"Gospodarka głupcze..."

Data: 2018-06-11 02:01:19
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
Można zajrzeć do archiwów psp, co w nich pisałem przed wyborami w 2005 roku. Otóż wieszczyłem wszem i wobec, że po dojściu PiS-u do władzy gospodarka ruszy z kopyta. Większość ludzi pukała się w głowę, że Kaczyńscy nie znają się na ekonomii.
Bo i nie musieli się znać - wystarczy zatrudniać ludzi kompetentnych i uczciwych, na przykład śp. Zytę Gilowską.  Gdyby nie złodzieje z PO, gospodarkę i finanse po minister Gilowskiej przejąłby Mateusz Morawiecki - i bylibyśmy dzisiaj o wiele dalej.

JB

Data: 2018-06-11 02:29:23
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Monday, June 11, 2018 at 6:01:20 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Można zajrzeć do archiwów psp, co w nich pisałem przed wyborami w 2005 roku. Otóż wieszczyłem wszem i wobec, że po dojściu PiS-u do władzy gospodarka ruszy z kopyta.

Powtarzasz jakieś mity i propagandę TVPiS. Gospodarka po dojściu PiS do władzy nie ruszyła z kopyta. W roku 2016 był najniższy wzrost gospodarczy od wielu lat - w tym samym czasie wzrost gospodarczy u sąsiadów bił kolejne rekordy. W 2017 roku owszem, wzrost był wyższy, ale po uśrednieniu z rachitycznym 2016 - dalej się okazuje, że sąsiedzi od nas odskakują do przodu.

W dodatku sąsiedzi - Niemcy, Czesi, Litwini, czy mieszkający za morzem Szwedzi - korzystając z rekordowej koniunktury - redukują swój dług, podczas gdy PiS (tak, PiS, bo Polakami ich nazwać nie można) - zwiększają zadłużenie Polski.

Data: 2018-06-11 03:55:10
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
  -- - W roku 2016 był najniższy wzrost gospodarczy -- -

Wszystko ma swoją inercję, gospodarka reaguje na polityczne decyzje z pewnym opóźnieniem. Dzisiaj można się spodziewać, że następna fala ożywienia będzie skutkiem dekomunizacji sądownictwa - szczególnie w sektorze małej przedsiębiorczości.

JB

Data: 2018-06-11 07:01:04
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Monday, June 11, 2018 at 7:55:11 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - W roku 2016 był najniższy wzrost gospodarczy -- -

Wszystko ma swoją inercję, gospodarka reaguje na polityczne decyzje z pewnym opóźnieniem.

I z powodu inercji - gospodarka zwolniła? Coś twe brednie kupy się nie trzymają, jak zwykle, zakłamany komuchu.

Data: 2018-06-11 07:36:32
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
     -- - I z powodu inercji - gospodarka zwolniła? -- -

Nu... Musieli nieźle kraść na zakończenie balu. A Bronek tą "Gęsiarkę" już oddał?

JB

Data: 2018-06-11 09:39:04
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Monday, June 11, 2018 at 11:36:33 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - I z powodu inercji - gospodarka zwolniła? -- -

Nu... Musieli nieźle kraść na zakończenie balu. A Bronek tą "Gęsiarkę" już oddał?

Nie ukradł, to dlaczego miał oddać?

Ciekawa logika, rodem z PiS - rzucić gównem, to coś się przylepi.

Data: 2018-06-11 09:49:16
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
   -- - Nie ukradł, to dlaczego miał oddać? -- --

To kto jak nie on?  Kamerdynerzy zajebali?

Data: 2018-06-11 16:31:54
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 1:49:17 AM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Nie ukradł, to dlaczego miał oddać? -- --

To kto jak nie on?  Kamerdynerzy zajebali?

Jakiś Jarosław ukradł, upośledzony pisiorze:

http://www.rp.pl/Sadownictwo/304069913-Gesiarka-wraca-do-Palacu.html

Data: 2018-06-11 22:00:42
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
   -- - Jakiś Jarosław ukradł, (...)

