Gotówka do Alior Sync

Data: 2013-02-05 18:45:36
Autor: MarekZ
Gotówka do Alior Sync
Czy wpłata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest obecnie bezpłatna oraz księgowana on-line (ewentualnie z jakim przeciętnym opóźnieniem)?

Data: 2013-02-05 19:18:05
Autor: Krzysztof
Gotówka do Alior Sync

U¿ytkownik "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:kergg2$pe6$1srv13.cyf-kr.edu.pl...
Czy wp³ata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest obecnie bezp³atna oraz ksiêgowana on-line (ewentualnie z jakim przeciêtnym opó¼nieniem)?
ja dolacze sie do pytania- jakie sa oplaty za wplaty/wyplaty z wlasnych kont w roznych walutach z Alior Sync- brak tego w ich tabeli oplat i prowizji? Czy jest to domyslnie bezplatne?

Data: 2013-02-05 23:48:44
Autor: xbartx
Gotówka do Alior Sync
Dnia Tue, 05 Feb 2013 19:18:05 +0100, Krzysztof napisał(a):

ja dolacze sie do pytania- jakie sa oplaty za wplaty/wyplaty z wlasnych
kont w roznych walutach z Alior Sync- brak tego w ich tabeli oplat i
prowizji? Czy jest to domyslnie bezplatne?

Ja już dwa razy wpłacałem i wypłacałem EUR w kantor Alior i było bez opłat, więc pewnie w Sync też tak jest.

--
xbartx

Data: 2013-02-05 23:49:56
Autor: xbartx
Gotówka do Alior Sync
Dnia Tue, 05 Feb 2013 18:45:36 +0100, MarekZ napisał(a):

Czy wpłata w oddziale Aliora na rachunek w Alior Sync (nie swój) jest
obecnie bezpłatna oraz księgowana on-line (ewentualnie z jakim
przeciętnym opóźnieniem)?

Online na pewno będzie a czy bezpłatna to nie wiem.

--
xbartx

Data: 2013-02-06 09:12:38
Autor: pkl
Gotówka do Alior Sync
On Tue, 5 Feb 2013 23:49:56 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net> wrote:
Online na pewno bêdzie a czy bezp³atna to nie wiem.

Raczej na pewno p³atne, dam dlatego u¿ywam konta po¶redniego w Alior "rachunek bez op³at"

Gotówka do Alior Sync