"Gospodarskie" wizyty Tuska

Data: 2013-07-30 04:16:49
Autor: leming.show
"Gospodarskie" wizyty Tuska
Drugi wątek jaki poruszył, to zablokowanie wrogiego przejęcia grupy Azoty przez rosyjski koncern Acron.

Jak Wiaczesław Mosze Kantor z towarzyszem Stolzmanem u Krzyśka i Donalda Azoty "reprywatyzowali"

W wielu sytuacjach staram się jak mogę by dotrzeć do takich źródeł, które powiedzą coś więcej niż tubylcze tarabany propagandowe.. Rozpaczliwie wyciszana afera z udziałem towarzysza "Alka" Stolzmana vel Kwaśniewski, który dogadywał się z Donaldem Tuskiem i Krzyśkiem Bieleckim w kwestii przejęcia "Azotów" przez Rosję Radziecką, jak zwykle w komunikatach medialnych pozbawiona jest istoty rzeczy.

Reszta tu: http://wirtualnapolonia.com/2013/04/27/stanislaw-michalkiewicz-zaklecia-i-bronie-ultymatywne/

Chyba juz popadam w paranoje, wszedzie widze zydow, poradzcie jakiego szpecjaliste. A moze to nie jest paranoja moze ta cala reprywatyzacja to tylko wymysl mojej chorej wyobrazni!!!

Data: 2013-07-30 04:21:49
Autor: leming.show
"Gospodarskie" wizyty Tuska
Reszta tu: http://wirtualnapolonia.com/2013/04/27/stanislaw-michalkiewicz-zaklecia-i-bronie-ultymatywne/

Tak, to musial byc sen.

I to mi sie snilo:
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo
I jeszcze to: https://www.youtube.com/watch?v=I175MRXX0_Y
Tak naprawde to nie ma bezrobocia, jest zielona wyspa, jest fajnie. Kur..wa druga Japonia normalnie albo nawet pierwsza.

Data: 2013-07-30 13:19:05
Autor: u2
"Gospodarskie" wizyty Tuska
W dniu 2013-07-30 13:16, leming.show@gmail.com pisze:
Drugi wątek jaki poruszył, to zablokowanie wrogiego przejęcia grupy

>Azoty przez rosyjski koncern Acron.

Jak Wiaczesław Mosze Kantor z towarzyszem Stolzmanem u Krzyśka i Donalda Azoty "reprywatyzowali"

mosze kantor, ruski idol bekonika ...-;)

--
https://www.youtube.com/watch?v=phXJTwf8Wm0
https://www.youtube.com/watch?v=t4VjM2KpmNc

Data: 2013-07-30 13:30:49
Autor: Tuskobus
"Gospodarskie" wizyty Tuska
W dniu 2013-07-30 13:19, u2 pisze:
> [...]

Jak Wiaczesław Mosze Kantor z towarzyszem Stolzmanem u Krzyśka i
Donalda Azoty "reprywatyzowali"

mosze kantor, ruski idol bekonika ...-;)

Łżesz...

"Gospodarskie" wizyty Tuska