Gosiu znów dał ciała

Data: 2010-02-12 02:13:49
Autor: zbig
Gosiu znów dał ciała
Zarzucił Nojmanowi, ze się schował za immunitetem w związku z
procesem,który mu wytoczył, tylko zapomniał o tym fakcie zawiadomić
samego zainteresowanego

Data: 2010-02-12 02:57:11
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała
zbig napisał(a):
tylko zapomniał o tym fakcie zawiadomić samego zainteresowanego

Czyżby w czeciejpełoskiej obowiązek zawiadamiania o pozwaniu spoczywał
na pozywającym?
http://www.rp.pl/artykul/89829,198409_Wolno_pozwac_bez_znajomosci_adresu__ale_nie_procedury_cywilnej.html
J-23

Data: 2010-02-12 12:07:32
Autor: 'heÂŽsk'
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 02:57:11 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

Czyżby w czeciejpełoskiej obowiązek zawiadamiania o pozwaniu spoczywał
na pozywającym?
http://www.rp.pl/artykul/89829,198409_Wolno_pozwac_bez_znajomosci_adresu__ale_nie_procedury_cywilnej.html

 litosci.  skladasz pozew, a zlozeniu pozwu strone pozwana informuje sad,
 wyznaczajac date 1-wszej rozprawy.
 jak nie masz zielonego pojecia o pc to siedz cicho.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 03:11:21
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała

'heÂŽsk' napisał(a):

 litosci.
 skladasz pozew, a zlozeniu pozwu strone pozwana informuje sad,
 wyznaczajac date 1-wszej rozprawy.

Litości, to wiedzą wszyscy...

 jak nie masz zielonego pojecia o pc to siedz cicho.
JA nie mam pojęcia? JA twierdzę ze "Gosiu" dał ciała"  bo "zapomniał
powiadomić"?
J-23

Data: 2010-02-12 12:18:24
Autor: 'heÂŽsk'
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 03:11:21 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  litosci.
>  skladasz pozew, a zlozeniu pozwu strone pozwana informuje sad,
>  wyznaczajac date 1-wszej rozprawy.
Litości, to wiedzą wszyscy...

 oprocz ciebie...

>  jak nie masz zielonego pojecia o pc to siedz cicho.
JA nie mam pojęcia? JA twierdzę ze "Gosiu" dał ciała"  bo "zapomniał
powiadomić"?

 dal ciala bo wyskakuje z informacja, ze kogos pozwal i domaga sie
 by ta osoba nie uczestniczyla w pracach komisji. to chore.  --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 03:51:46
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała
'heÂŽsk' napisał(a):

 dal ciala bo wyskakuje z informacja, ze kogos pozwal i domaga sie
 by ta osoba nie uczestniczyla w pracach komisji. to chore.

Chory to jest wyłącznie twój fanatyzm. Nawet przy absurdalnym
założeniu że że euman o pozwie nic nie wie i nie został powiadomiony
(nota bene takie powiadomienie jest psim obowiązkiem sądu) to- po
sprawdzeniu prawdziwości
słów Gosiewskego- elementarnym wymogiem zwykłej ludzkiej przyzwoitości
było jego dobrowolne wyłączenie się z prac komisji przynajmniej na
czas przesłuchania Gosiewskiego. Domyślam się (bo nie oglądam tej
szopki) że Neuman nie uznał tego za stosowne- co nie dziwi bo dla
większości pełowców przyzwoitość jest  jedynie pustym frazesem.
J-23

Data: 2010-02-12 04:16:45
Autor: zbig
Gosiu znów dał ciała
On 12 Lut, 12:51, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
'heÂŽsk' napisał(a):

Domyślam się (bo nie oglądam tej
szopki) że Neuman nie uznał tego za stosowne- co nie dziwi bo dla
większości pełowców przyzwoitość jest  jedynie pustym frazesem.

Toś się qurwa nie domyślił specjalisto od cytatów z Jezusa Chrystusa.
Nojman zrezygnował z zadawania pytań i zapowiedział, ze tak szybko jak
będzie to możliwe złoży wniosek o odebranie mu immunitetu

Data: 2010-02-12 04:45:43
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała

zbig napisał(a):
 specjalisto od cytatów z Jezusa Chrystusa.

O czym ty bredzisz ??
J-23

Data: 2010-02-12 05:53:11
Autor: zbig
Gosiu znów dał ciała
On 12 Lut, 13:45, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
zbig napisał(a):

>  specjalisto od cytatów z Jezusa Chrystusa.

O czym ty bredzisz ??
J-23

Dobrze wiesz. Zaraz założę specjalny wątek od twoim matołectwie.