Ukradł?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
 Mężczyzna nie przyznał się do winy. Twierdził, że kupił obraz jesienią 2014 roku od nieznanego mężczyzny pod warszawską Halą Mirowską. Miał zapłacić za niego 100 zł.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
 http://www.rp.pl/Sadownictwo/304069913-Gesiarka-wraca-do-Palacu.html Nu - najpierw wisiała sobie u prezia pod żyrandolem, a gdy jej się tam znudziło, poszła gąski pasać pod Halę Mirowską...
Buuuuuuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-11 22:31:07
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 2:00:43 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
-- - Jakiś Jarosław ukradł, (...)

Ukradł?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
[...]

No i widzisz zakłamany komuchu, w rzucaniu gównem to jesteś pierwszy.

Data: 2018-06-11 23:11:13
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ależ jakim gównem?..  Przecież obaj próbujemy dociec, w jaki sposób obraz opuścił pałac prezydencki. Kelner się tłumaczy, że kupił go na targu... - i nie rozpoznał obrazu, który wisiał w w jego miejscu pracy, więc poszedł go opylić do lombardu. Buuu ha-ha!
No więc jak miało wygladac państwo i jego finanse, skoro na jego najwyższych salonach działy się takie menelskie historie? I sam prezydent też ślepy - nie zauważył, że obrazy giną mu ze ścian? To jak oni mieli zauważać wielkie afery, jak mieli pilnować bezpieczeństwa państwa i jego obywateli, skoro we własnym ogródku mieli taki bajzel?

JB

Data: 2018-06-12 00:34:41
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 3:11:14 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
> [...]

No więc jak miało wygladac państwo i jego finanse, skoro na jego najwyższych salonach działy się takie menelskie historie? I sam prezydent też ślepy - nie zauważył, że obrazy giną mu ze ścian? To jak oni mieli zauważać wielkie afery, jak mieli pilnować bezpieczeństwa państwa i jego obywateli, skoro we własnym ogródku mieli taki bajzel?

Czego nie zrozumiałeś z krótkiego tekstu w gazecie napisanego prostym językiem?

Obraz ukradł jakiś kelner z kancelarii, po czym go złapali, sprawa zamknięta.

Czy pisiorstwo złapało kogoś odpowiedzialnego za okradzenie Polaków na 5,5 mld zł w aferze SKOK? Czy pisiorstwo złapało kogoś odpowiedzialnego za okradzenie Polaków na 2,5 mld zł w aferze Getback? Dlaczego pisiorstwo blokuje powołanie komisji śledczych w obu aferach?

Dlaczego działalność komisji ds. afery Amber Gold (Polacy okradzeni na 800 mln zł) została wyciszona, jak się okazało, że to SKOKi finansowały działalność piramidy, udzielały wbrew prawu kredytów kryminaliście, i dzieliły się z Amber Gold poufnymi dokumentami?

Data: 2018-06-12 01:30:44
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
    -- - Czego nie zrozumiałeś z krótkiego tekstu w gazecie napisanego prostym językiem? -- -

Wszystko zrozumiałem i napisałem, co myślę na ten temat..

      -- - Obraz ukradł jakiś kelner z kancelarii, po czym go złapali, sprawa zamknięta. -- -

Nu... To macie pecha do tych kelnerów :-)))

JB

Data: 2018-06-12 02:13:04
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 5:30:45 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
[...]

Owszem, zapuszkowany.

A Bierecki, przez którego okradziono Polaków na 5,5 mld zł, dalej bryluje w sejmie.

Data: 2018-06-12 02:43:35
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
Kiedy to było i co wtedy robiły sądy i prokuratury? (jak życie zdążyło pokazać, dla waszych sądów wystarczył jeden telefon!)

JB

Data: 2018-06-12 04:50:56
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 6:43:36 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Kiedy to było i co wtedy robiły sądy i prokuratury? (jak życie zdążyło pokazać, dla waszych sądów wystarczył jeden telefon!)

Ostatnio SKOK upadł chyba w styczniu 2018.

