Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?

Data: 2012-03-24 17:06:12
Autor: boukun
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Po co go odkopywali? Co to za różnica, jakie organy znaleziono w rozkładających się zwłokach? I tak się rozłoży na proch i tak...

boukun

Data: 2012-03-24 17:25:00
Autor: Grzegorz Z.
boukun napisał:

Po co go odkopywali? Co to za różnica, jakie organy znaleziono w rozkładających się zwłokach? I tak się rozłoży na proch i tak...

Może znaleźli jeden z tych warunków pod którymi Jarosław ma "przebaczyć" ? --
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-03-24 17:33:42
Autor: boukun

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:fzf9ny7kgmom.cokdn6ehi604$.dlg40tude.net...
boukun napisał:

Po co go odkopywali? Co to za różnica, jakie organy znaleziono w rozkładających
się zwłokach? I tak się rozłoży na proch i tak...

Może znaleźli jeden z tych warunków pod którymi Jarosław ma "przebaczyć" ?

Polacy strasznie brzydkie komentarze tam puszczają, aż nie mogę cytować w całości:

~pisuar [godzinę temu]
Już sobie wyobrażam co w mlaskacza napchali....

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,W-ciele-Gosiewskiego-znaleziono-gumowe-rekawice-oraz-organy-innej-osoby,wid,14359692,wiadomosc.html

boukun

Data: 2012-03-24 18:56:37
Autor: pluton
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Może znaleźli jeden z tych warunków pod którymi Jarosław ma "przebaczyć" ?

Przemek chce wrócić do PiSu ?

Nullification

Data: 2012-03-24 23:44:36
Autor: Kaczysta

Użytkownik "boukun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jkkre4$k4s$1@node2.news.atman.pl...

Po co go odkopywali? Co to za różnica, jakie organy znaleziono w rozkładających
się zwłokach? I tak się rozłoży na proch i tak...

boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
"Normalną" procedurą lekarzy "ostatniego" kontaktu jest to, że po przeprowadzeniu sekcji zwłok, podczas której wszystkie ograny wewnętrzne są wyjęte i pokrojone, wnętrze pustej jamy brzusznej wypełnia się jakimś materiałem, aby ciało w trumnie wyglądało normalnie (nie wkłada się z powrotem organów, bo ich błyskawiczny rozkład po sekcji nie jest wskazany). Czym się wypełnia wnętrze jamy brzusznej? Pewnie są jakieś procedury. Jak pamiętam - w latach 70-tych  w jakiejś gazecie ten temat poruszano - dziennikarze byli oburzeni, bo dowiedzieli się, ze wypełnia się starymi gazetami, tym co jest pod ręką (wtedy opisywano przypadek worków po cemencie).
Tak więc chyba nie należy się w tym przypadku smoleńskim doszukiwać celowego działania, tylko typowej bylejakości. Ponadto wskazuje to na fakt, że Rosjanie zakładali, że ciała w trumnach będzie widziała rodzina i bliscy.
AZ

Data: 2012-03-25 00:45:27
Autor: Krzysiek
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Hallo,

Am 24.03.2012 23:44, schrieb Kaczysta:

[...]
[...]

ale tu mniej chodzi o bylejakosc, a bardziej o to, ze "lekarze" czy
"patomorfolodzy" to tylko ksywki konkretnych departamentow ruskiego
FSB, a ci oficerowie nie konczyli przeciez zadnych medycznych uczelni,
a praktyke zdobywali podczas przesluchan w rozlicznych lagrych, wiec
jest zasadne zapytac co to byly za "sekcje".
Ze martwe ciala wkladano do trumien - to pewne, ze wiele z tych cial
bylo w wielu kawalkach - to tez pewne, ale czy byly w kawalkach
zanim dostali sie w rece tych "lekarzy"?? Czy byli martwi zanim
zajeli sie nimi ruscy "patomorfolodzy"??
Dopiero teraz szuka sie odpowiedzi, bo kiedy wczesniej??
Nazwiska ktorymi podpisano te protokoly sa rozne, ale wszystkie
dzwiecza jak >Budrenko<, a to jest juz ich wlasna zasluga, dlugo
i mozolnie pracowali nad zniszczeniem wlasnej wiarygodnosci.
I dzis maja co chcieli.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 08:01:06
Autor: pluton
[...]

