Gotówka pod ręką

Data: 2010-09-26 13:37:44
Autor: SQLwiel
Gotówka pod ręką
W dniu 2010-09-26 12:16, Krzysiek pisze:

Rozmrożenie posiadanych pieniędzy było by tańsze, ale z drugiej strony
ta kasa to mój fundusz bezpieczeństwa, którego nie chcę ruszać.

Generalnie chodzi o to, że będę potrzebował danej kwoty na okres 3
miesięcy, po czym ją spłacę.
Doradzicie coś?

Jeśli "rozmrożenie" funduszu bezpieczeństwa jest tańsze, to jest to najwłaściwsze rozwiązanie. Na to on jest. Bez sensu jest zadłużanie się na wyższy % u lichwiarza z zachowaniem dobrego samopoczucia dzięki utrzymaniu niżej oprocentowanej lokaty.
Samodyscyplina jest najważniejszym składnikiem dobrego planu oszczędnościowego.

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 13:57:55
Autor: Krzysiek
Gotówka pod ręką
SQLwiel pisze:
[...]

Być może, ale nieraz miałem taką sytuację, że na gwałt potrzebowałem gotówki (np. awaria samochodu, urządzenia w domu). Wtedy każdy dzień zwłoki robi swoje...

Data: 2010-09-26 14:05:00
Autor: SQLwiel
Gotówka pod ręką
W dniu 2010-09-26 13:57, Krzysiek pisze:

[...]

To wtedy należy użyć 1) KK 2) Debetu w koncie, ...... n) Providenta
;)

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 14:33:15
Autor: Krzysiek
Gotówka pod ręką
SQLwiel pisze:
[...]

no... z providentem to byłby dopiero interes :)
Jak mi się piec zepsuł w zimie, to musiałem wyłożyć gotówkę w jeden dzień.
Zdecydowałem, wezmę limit w koncie na ok. 5000, resztą będę się ratował z bieżącej pensji.

Gotówka pod ręką