Gotówka nadal rządzi

Data: 2017-01-17 11:05:27
Autor: Bolko
Gotówka nadal rządzi
Potrzebowałem 100 zł w gotówce.
I okazuje się kartę z Milenium dopiero trzeci bankomat zaakceptował.

Jak to jest ?

Data: 2017-01-17 20:15:25
Autor: cef
Gotówka nadal rządzi
W dniu 2017-01-17 o 20:05, Bolko pisze:
Potrzebowałem 100 zł w gotówce.
I okazuje się kartę z Milenium dopiero trzeci bankomat zaakceptował.

Jak to jest ?

Ty to masz chłopie same takie problemy :-).
Nie piszesz nic konkretnie jak się objawiało to nieakceptowanie,
ale chyba jesteś w stanie sam wymyślić co najmniej kilka przyczyn:
po stronie bankomatu, z powodu łączy, po stronie banku, po stronie karty.

Data: 2017-01-17 21:03:19
Autor: z
Gotówka nadal rządzi
W dniu 2017-01-17 o 20:15, cef pisze:
Nie piszesz nic konkretnie jak się objawiało to nieakceptowanie,
ale chyba jesteś w stanie sam wymyślić co najmniej kilka przyczyn:
po stronie bankomatu, z powodu łączy, po stronie banku, po stronie karty.

Jako że wiele lat obcuję z komputerami i wiem jak działają i potrafią nie działać (nawet te najdroższe/najlepsze/najlepiej serwisowane) to nie używam bankomatów bo to zbyt ważna dla mnie sprawa: "móc zapłacić" :-)

Data: 2017-01-18 01:22:39
Autor: Bolko
Gotówka nadal rządzi
W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 20:15:28 UTC+1 użytkownik cef napisał:
> [...]
>
> Jak to jest ?

Ty to masz chłopie same takie problemy :-).

"Karta jest nieobsługiwana"
czy jakoś tak
karta z Mielnium
a bankomat np z PEKAO.
Do wczoraj byłem świecie że  każdego bankomatu wyciągnę kasę na terenie PL.
Kwestia prowizji a tu zonk.

Data: 2017-01-18 02:02:56
Autor: Dawid Rutkowski
Gotówka nadal rządzi
A reklamacja do milka poszła ?

Data: 2017-01-19 07:14:41
Autor: Bolko
Gotówka nadal rządzi
W dniu środa, 18 stycznia 2017 23:11:41 UTC+1 użytkownik janek z pola napisał:
Bolko wrote:

> czy jakoś tak
> karta z Mielnium
> a bankomat np z PEKAO.
> Do wczoraj byłem świecie że  każdego bankomatu wyciągnę kasę na terenie
> PL. Kwestia prowizji a tu zonk.

Może masz kartę American Express - akurat Millenium do połowy 2016 roku takie wydawało.

-- Wysłane z pola.

nie normalną VISE

Data: 2017-01-19 19:27:35
Autor: 007
Gotówka nadal rządzi
Bolko w <news:058391f7-642c-4300-b85d-2d7e911dd79fgooglegroups.com>:

nie normalną VISE

raczej nienormalną :P

--
'Tom N'