Po to właśnie była powołana komisja sejmowa, żeby wyjaśnić te kwestie
i dać odpowiedź na te i podobne pytania.
Mnie na przykład bardzo ciekawi, czy pana B. zastrzelili dlatego,
że nie chciał z nimi ("patomorfologami") się napić ? Na pewno siłą
wmusili w niego wódkę, zanim dostał kulę. A może był on ruskim szpiegiem,
który specjalnie żle odczytywał wskazania wysokościomierza, żeby
doprowadzić do katastrofy, a ruscy koniecznie chcieli pozbyć się
świadka i dowodów ?
Te wszystkie ważne kwestie muszą zostać wyjaśnione.

Nullification

Data: 2012-03-25 11:52:40
Autor: Krzysiek

Am 25.03.2012 08:01, schrieb pluton:
[...]

tja... komisja sejmowa szuka prawdy identycznie jak szukana
jest ona na soborach - szukana jest racja instytucji, racja
aktualnych i przewidywanych sojuszy, racja zachowania panowania,
a wiec prawda jest zgodnoscia z aktualnymi interesami.
Jest Pan naiwny, jezeli sadzi Pan, ze importowane z Ameryki
przepychanki lobbystyczne maja cos wspolego z prawda.

Jakiekolwiek strzelaniny, o ile w ogole mialy miejsce, sa
na tym etapie bez znaczenia, bo zaczyna sie od tego, ze
skoro delegacja miala 95 osob, to tyle cial, badz ich szczatkow
powinno wrocic, a z ilu osob przyslano - z 200 czy z jeszcze wiecej??

Dobrym pomyslem bylo wyslanie z Polski lekarzy, archeologow, sluzb
ratowniczych - wojskowych, morskich, gorskich czy jakichkolwiek
i szkoda, ze nie bylo to konsekwentnie realizowane, bo mniej chodzi
o efekty ich prac, a bardziej o zwiekszenie ilosci swiadkow
z poszukiwan - im wiecej swiadkow, tym mniejsza mozliwosc
utajnienia czegokolwiek, a to bylo wazne.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 11:52:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkmcff$8hh$1inews.gazeta.pl...
[...]

No i teraz zrobią ekshumację pana B. i zapytają szczątki, czy to prawda? A szczątki skwapliwie odpowiedzą.

Data: 2012-03-25 13:01:19
Autor: pluton
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
No i teraz zrobią ekshumację pana B. i zapytają szczątki, czy to prawda? A
szczątki skwapliwie odpowiedzą.

Oczywiscie, ze tak. Pan Profesor Z Ameryki powiedzial, ze jezeli
w cialach znajda sie odlamki, to po ich lokalizacji bedzie mozna stwierdzic,
w ktorym miejscy samolotu wybuchla bomba.

A to bardzo wazne, zeby dowiedziec sie, kto byl zdrajca, kto wniosl
bombe na poklad.

Na szczescie udalo sie ustalic, kto dzwonil z telefonu satelitarnego
i uruchomil zapalnik, ale nadal nie wiemy jak - mimo rozlicznych
kontroli - wniesiono bombe.

Nullification

Data: 2012-03-25 15:20:42
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkmu26$d4o$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
Nullification

Bomba składała się z dwóch składników biologicznych umieszczonych w ciałach dwóch pasażerów, osobno nie wzbudzających podejrzeń. Dopiero gdy przebywali obok siebie, bomba się uzbrajała, a telefon satelitarny wywoływał opóźniony zapłon.

Data: 2012-03-25 11:50:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f6e5c98$0$7619$9b4e6d93newsspool1.arcor-online.net...
[...]

Masz rację. Specjalne komando z tasakami i siekierami ćwiartowało ciała przed wysyłką do Moskwy. Drugie komando (w Moskwie) sprawdzało czy ciała są odpowiednio pokawałkowane i w razie potrzeby dokonywało poprawek.
Bywaj idioto!

Data: 2012-03-25 12:55:05
Autor: pluton
> [...]

wysyłką do Moskwy. Drugie komando (w Moskwie) sprawdzało czy ciała są
odpowiednio pokawałkowane i w razie potrzeby dokonywało poprawek.

Jestes w blednym bledzie, niestety. Do rozkawalkowania cial nie mozna
bylo uzyc ostrych narzedzi, bo to by bylo latwo zauwazyc.
Oni musieli uzyc jakis specjalnych narzedzi do rozrywania.
Bylo to niesamowicie bestialskie postepowanie, tym bardziej, ze nie mogli
przedtem ofiar ani zastrzelic ani nawet uspic, bo we krwi zostaly by slady
uzytych srodkow chemicznych.

