2010 12:56:18 +0200, "Bogdan Idzikowski"
<bogdanid@neostrada.pl> wrote:

Beacie Gosiewskiej, wdowie po pośle PiS zmarłym w smoleńskiej katastrofie, bardzo nie podoba się pomnik, który powstał na Wojskowych Powązkach w Warszawie. [...]

  to zaden problem. niech postawi swoj gdzie w okolicach Lomzy.

Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!