Gotówka pod ręk±

Data: 2010-09-26 12:16:05
Autor: Krzysiek
Gotówka pod ręk±
Być może w przyszłym miesi±cu będę potrzebował zastrzyku gotówki (ok. 10000 zł). Nie jest to jednak pewne. Mam takie pieni±dze, ale s± zamrożone na trochę dłużej.

Wydaje mi się, że limit zadłużenia będzie najlepszym rozwi±zaniem ale:
- posiadam konto ING z regularnymi wpłatami pensji, ale tu chc± 1,8% za udzielenie limitu (swoj± drog± co ciekawe dali promocję tylko dla nowych klientów prowizję 0%),
- posiadam konto w mBanku, ale tu zaoferowali niższy limit.

Rozmrożenie posiadanych pieniędzy było by tańsze, ale z drugiej strony ta kasa to mój fundusz bezpieczeństwa, którego nie chcę ruszać.

Generalnie chodzi o to, że będę potrzebował danej kwoty na okres 3 miesięcy, po czym j± spłacę.
Doradzicie co¶?

Data: 2010-09-26 13:36:25
Autor: Krzysztof Halasa
Gotówka pod ręką
Krzysiek <bezadresu@bezadresu.com> writes:

Rozmrożenie posiadanych pieniędzy było by tańsze, ale z drugiej strony
ta kasa to mój fundusz bezpieczeństwa, którego nie chcę ruszać.

Generalnie chodzi o to, że będę potrzebował danej kwoty na okres 3
miesięcy, po czym ją spłacę.
Doradzicie coĹ›?

Rozumiem ze celowosc wydania danej sumy nie budzi watpliwosci. Najlepiej
oczywiscie "rozmrozic" posiadane pieniadze, jesli jest to tansze.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-26 13:37:44
Autor: SQLwiel
Gotówka pod ręk±
W dniu 2010-09-26 12:16, Krzysiek pisze:

[...]

Je¶li "rozmrożenie" funduszu bezpieczeństwa jest tańsze, to jest to najwła¶ciwsze rozwi±zanie. Na to on jest. Bez sensu jest zadłużanie się na wyższy % u lichwiarza z zachowaniem dobrego samopoczucia dzięki utrzymaniu niżej oprocentowanej lokaty.
Samodyscyplina jest najważniejszym składnikiem dobrego planu oszczędno¶ciowego.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 13:57:55
Autor: Krzysiek
Gotówka pod ręk±
SQLwiel pisze:
[...]

Być może, ale nieraz miałem tak± sytuację, że na gwałt potrzebowałem gotówki (np. awaria samochodu, urz±dzenia w domu). Wtedy każdy dzień zwłoki robi swoje...

Data: 2010-09-26 14:05:00
Autor: SQLwiel
Gotówka pod ręk±
W dniu 2010-09-26 13:57, Krzysiek pisze:

[...]

To wtedy należy użyć 1) KK 2) Debetu w koncie, ...... n) Providenta
;)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 14:33:15
Autor: Krzysiek
Gotówka pod ręk±
SQLwiel pisze:
[...]

no... z providentem to byłby dopiero interes :)
Jak mi się piec zepsuł w zimie, to musiałem wyłożyć gotówkę w jeden dzień.
Zdecydowałem, wezmę limit w koncie na ok. 5000, reszt± będę się ratował z bież±cej pensji.

Data: 2010-09-26 18:16:00
Autor: Grzexs
Gotówka pod ręką
- posiadam konto w mBanku, ale tu zaoferowali niĹĽszy limit.

Ja chciałem limit 8 kPLN. Poprosiłem o niego w maju. Po różnych perypetiach zaproponowali mi… 3 kPLN (czyli coś w okolicach miesięcznej pensji) a i tego nie przyznali! Od maja do września trzykrotnie zmieniali kwotę linii debetowej coraz to bardziej w dół po przesyłanych kolejnych zaświadczeniach i papierkach (które nie dokumentowały niczego nowego niż to, co na samym początku było we wniosku). 5 miesięcy toczyć boje o głupie 8 tysięcy! Fakt, w międzyczasie załatwiłem kasę z innego źródła, a postępowanie mBanku traktowałem na zasadzie eksperymentu socjologicznego.

Czas się wynosić z tego banku! A przynajmniej pousuwać wszelkie eMaxy i eMaxy Plusy, a także karty, żeby choć w ten sposób mieć jakiś wkład w…

--
Grzexs

Data: 2010-09-26 21:33:42
Autor: Krzysztof Halasa
Gotówka pod ręką
Grzexs <grzexs@gaXzeta.pXl> writes:

[...]

I dobrze wyszlo, bank dba zeby jego klienci nie trwonili pieniedzy
u lichwiarzy :-)
To akurat na plus.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-09-26 19:46:36
Autor: Darek
Gotówka pod ręk±

Generalnie chodzi o to, że będę potrzebował danej kwoty na okres 3 miesięcy, po czym j± spłacę.
Doradzicie co¶?

jak obliczylem, to 10000 w ING na 3 m-ce kosztowaloby Cie 567.5 zl.
40 zł taniej tj. 527.5 zl wyjdzie Kredyt Bezpieczny w Polbanku:
http://www.polbank.pl/kredyt-gotowkowy/kredyt-bezpieczny/ile-kosztuje-kredyt.html
(i na wszelki wypadek link skrocony: http://skocz.pl/dcgck )
Tylko dla 40 zl to nie ma sensu bawic sie w cala procedure (zaswiadczenia o
zarobkach itp.). W ING pewnie zalatwisz ten limit w koncie od reki.
Chyba, ze chcialbys miec taki kredyt odnawialny dlugoterminowo, to wtedy
Polbank jest konkurencyjny, bo brak oplaty za odnowienie, a widze, ze ING
kasuje co roku 1.8%.

Darek

Data: 2010-09-27 07:39:22
Autor: xbartx
Gotówka pod ręk±
Dnia Sun, 26 Sep 2010 12:16:05 +0200, Krzysiek napisał(a):

Być może w przyszłym miesiącu będę potrzebował zastrzyku gotówki (ok.
10000 zł). Nie jest to jednak pewne. Mam takie pieniądze, ale są
zamrożone na trochę dłużej.

Wydaje mi się, że limit zadłużenia będzie najlepszym rozwiązaniem ale: -
posiadam konto ING z regularnymi wpłatami pensji, ale tu chcą 1,8% za
udzielenie limitu (swojÄ… drogÄ… co ciekawe dali promocjÄ™ tylko dla nowych
klientĂłw prowizjÄ™ 0%),
[...]

Jak masz albo możesz mieć kk w mBanku to możesz sobie rolować te 10k pln po koszcie 0,1% za każdorazową wypłatę z kk, poszukaj wątku z piątku ;)

--
xbartx

Data: 2010-09-27 07:40:22
Autor: xbartx
Gotówka pod ręk±
Dnia Mon, 27 Sep 2010 07:39:22 +0000, xbartx napisał(a):

Jak masz albo możesz mieć kk w mBanku to możesz sobie rolować te 10k pln
po koszcie 0,1% za każdorazową wypłatę z kk, poszukaj wątku z piątku ;)

Znaczy nie dość dokładnie się wyraziłem -- kk musi mieć limit 20k aby sobie rolować bez przeszkód.

--
xbartx

Gotówka pod ręk±