Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!

Data: 2010-10-25 16:38:21
Autor: cyc
Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cc56189$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
Beacie Gosiewskiej, wdowie po pośle PiS zmarłym w smoleńskiej katastrofie, bardzo nie podoba się pomnik, który powstał na Wojskowych Powązkach w Warszawie.

10 listopada na warszawskich Powązkach ma zostać odsłonięty pomnik ku czci ofiar katastrofy smoleńskiej. Jednak, jak podaje "Polska The Times", obelisk nie wszystkim się podoba.

Najbardziej zniesmaczona jest Beata Gosiewska. - Za każdym razem, gdy jestem na cmentarzu, nie mogę na niego patrzeć. To pomnik władz, a nie ofiar katastrofy - powiedziała wdowa po pośle PiS w rozmowie z gazetą. - Jest brzydki, tandetny i ohydny - dodaje Gosiewska.

Również Andrzejowi Melakowi, bratu zmarłego Stefana Melaka pomnik się nie podoba.  - To budowla stworzona z bizantyjskim przepychem. Nie powinno jej tam być, wystarczyłby prosty krzyż i nagrobki - powiedział Andrzej Melak i dodał też, że ciągle trwają starania o budowę innego pomnika ofiar katastrofy, który, jego zdaniem, powinien stanąć na Krakowskim Przedmieściu. - Tworzymy projekty i cały czas czekamy, aż władze łaskawie nam odpowiedzą. Choć wiemy, że tak naprawdę nie możemy na nie liczyć - dodał Melak.

http://www.fakt.pl/Gosiewska-o-pomniku-ofiar-Brzydki-tandetny-ohydny-,artykuly,86046,1.html

Mam nieodparte wrażenie, że gdyby był "prosty krzyż i nagrobki" pisiaki utyskiwaliby, że to im się nie podoba. Nigdy i nic im się nie podoba.

Nie rozumiem dlaczego wladza , spoleczenstwo  ma brac pod uwage zdanie i oceny tych ludzi ? .
Pomniki buduje sie za panstwowe pieniadze dla ludzi publicznych a nie dla rodziny zmarlych a wiec dla ich mezow , ojcow , braci i synow . Jesli im sie pomnik nie podoba , nic nie stoi na przeszkodzie aby pani Gosiewska wykupila sobie dzialke w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i postawila tam za wlasne pieniadze taki pomnik jaki sobie zyczy !!.
Jesli moja , spoleczenstwa a wiec rzadu bo to oni sa naszymi rprezentantami wola jest aby powstal pomnik taki jaki my chcemy to taki bedzie a nie taki jak ona chce !. Przypominam tej pani , ze znaczna czesc spoleczenstwa nie widzi wogole powodow do tego aby stanal jakikolwiek pomnik poswiecony panu Gosiewskiemu , przy calym szacunku dla mejstatu smierci . Dla wielu nie zasluzyl sobie na wieczna pamiec a skoro tak , to nie pani Gosiewska ma prawo decydowac o jakosci stawianego przez nas  pomnika .

cyc

Gosiewska o pomniku ofiar: Brzydki, tandetny, ohydny!