Nullification

Data: 2012-03-25 15:17:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jkmtmg$p0$1inews.gazeta.pl...
> [...]

przedtem ofiar ani zastrzelic ani nawet uspic, bo we krwi zostaly by slady

Jesteś w błędnym błędzie, niestety. Ofiary były hipnotyzowane zdalnie sterowaną sztuczną mgłą. Nie czuły bólu, a przyjemność gdy odrywano im np. nogę lub głowę.

Data: 2012-03-25 14:09:34
Autor: Krzysiek
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Hallo,

Am 25.03.2012 11:50, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

[...]

interesujaca odpowiedz dla idioty, bo ludzki, a wiec normalny
odruch podpowiada wspolczucie dla uposledzenia, a nie drwine,
wiec co jest z Panem - starosc Pana tak szmaci??

Ma Pan jakies dowody na istnienie takich bzdurnych komand??
Nie ma Pan.
Zna Pan jakies motywy ktore by takie dzialania uzasadnialy??
Nie zna Pan.
Dziecinada i tyle.

Dla Pana Rosja to jakas wiocha pod Wachockiem, a niestety, rzeczywistosc
jest zupelnie odwrotna, Kaczynski ze swoim natrectwem byl dla nich, co
najwyzej, irytujacy, ale nic wiecej, smiertelnych wrogow mial w Polsce,
a nie w Rosji, i dlatego chce wiedziec co tam sie stalo.
Jak sie dowiedziec tez nalezy do tego.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 14:15:24
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 14:09, Krzysiek pisze:
Masz rację. Specjalne komando z tasakami i siekierami ćwiartowało ciała
przed wysyłką do Moskwy. Drugie komando (w Moskwie) sprawdzało czy ciała
są odpowiednio pokawałkowane i w razie potrzeby dokonywało poprawek.

Potwierdzono prawdziwosc t.zn. autentycznosc filmiku, w ktorym slychac
polskie glosy (nie zabijajcie nas) oraz odglosy strzalow. Tasaki i
siekiery to wymysl bidzika.

Data: 2012-03-25 14:53:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f6f0c63$0$1213$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A ty ciulu potwierdzasz?

BomBel

Data: 2012-03-25 15:59:28
Autor: Krzysiek

Am 25.03.2012 14:15, schrieb u2:
[...]

niech Pan sie opanuje, Panie u2. Zestawil Pan moje imie z obcym tekstem.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 16:32:42
Autor: u2
W dniu 2012-03-25 15:59, Krzysiek pisze:
Zestawil Pan moje imie z obcym tekstem.

Nie moja wina, ze cytujesz bidzika :)

Data: 2012-03-25 16:48:51
Autor: Krzysiek
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Hallo,

Am 25.03.2012 16:32, schrieb u2:

[...]

Nie moja wina, ze cytujesz bidzika :)

Pana wina.
On nie zestawial, ja tez nie, a Pan poprzez celowe
wycinanie skonstruowal falszywa wiadomosc.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 15:25:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f6f0afd$0$6558$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Jakiś ty niekumaty. Przecież ci wyjaśniłem, co się stało, a ty dalej swoje. Mam taką symulację, że klękajcie narody. Macierewicz ze swoją to mały pikuś przy mojej.

Data: 2012-03-25 16:33:10
Autor: Krzysiek
Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?
Hallo,

Am 25.03.2012 15:25, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

Jakiś ty niekumaty. Przecież ci wyjaśniłem, co się stało, a ty dalej
swoje. Mam taką symulację, że klękajcie narody. Macierewicz ze swoją to
mały pikuś przy mojej.

oczywiscie, przeciez nie jestem z Pana rodziny i podobne "kumanie"
byloby dla mnie hanbiace.
Pan zmyslil, nie wyjasnil, a to wynika z Pana potrzeb, a nie moich,
nie zwracalem sie do Pana o cokolwiek, bo brak Panu wiarygodnosci
w czymkolwiek. To samo dotyczy Pana symulacji, bez watpienia
jest ona podobnej jakosci jak symulacja Macierewicza, ale spoko,
do wciskania mi "dobrych rad" jestem przyzwyczajony i bez problemu
daje sobie z tym rade.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-03-25 19:34:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f6f2ca6$0$6560$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

Do diaska!!!! Moja symulacja jest doskonała!!! Macierewicz ze swoją symulacją to pętak przy mnie i mojej symulacji!

Gosiewskiego organy poszły na sprzedaż?