Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?

Data: 2010-08-09 15:45:29
Autor:
Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?
Podobno są sposoby na wyciągnięcie gotówki z karty bez prowizji. Słyszałem o sposobie na zakup w sklepie (np. saturn) i zwrot sprzętu na drugi dzień i o sposobie w kasynie (zakup żetonów do gry i spieniężenie ich po powiedzy godzinie "niby gry")

Znacie jakies inne sposoby?

Data: 2010-08-09 10:47:23
Autor: witek
byziu1977.WYTNIJ@gazeta.pl wrote:
[...]

tak, kupienie czegokolwiek i sprzedanie tego czegoś gdziekolwiek. Byle drożej.
Kupienie czegoś sąsiadowi, a on ci odda gotówkę.

tylko po co?

Data: 2010-08-09 18:23:14
Autor: pmlb

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:i3p7uq$i9g$13inews.gazeta.pl...
[...]

Przeczytaj temat watku to sie dowiesz po co...

Data: 2010-08-09 19:57:57
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "pmlb" <brak@dresu.pl> napisał w wiadomości news:5QW7o.68164$Gc2.45668hurricane...

[...]

Stań w kasie do Tesco i płać za ludzi odbierając gotówkę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-09 20:46:36
Autor: JanKo
Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?
Agent Użytkownik nadaje:

Podobno są sposoby na wyciągnięcie gotówki z karty bez prowizji.

Jak karta ładna można ją sprzedać na allegro.
Kartą można sprzątnąć g... jak piesek narobi na chodnik o ile właściciel pieska nam zapłaci.
Jeśli ktoś ma dużo kart, na przykład talię "do piotrusia", to może sobie zarobić grą w karty.
Jeśli ktoś jest szybki w palcach to wystarczą do gry 3 karty.

Gotówka z karty kredyt. bez prowizji?