Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!

Data: 2010-10-25 13:40:13
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał

Mam nieodparte wrażenie, że gdyby był "prosty krzyż i nagrobki" pisiaki utyskiwaliby, że to im się nie podoba. Nigdy i nic im się nie podoba.

Oczywiście. Jakikolwiek by nie był, będzie niedobry, nieładny itp.

Przemysław Warzywny

--

"Chcę wprowadzić nowy świecki obyczaj, że politycy odpowiadają przed ludźmi,
 a nie przed hierarchią kościelną -mówił premier Donald Tusk w Radiu TOK FM,

Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!