Gotówka z kredytówki przez Paypal

Data: 2009-04-04 21:13:56
Autor: zlotowinfo
Gotówka z kredytówki przez Paypal
Użytkownik "haine" <haine@dontknow.pl> napisał w wiadomości news:4baft416usqjt448tmlkousa7a1fqs3an04ax.com...
Witam,

Potrzebuję wyciągnąć trochę gotówki z karty kredytowej. Chciałbym
oczywiście ominąć oprocentowanie i prowizję, jakie mnie czekają przy
wyciągnięciu gotówki z bankomatu. Wymyśliłem taką metodę: zasilam
swoje konto w Paypal pieniędzmi z karty, wypłacam je na swoje normalne
konto bankowe, po czym zwyczajnie korzystam z bankomatu. Wpłata /
wypłata w Paypalu są za darmo. Pieniądze sciągnięte z karty zostaną
potraktowane jako płatność bezgotówkowa. Dobrze myślę?

raczej nie, bo w polsce nie wplacisz z karty
nie sądzę by można było dodawać środki z karty bez opłat w innych krajach
lecz nie mogę się takiej pozycji doszukać

Gotówka z kredytówki przez Paypal