Data: 2018-06-12 07:01:45
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
Pytam się o tą sprawę z Biereckim - mieliście tyle czasu, żeby to wyjaśnić (a może tam peeselek był umaczany? :)

JB

Data: 2018-06-12 07:17:02
Autor: japanizer
"Gospodarka głupcze..."
On Tuesday, June 12, 2018 at 11:01:46 PM UTC+9, jacekb...@gmail.com wrote:
Pytam się o tą sprawę z Biereckim - mieliście tyle czasu, żeby to wyjaśnić (a może tam peeselek był umaczany? :)

SKOKi nie upadły jednego dnia okradając Polaków na kwotę 5,5 mld zł. Pewne rzeczy widać dopiero z perspektywy.
Czy dlatego PiS blokuje powstanie komisji śledczej ds. afery SKOK? Bo wiedzą, że nie wyjdą z więzień przez następne dziesięciolecia?

Data: 2018-06-12 08:36:24
Autor: jacekbialy80
"Gospodarka głupcze..."
   -- - Czy dlatego PiS blokuje powstanie komisji śledczej -- -

W poprzednim sejmie nie mógł zablokować, więc trzeba było ich grillować. A skoroście tego nie zrobili, to znaczy, że nie było podstaw. A skoro nie macie podstaw, to pozostaje wam klapać pustą gębą, gdy PiS naglaśnia Amber Gold. Tyle, że jakoś nikt na to wasze kłapanie nie daje się nabrać...
Buuuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-06-14 12:46:39
Autor: Presidente de San Escobar
"Gospodarka głupcze..."
jacekbialy80@gmail.com napisał(-a):

[...]

nie jesteś na topie.
pisowska afera ambergold sfinansowana przez skoki zostaje zastąpiona przez
aferę sponsorów pis czyli get-back a tobie coś kapnęło czy wypinasz się za free ? :D

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-13 07:52:29
Autor: A. Filip
"Gospodarka głupcze..."
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Dlaczego PO nie zrobiło komisji śledczej ja miało większość w Sejmie?
_Wtedy_ nie pasowało?  Chcesz dopierdolić PiS?  To do kurwy nędzy
wyjaśnij dlaczego PO jak rządziło to było "nie lepsze" ze zrobieniem
komisji śledczej.  Polityka to gra z ograniczonym wyborem.
Nie trzeba być dobrym, wystarczy być najlepszym (dostępnym wyborem).

Taka komisja miałaby dopierdolić PiS/partii rządzącej zgodnie z
uświęconymi tradycjami demokracji parlamentarnej.  Tylko ze wypada
udawać bardziej szczytny cel z o wiele większym profesjonalizmem niż
twoje partactwo.  Zachowanie pozorów też ma swoje znaczenie.

Data: 2018-06-13 08:03:57
Autor: Gorszy Sort - \(c\) PiS
"Gospodarka głupcze..."
Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+v3g4fyi15f-i6d3@wp.eu...

Dlaczego PO nie zrobiło komisji śledczej ja miało większość w Sejmie?

Obecnie większość w Sejmie ma PiS.

Dlaczego nie zrobi komisji sledczej w sprawie SKOK i GetBack? ;-)))

Przeciez jest "dobra zmiana", PO jest "be", a PiS jest "cacy".

CL

Data: 2018-06-11 04:14:19
Autor: Milf Hunter Dąs
"Gospodarka głupcze..."
W dniu poniedziałek, 11 czerwca 2018 11:29:24 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

Za tom światowom koniunkturom też ktoś stoi:)
Po prostu pisiorstwo miało szczęście tak w 2006r jak i teraz, a peło zaliczyła
dwa dołki (to sa pechowcy), tyle że w 2013 bankierka notowała w PL rekordowe zyski, a lud stał w kolejkach do łonka kom:) "ż"-liberały nie chcieli się dzielić z ludem pieniążkami i lud ich kopnął w dupala.

Poza tym peło wyjebała drogowców i zniknęła kaska w łańcuszku gddkia-robole.

Data: 2018-06-11 16:13:10
Autor: Presidente de San Escobar
"Gospodarka głupcze..."
[...]

Bzdury i mity dla tępych białasków.
Gospodarka pędzona zadłużaniem (rekordowy od stycznia!), ale nie przejmuj się
że nie rozumiesz :DDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-06-12 07:50:27
Autor: stevep
"Gospodarka głupcze..."
W dniu 2018-06-11 o 11:01, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

I dlatego co krok to nowy podatek na Polaków tawariszcz kliauznik.

--
stevep

"Gospodarka głupcze..."