Gostek z nartami zjazdowymi w mieście... też można :-)

Data: 2013-10-19 07:06:29
Autor: Krzychoo
Gostek z nartami zjazdowymi w mieście... też można :-)
W dniu 08.10.2013 02:39, Pszemol pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c86Mep8mj_s
z tego co widzÄ™ to chyba gdzieÅ› na Zachodzie Kanady...

Na pewno nie w Zakopnietym. Już by mu Byrcyn taki płot wystawił,
że na pewno by się nadział i upiekł.

A czytając tytuł myślałem, że chodzi o gościa chodzącego z nartami
po mieście.
Kiedyś będąc w Cortinie widywałem takiego 3 dni z rzędu, w futrze
z nowiuteńkimi VÖLKLami (bez wiązań - lżejsze) na Corso Italia.
To taki główny deptak w Cortinie - aleja gwiazd...

--
Krzychoo

Data: 2013-10-21 14:42:26
Autor: AL
W dniu 2013-10-19 07:06, Krzychoo pisze:
[...]

moze chcial te narty sprzedac? ;)

Data: 2013-11-03 13:24:50
Autor: Titus Atomicus
Gostek z nartami zjazdowymi w mie¶cie... te¿ mo¿na :-)
In article <5262135f$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>,
 Krzychoo <krzys@icpnet.pl> wrote:

W dniu 08.10.2013 02:39, Pszemol pisze:
> http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=c86Mep8mj_s
> z tego co widzê to chyba gdzie¶ na Zachodzie Kanady...

Na pewno nie w Zakopnietym. Ju¿ by mu Byrcyn taki p³ot wystawi³,
¿e na pewno by siê nadzia³ i upiek³.

A czytaj±c tytu³ my¶la³em, ¿e chodzi o go¶cia chodz±cego z nartami
po mie¶cie.
Kiedy¶ bêd±c w Cortinie widywa³em takiego 3 dni z rzêdu, w futrze
z nowiuteñkimi VÖLKLami (bez wi±zañ - l¿ejsze) na Corso Italia.
To taki g³ówny deptak w Cortinie - aleja gwiazd...

Moze to taka chodzaca reklama byla?
--
TA

Gostek z nartami zjazdowymi w mieście... też można :-)