Data: 2010-02-12 17:24:03
Autor: awe
Gosiu znów dał ciała

zbig napisał(a):

> specjalisto od cytatów z Jezusa Chrystusa.

O czym ty bredzisz ??
J-23

Dobrze wiesz. Zaraz założę specjalny wątek od twoim matołectwie.
-- -- -- --
tzn co twierdzisz ze jestes jezusem? nie ty pierwszy, boukun to napoleon razem do spolki z cycem...ktory to numer tego domu wariatow, przesle wam czekoladki
awe

Data: 2010-02-12 10:02:14
Autor: zbig
Gosiu znów dał ciała
On 12 Lut, 17:24, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

tzn co twierdzisz ze jestes jezusem? nie ty pierwszy, boukun to napoleon
razem do spolki z cycem...ktory to numer tego domu wariatow, przesle wam
czekoladki
O czym ty bredzisz gamoniu. Gdzie ja napisałem,ze jestem jezusem?

Data: 2010-02-13 00:43:48
Autor: awe
Gosiu znów dał ciała

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:94c86165-60db-45d3-8db3-3f065d5a36f3l26g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- --
a nie jestes?
awe

Data: 2010-02-13 01:39:07
Autor: Lorn
Gosiu znów dał ciała
awe pisze:
[...]

Może ty nim jesteś? :)

Data: 2010-02-13 11:37:40
Autor: awe
Gosiu znów dał ciała

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hl4qnb$pv$3news.interia.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -
ja jestem agentem mossadu
awe

Data: 2010-02-12 18:10:01
Autor: :heÂŽsk:
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 03:51:46 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  dal ciala bo wyskakuje z informacja, ze kogos pozwal i domaga sie
>  by ta osoba nie uczestniczyla w pracach komisji. to chore.

Chory to jest wyłącznie twój fanatyzm.

 moj ? ;o)))
Nawet przy absurdalnym założeniu że że euman o pozwie nic nie wie
i nie został powiadomiony

 nie zostal

(nota bene takie powiadomienie jest psim obowiązkiem sądu)

 szybko sie uczysz ;o))

to- po sprawdzeniu prawdziwości słów Gosiewskego- elementarnym wymogiem zwykłej ludzkiej przyzwoitości było jego dobrowolne wyłączenie się z prac komisji przynajmniej na czas przesłuchania Gosiewskiego.

 PRZECIEZ TAK ZROBIL! szaleju sie najadles fanatyku ? ;o)

Domyślam się (bo nie oglądam tej szopki)

 jasne. ty jak komuchy, nie sluchaja rm, a dyskutuja!!! ;o)

że Neuman nie uznał tego za stosowne- co nie dziwi bo dla
większości pełowców przyzwoitość jest  jedynie pustym frazesem.

 MUSISZ ZEZREC TA ZABE ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-12 09:51:31
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała

:heÂŽsk: napisał(a):

 MUSISZ ZEZREC TA ZABE ;o)))

Niczego nie muszę fanatyku. Założyciel wątku pieprzy coś trzy po trzy
o "daniu ciała" przez jakiegoś "gosia" tymczasem jak poskrobać po
faktach (co właśnie uczyniłem) to się okazuje że ciała to dał, owszem,
ale pełosąd nie powiadamiając o pozwie Neumana. Kłamstwo,
palikociatrstwo i insynuacje, czyli to wszystko czego można oczekiwac
po pełofanatykach pełofanatyków. A że pan Neuman wykazał , wbrew moim
oczekiwaniom, elementarną przyzwoitość to tylko dobrze świadczy o nim,
ale bynajmniej nie o reszcie pełostwa.
J-23

Data: 2010-02-12 19:43:03
Autor: :heÂŽsk:
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 09:51:31 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

>  MUSISZ ZEZREC TA ZABE ;o)))

Niczego nie muszę fanatyku.

 nie ejstem fanatykiem PiS-u, cos ci sie kicka.

[...]

Chcesz powiedziec, ze tusku wymienil wszystkich sedziow ?
 a to lepszy cwaniak! a co z tymi, ktorzy byli za czasow pis ?

Kłamstwo, palikociatrstwo i insynuacje, czyli to wszystko czego można oczekiwac po pełofanatykach pełofanatyków.

 oczywiscie ;o)))

A że pan Neuman wykazał , wbrew moim oczekiwaniom, elementarną przyzwoitość to tylko dobrze świadczy o nim, ale bynajmniej nie o reszcie pełostwa.

 macie racje hans. wasze popisy tutaj sa miodem na serca PO.

--

 HeSk

Data: 2010-02-12 11:31:42
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała
:heÂŽsk: napisał(a):

Chcesz powiedziec, ze tusku wymienil wszystkich sedziow ?

Nie musiał ich wymieniać. Sądownictwo stoi murem za pełostwem od
czasów gdy kaczory z ziobrą podjęły próbę rozbicia prawniczej mafii,
storpedowaną przez ten nieszczęsny "trybunał konstytucyjny". Wtedy to
polskie sądy stały się pełosądami, przed którymi żaden polityczny
przeciwnik ryżego donka i jego jaczejki nie może spodziewać się
sprawiedliwego traktowania.
J-23

Data: 2010-02-12 20:37:56
Autor: u2
Gosiu znów dał ciała
W dniu 2010-02-12 20:31, Hans Kloss pisze:
:heÂŽsk: napisał(a):

[...]

A przecież sędziowie zarabiają średnio tylko 6 tys. pln na rękę :] Nie
to co adwokaci :]

Data: 2010-02-14 17:16:45
Autor: :heÂŽsk:
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 11:31:42 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> Chcesz powiedziec, ze tusku wymienil wszystkich sedziow ?
Nie musiał ich wymieniać. Sądownictwo stoi murem za pełostwem od

 a wiesz dalczego tak jest ?

czasów gdy kaczory z ziobrą podjęły próbę rozbicia prawniczej mafii,

 i co, za ciency byli? mieli swego prezia, brat byl premierem.
 i nie dali rady?!!
storpedowaną przez ten nieszczęsny "trybunał konstytucyjny".

 rozwiazac TK ! ;)))

Wtedy to polskie sądy stały się pełosądami,

 popatrz, jakie to proste ;o))

przed którymi żaden polityczny przeciwnik ryżego donka

 jestes maly lysy, prawda ? ;o))

i jego jaczejki nie może spodziewać się sprawiedliwego traktowania.

 wg prawych i sparwiedliwych sprawiedliwy sad to taki ktory
 wydaje wyroki zgodne z poleceniem prezesa, n'est pas?

--

 HeSk

Data: 2010-02-14 10:14:46
Autor: Hans Kloss
Gosiu znów dał ciała
On 14 Lut, 17:16, ":heÂŽsk:" <fullpis bigbred...@interia.pl> wrote:

 jestes maly lysy, prawda ? ;o))

Nieprawda, niemniej  ty jesteś żałosny. To nie pytanie tylko
stwierdzenie, a za nagminne stosowanie najbardziej  prymitywnego i
wieśniackiego spośród   nieuczciwych metod sprowadzania dyskusji  do
zapasów w błocie, jakim jest "argumentowanie" ad hominem lądujesz
wśród ignorowanych.
J-23

Data: 2010-02-14 10:30:57
Autor: zbig
Gosiu znów dał ciała
On 14 Lut, 19:14, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

[...]
He, he... Niedługo będziesz gadał sam ze sobą, co jest jednym z
symptomów ociężałości umysłowej.

Data: 2010-02-12 12:45:58
Autor: awe
Gosiu znów dał ciała

<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> [...]

 dal ciala bo wyskakuje z informacja, ze kogos pozwal i domaga sie
 by ta osoba nie uczestniczyla w pracach komisji. to chore.

Wszyscy wiedza o pozwie, tylko nie pozwany...to kolejny dowod na brak kontroli w rzadzie PO, zwlaszcza ze maja nadzor nad sadami i prokuratura.
A tak przy okazji ten Gosiu jest niezly....niestety jego wystep przerwano Donaldziem i Grzesiem.
awe

Data: 2010-02-12 11:41:33
Autor: Neko
Gosiu znów dał ciała
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał \

Zarzucił Nojmanowi, ze się schował za immunitetem w związku z
procesem,który mu wytoczył, tylko zapomniał o tym fakcie zawiadomić
samego zainteresowanego

-- --

Czy Gosiewskiemu cokolwiek w zyciu wyszlo? (oprocz wlosow) :)

Data: 2010-02-12 11:47:23
Autor: 'heÂŽsk'
Gosiu znów dał ciała
On Fri, 12 Feb 2010 11:41:33 +0100, "Neko" <miglce@_bezspamu.wp.pl>
wrote:

Czy Gosiewskiemu cokolwiek w zyciu wyszlo? (oprocz wlosow) :)

 peron mu wyszedl ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-12 11:53:11
Autor: mkarwan
Gosiu znów dał ciała

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5dd48aea-50ba-41a9-b2d3-34e9c8c6e428d27g2000yqf.googlegroups.com...
Zarzucił Nojmanowi, ze się schował za immunitetem w związku z
procesem,który mu wytoczył, tylko zapomniał o tym fakcie zawiadomić
samego zainteresowanego

Przecież Nojman do tej pory ma immunitet.
Wprawdzie zapowiedział, że się zrzeknie, ale Piesiewicz też się zrzekał, a mimo to immunitet ma nadal.

Gosiu znów dał ciała